Колеги,извинявам се за повтарянето,обаче изчетох всичко което е в форума и не видях решението на моя проблем.Значи колата като загрее малко(70-80градуса)и се почва едно постоянно играене на оборотите-от 1000-на 1500-на2000,иобратно на 1000.И така през цялото време .При тия "подскоци" осезаема разлика в работата на двигателя не се усеща,но се чува нещо като лека детонация в двигателя.Най-лошото е че го прави не само на място ами и в движение-както си карам с 2500 оборота и изведнъж стрелката скача на 3000 за няколко секунди и пак се връща.Сега знам веднага какъв ще е първия отговор-моторче за празен ход.Да ама не-разрових целия двигател и такова нещо каквото е описано от другите колеги като моторче аз нямам.От лявата страна на моноблока под пластмасата на филтъра имам нещо ,което един колега споменава ,че в един сервиз му го чистили и всичко се оправило.Представлява като го отвориш две дъгообразни пистички по които върви един метален палец.В АУТОДАТА го пишат като ТР сензор(throtle position sensor).Отворих го-вътре е като нов,няма и прашинка боклук.Като му извадя кабела веднага се вдигат оборотите на двигателя (т.е. -отваря дроселовата клапа)а като го включа пак се нормализират,обаче и в двете положения оборотите си "играят" сами,от което правя извода ,че не е там проблема.Мерих датчика за температурата (синия) и той си дава нормални стойности(съпротивление) при различно загряла кола.Ламбда сондата и тя дава 0,4-0,9 волта .Тия проблеми ги прави и на бензин и на газ,като на бензин колебанието в оборотите не е чак толкова голямо-от 1000-до 1600-1700.Сменял съм горивен филтър,свещи,въздушен филтър.Компресията е 13,имам за смяна гумички на клапаните щото си хапва масло.Слагам и снимка каде долу -горе ми се намира тоя ТР сензор.Моля помагайте ,че се видях в чудо с тая кола!!!!!!!!!!!
А ако някой има SKYPE още половин час съм пред компа да се обади да обменим идеи.Име-fatmak71.

Коментар