Здравейте,някой може ли да ми напише какво точно тества компа като дам на контакт и преди да изгасне лампата на инжекторите?- Налягане на бензина в рейката?- Съпротивление на намотките на инжекторите?- Дебита на бензин през инжектора?... или пък нещо друго?Преди 520 км сложих газова уредба с ламбда контрол комплект компютър Ланди със стъпковия мотор и изпарител Ланди Ренцо със системата V05 на електрониката, и освен нея имам емулатор на инжекторите - Pitagora.Изгорил съм над 60 литра газ и около 15-20 литра бензин - защото е студеничко, и за да не ми обърне при първото достигане на 2000 оборота на газ - тръгвам сутрин с обърнат бутона на положение бензин - и карам така докато мине стрелката над буквата C на водата, и според времето - около 1 км минавам така, зависи колко е студено навън, обаче като се прибирам и си я загасям както е на газ.)Възможно ли е да са ми се запушили бензиновите инжектори толкова бързо след поставянето на АГУ?Правих следния тест - махнах емулатора на инжекторите и поставих буксата както е оригинално директо на инжекторите - пак запалих на бензин и пак не ми изгасва лампата (защото бях решил, че нещо от емулатора идва грешката)Като паля, давам на контакт, изчаквам, изгасва, но като завъртя на стартер и веднага след като запали и пак светва. Лампата на инжекциона свети и преди да обърна на газ и след като мина на газ, с тази подробност, че бръмченето става по-гладко на газ, а на бензин е едно буботене, доста неравномерно, все едно на три цилинтъра. Единствено изгасва за малко лампата само като съм на принудителен празен ход, на скорост, без газ.Изчетох доста теми тука но прблемите са били малко по-различни, аз например нямам губене на мощност или забиване. При мен просто си свети и тресе.Извадих и двете клеми на акуумулатора, и почаках около половин час, но не помогна. Кабелите на свещите са сменяни преди 1000км, но не и свещите, а на газ по-малка искра ли е достатъчна?Опасно ли е ако карам на газ със светеща лампа - да стане по-лошо запушването?Диагностика и ултразвуково чистене на дюзи ли да търся?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво проверява теста за лампичката на инжекторите? Не гасне
Collapse
X
-
налягане и дебит през инжектора не засича лампата, естесвено оттук следва и запушване да не може да се установи от лампата. не успях да разбера кога е светнала лампата, веднага след поставяне на газовата ли? Много малко вероятно е да се запушат толкова бързо дюзите, аз минах 90 000 км с моята само на газ и на бензин работи по същия начин както работеше като я взех без газова. една дюза ми изгоря обаче през това време и лампата ми светеше, само при подаване на газ - т.е. в момента, в който трябва тя да впръска. при псуната газ не светеше. аз залагам на емулатора, че не лъже добре компа и затова свети. не си казал как се държи на бенз, но ако нямаш проблеми най-ввероятно съм прав. и не виждам до какво може да доведе карането със светеща лампа... карай си стига да ти върви и пали...Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Колега не искам да те отчайвам но положението е така-газ и проблеми на бензин.Аз съм с такава газава/горе-долу/ и ги имам същите приключения от горе долу 4 год.Така си внесох бравата от Италия-с монтирана газова там.Чистил съм дюзите на ултразвук и не след дълго положението става същото.Сега карам с добавка за бензин.Карам силно казано щот само паля на бензин.А когато съм на газ лампичката на инжектора ми свети постоянно.Когато колата е на бензин обаче при мен гасне,и така докато мина отново но газ.Сутрин като запаля двигателя работи неравномерно-тресе и т.н.А като натисна педала на газта забива муцуна.И така докато загрее,след това се оправя горе-долу.Засега на газ нямам оплакване-да чукна на дърво :D .
