Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

пак за проблем със студен двигател на браво!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    пак за проблем със студен двигател на браво!!!

    Колеги, виждам че доста се е коментирала темата, но ако може да ми дадете малко насоки какво да правя.Двигателят е 1,6 16V. Проблемът е, когато е студен - трябва да въртя три-четири и повече пъти, за да запали, а после известно време променя оборотите от 800 до 1500/1600. Когато е топъл пали от раз и няма проблем. Това, което е проверено са свещите, сменен е горивен филтър, ангренажния уж е добре. Някой накрайник ли, впръскване на гориво ли, сондата ли? Ако се ориентирам правилно от коментираното до сега, тази сонда май дава доста проблеми - като се свали как се чисти или проверява?
    Bravo 1.6/16V ... и на газ

    #2
    Re: пак за проблем със студен двигател на браво!!!

    Mitko написа:
    somebody написа:
    Колеги, виждам че доста се е коментирала темата, но ако може да ми дадете малко насоки какво да правя.Двигателят е 1,6 16V. Проблемът е, когато е студен - трябва да въртя три-четири и повече пъти, за да запали, а после известно време променя оборотите от 800 до 1500/1600. Когато е топъл пали от раз и няма проблем. Това, което е проверено са свещите, сменен е горивен филтър, ангренажния уж е добре. Някой накрайник ли, впръскване на гориво ли, сондата ли? Ако се ориентирам правилно от коментираното до сега, тази сонда май дава доста проблеми - като се свали как се чисти или проверява?
    Сондата при студено палене не играе. Според мен е температурен датчик
    А къде се намира този температурен датчик и как изглежда? Виждам, че са с разлини цветове?!?
    Bravo 1.6/16V ... и на газ

    Коментар


      #3
      Mitko написа:
      Датчика е със син куплунг и е навит в корпуса на термостата. Това че мени обороти е по-скоро моторчето.
      ОК, благодаря! Ще го погледна след някой и друг час, ако не се оправям пак ще питам Благодаря ти, Митко
      Bravo 1.6/16V ... и на газ

      Коментар


        #4
        Много е вероятно да е моторчето.Скоро сменях 60 лв.-втора ръка.Сега оборотите ми са наред.

        Коментар


          #5
          gaginev написа:
          Много е вероятно да е моторчето.Скоро сменях 60 лв.-втора ръка.Сега оборотите ми са наред.
          Моля за помощ за това моторче!!!Оказва се, че наистина е то, но сега като го свалих и почистих, защото беше клеясало е още по-лошо, колата държи обороти между 2500 и 4000! Шантава работа, не си го обяснявам - когато дам на контакт то би трябвало да мръдне, а то мърда чак след като дам на стартер да завърти и върна, тогава и то мърда и до там.От къде се управлява то и какво мога да направя докато намеря друго?
          Bravo 1.6/16V ... и на газ

          Коментар


            #6
            Колега,бих ти казал с наи-голямо удоволствие стига да знаех проблема в детаили.Аз не почиствах моторчета защото дори не знаех кои са.Направо ми го смениха в сервиза.Жалко,че не мога да съм ти по-полезен.

            Коментар


              #7
              ...

              Коментар


                #8
                gaginev написа:
                Колега,бих ти казал с наи-голямо удоволствие стига да знаех проблема в детаили.Аз не почиствах моторчета защото дори не знаех кои са.Направо ми го смениха в сервиза.Жалко,че не мога да съм ти по-полезен.
                Може и тъп въпрос да ти се стори, но нали каза че си го намерил "втора" ръка, пък в сервиз?!? Дай ми съвет къде да търся, ако може. Утре смятам да отида до Италианеца, но къде на друго място мога да проверя?
                Bravo 1.6/16V ... и на газ

                Коментар


                  #9
                  Sven написа:
                  Ако е подобно като при мен (типо) , има значение как е поставено, държи се на две болчета и се регулира с 2-3см и това контролира колко да са оборотите.
                  Sven, благодаря ти, но за съжаление не е като при теб (видях във форума как е на типо-то)И сега мисля, че май по никакъв начин не може да се контролира след като е стигнало до това състояние То е нещо подобно на принципа на амортисьор, който трябва да се движи нагоре-надолу при подаване на контакт и палене. При мен след свалянето му и раздвижването му е още по-зле. Както вече казах - беше клеясало, явно че за нищо не става вече.Лошото е, че ново е доста скъпо доколкото разрах.
                  Bravo 1.6/16V ... и на газ

                  Коментар


                    #10
                    Точно така,в сервиза имаха останало от някаква друга Темпра.Дори цялата моно-инжекция,но свалиха от там само моторчето и го поставиха на моята.Но като цяло не съм доволен от обслужването им.Работят скъпо,и през пръсти малко,защото тук в Бургас са известни и имат клиентела.

                    Коментар


                      #11
                      Аз пак ще искам жокер, ако някой може да даде идея?!?Проблемите ми с въпросното моторче все още не са решени. Смених и температурния датчик за всеки случай, но явно не е било от него, а си е от моторчето. Но него не мога да го намеря никъде То е Magnet Marelli. Обиколих вече сума ти магазини, само ме баламосват - имаме го или ще го намерим, елате с колата, за да го сложим и да видим, а като отида с колата - друга песен се пее. Кажете, ако някой е открил и други "полезни" магазини освен тези, които са посочени във форума като добри и полезни.
                      Bravo 1.6/16V ... и на газ

                      Коментар


                        #12
                        Колега,пиши личен на hit-ko.Според мен тои е човека,които може да ти свърши свястна работа.

                        Коментар


                          #13
                          gaginev написа:
                          Колега,пиши личен на hit-ko.Според мен тои е човека,които може да ти свърши свястна работа.
                          Писах, но нямам отговор вече трети ден Ще пиша пак
                          Bravo 1.6/16V ... и на газ

                          Коментар


                            #14
                            somebody написа:
                            Аз пак ще искам жокер, ако някой може да даде идея?!?Проблемите ми с въпросното моторче все още не са решени. Смених и температурния датчик за всеки случай, но явно не е било от него, а си е от моторчето. Но него не мога да го намеря никъде То е Magnet Marelli. Обиколих вече сума ти магазини, само ме баламосват - имаме го или ще го намерим, елате с колата, за да го сложим и да видим, а като отида с колата - друга песен се пее. Кажете, ако някой е открил и други "полезни" магазини освен тези, които са посочени във форума като добри и полезни.
                            във НИКО 66 няма ли го, те са уж представители на марели ако го нямат могат да го доставят сигурно ,но не знам цената каква ще е
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              във НИКО 66 няма ли го, те са уж представители на марели ако го нямат могат да го доставят сигурно ,но не знам цената каква ще е
                              Да, проверих и в Нико 66, да видим дали ще го доставят. Оказва се, че това е доста търсена част, която все я няма. Сега ще чакам до другата седмица, защото тези, които ще доставят били поръчани предишната седмица, а за цената - около 100лв Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
                              Bravo 1.6/16V ... и на газ

                              Коментар

                              Working...
                              X