Коментар
-
Много ми прилича на "изгорял" инжектор, но тогава трябва да ти изгасне лампата као си на газ (тогава емулатора трябва да "лъже" компа,ч е всичко е ОК).Измери съпротивлението на четирите инжектора и го напиши тук. При мен изгоря инжектор три-четири месеца след монтаж на АГУ и го открих по безкрайно голямото съпротивление.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:Много ми прилича на "изгорял" инжектор, но тогава трябва да ти изгасне лампата као си на газ (тогава емулатора трябва да "лъже" компа,ч е всичко е ОК).Измери съпротивлението на четирите инжектора и го напиши тук. При мен изгоря инжектор три-четири месеца след монтаж на АГУ и го открих по безкрайно голямото съпротивление.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Измерих съпротивленията.На три от инжекторите показа около 100 ома (което може да не е точно защото и на късо оммера показваше около 100, май му свършва батерията и не стига до нулата);На четвъртия едва-едва мръдна стрелката от безкрайност на около 5000 ома (предпоследната чертичка от разграфеното).Между другото на 1,6 16V- от плоската букса с 5 крачета - масата е обща и е средното краче, а двете от ляво и две от дясно са кабелите от всеки инжектор.Инжектор отделно само един може ли да се сменя или трябва цяла рейка (понеже буксата им е обща)?При това положение, защо ми е този емулатор като ще показва същото - явно и той не работи.Отивам при газаджиите да ги питам ко става тук.
Коментар
-
niko_ymn написа:Измерих съпротивленията.На три от инжекторите показа около 100 ома (което може да не е точно защото и на късо оммера показваше около 100, май му свършва батерията и не стига до нулата);На четвъртия едва-едва мръдна стрелката от безкрайност на около 5000 ома (предпоследната чертичка от разграфеното).Между другото на 1,6 16V- от плоската букса с 5 крачета - масата е обща и е средното краче, а двете от ляво и две от дясно са кабелите от всеки инжектор.Инжектор отделно само един може ли да се сменя или трябва цяла рейка (понеже буксата им е обща)?При това положение, защо ми е този емулатор като ще показва същото - явно и той не работи.Отивам при газаджиите да ги питам ко става тук.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Взех електронен мултимер:Инжектор 1. - 15,6 омаИнжектор 2. - 15,7 омаИнжектор 3. - 15,7 омаИнжектор 4. - 508,0 омаУтре имам уговорка да отида на диагностика да се опитат да прочетат дали и записаната грешка в ЕКУ-то е за дюза, и да я изтрият. Мога ли да вържа едно съпротивление R16 там на кабела за да не трупа грешки докато си купя инжектор?
Коментар
-
не се занимавай с простотии да връзваш съпротивление, толкова ли ти пречи тази лампа? друг проблем с грешката нямаш. и не си давай парите за триене на грешката, а разкачи акумулатора, но още при контакт компа ще се усети и пак щя запише грешката. съпротивленията на първите 3 са ок, по спомен до 16 има още малко живот, нов май беше към 14 и нещо...не е изгорял от газта, просто случайност, дори късмет, че си сложил газоваLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Всичко добре, но този последния пост го прочетох чак като се върнах от диагностиката.Акумулатора го бях държал без клеми цяла нощ - но на сутринта нямаше разлика.Исках да се убедя, че и компютъра е засякъл същото (с 25 лв назад). Скенера на диагностиката отчете две грешки:- грешка ламбда сонда (това било нормално като е с газова уредба - понякога така се обърквал компа, въпреки, че аз мисля, че е заради липсата на изгорели газове от единия цилиндър)- грешка инжектор (това вече го знаех и без диагностика);Изтриха ми грешките, но аз като се прибрах и после пак излизах и като запалих лампата пак си светна.Следващо чистене няма да има, чак до след като сменим инжектора.
Коментар
-
Прегледай и тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...F0Виждам, че си с метални колектори, което значи че ти трябва инжектор с четири отвора (ако не искаш да се различава от останалите три).Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Чета и не вярвам на ушите си 1 - гледам анкетата и се пуля на резултатите 2- Лампата - така наречена инжектор се начиа при нашите коли "чек енджин" или преведено проверка на мотора 3- тя ще свети тогава и само тогава когато им проблем с някой от електронните компоненти , датчици , закачени към мотора 4- инжекторите са 2 вида , високоомни - 12-16 ома в зависимост от производителя , и нискоомни -2-3 ома 5- на Бравото и пунтото са за високоомни около 16 ома в зависимост от точносста на измервателния уред.и е пълна глупост да се твърди че нови били 14 а като поработели ставали 16 и имало живот още в тях , това Не е вярно 6. Има си ламбда емулатори , и ламбда контрол устройсвта където на гас да не ви създават проблемин на екутата , но принционо грешка в ламбда сонда не значи че ламбдата е изгоряла 100%, а че може да не успява на гас да донастрой сместа както трябва и за това да отчита грешка това е от мене , съжелявам за закъснелия отговор ,Power Under Pressure
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар