Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с издухването на прозорците от влагата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nedialk00 написа:
    колко е дебел тоя лед.. странен проблем имаш, пробвай преди да паркираш да проветриш топлия въздух пусаш двата предни прозореца, спираш парното в колата да стане студено и затваряш и се прибираш у вас, виж така как ще е
    Не съм се сещал да я оставя да изстине! Утре ще опитам и така. Иначе ледът е достатъчно дебел ако река да го стържа можеби ще ми отнеме около 10 мин .. и ще напълня колата . Благодаря за съвета колега Имам един въпрос клапата за външният въздух отворена или затворена трябва да е ?

    Коментар


      #17
      отворена трябва да бъде, ако ти е затворена - заради това става така, понеже навън е много студено, когато е затворена и паркираш колата - вътре е топло и температурната амплитуда е над 25 градуса(зависи колко е навън) вследсвие на това в колата става голям конденз и постепено температурата почва да пада вътре в колата и заради това се подледяват стъклата ти, а ако клапата ти за външен въздух е отворена този голям конденз няма да може да се образува и съответно дори и да се образува лед ще е 1-2 милиметра и то ако е много студено над -15

      Коментар


        #18
        nedialk00 написа:
        отворена трябва да бъде, ако ти е затворена - заради това става така, понеже навън е много студено, когато е затворена и паркираш колата - вътре е топло и температурната амплитуда е над 25 градуса(зависи колко е навън) вследсвие на това в колата става голям конденз и постепено температурата почва да пада вътре в колата и заради това се подледяват стъклата ти, а ако клапата ти за външен въздух е отворена този голям конденз няма да може да се образува и съответно дори и да се образува лед ще е 1-2 милиметра и то ако е много студено над -15
        Моята клапа я няма, съответно е постоянно отворена нали ?!?В такъв случай това което остава е проблемът да е от радиаторчето ? Днес ще опитам да подгрея колата и да отворя да изстине, естествено ако са замръзнали пак стъклата ....

        Коментар


          #19
          на мен ми се е случвало ако е бил леко запотен прозореца и да слезя и да се прибера,на другата сутрин къдетоп е бил запотен е станало на лед и то не точно лед,а скреж.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #20
            И на мен ми се е случвало да ми замръзне стъклото отвътре. Голям т***к е. Колега една от причините е като се возите като вкарате малко сняг в купето той се стопява ма влагата е вътре в колата. Като я напече през деня слънцето водата се изпарява и след 5 като се скрие слънцето температурата рязко пада и става конденз и после лед. Освен да проветряваш колата, както ти е писал колегата, огледай стелките и под тях да не е мокро и ако е, подсуши. И така. Не мисля че проблема ти е от радиаторчето ако е то ще се запотяват стъклата и като е топла
            Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
            Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

            Коментар


              #21
              Интересно вдигнах стелките бяха мокри и замръзнали от снега който сме качвали огледах и рових навсякъде но всичко е сухо ! явно радиаторчето не течеее ... Вчера опитах номера с отварянето на джамовете и май има лек ефект идей какво да търся друго долу е сухо !

              Коментар


                #22
                някъде в багажника има отвор за проветряване на купето но незнам точно къде, някой който знае да каже къде се намира и провери да не е запушен 99% е от това щом като си проветрил е имало ефект, но то и като проветриш тя колата е топла и пак се затопля вътре и пак става конденз но по-малко, а ако този отвор ти е запушен и го отвориш няма да става конденз и няма да имаш проблеми

                Коментар


                  #23
                  Ако през деня колата е на слънце, открехни единия прозорец да може влагата да излиза от купето. Така по-бързо ще изсъхне. Колкото и да я пазиш винаги има влага зимата
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #24
                    nedialk00 написа:
                    някъде в багажника има отвор за проветряване на купето но незнам точно къде, някой който знае да каже къде се намира и провери да не е запушен 99% е от това щом като си проветрил е имало ефект, но то и като проветриш тя колата е топла и пак се затопля вътре и пак става конденз но по-малко, а ако този отвор ти е запушен и го отвориш няма да става конденз и няма да имаш проблеми
                    При мен целия багажник постоянно беше влажен.Влагата влиза от дясната страна, долу. Няма как да не забележиш. Пластмасовия капак е прорязан на няколко места, за да диша багажника. От там е влизало кал и вода. Запуших го с парче пластмаса и двойно залепващо тиксо.Трябва да свалиш пластмасите, за да успееш да затапиш дупката.Ето снимки:By vgeorgiev at 2012-02-25By vgeorgiev at 2012-02-25Това жълтото отдолу е тиксото.
                    04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                    Коментар


                      #25
                      vgeorgiev написа:
                      nedialk00 написа:
                      някъде в багажника има отвор за проветряване на купето но незнам точно къде, някой който знае да каже къде се намира и провери да не е запушен 99% е от това щом като си проветрил е имало ефект, но то и като проветриш тя колата е топла и пак се затопля вътре и пак става конденз но по-малко, а ако този отвор ти е запушен и го отвориш няма да става конденз и няма да имаш проблеми
                      При мен целия багажник постоянно беше влажен.Влагата влиза от дясната страна, долу. Няма как да не забележиш. Пластмасовия капак е прорязан на няколко места, за да диша багажника. От там е влизало кал и вода. Запуших го с парче пластмаса и двойно залепващо тиксо.Трябва да свалиш пластмасите, за да успееш да затапиш дупката.
                      Това е пълна глупост да се запуши този отвор. Та нали точно за това е направен да ИЗЛИЗА от там влагата. При колегата явно е повредена клапата която позволява въздуха да излиза а калта и водата да не влизат. Така че колегата които я е запушил според мен ще има по големи проблеми сега след като е затапена. решението е да се свали бронята и клапата да се почисти или отремонтира
                      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                      Коментар


                        #26
                        Колега, провери в между предните и задните седалки на пода мокро ли е?Да си чистил мръсотията която се натрупва под пластмасата на чистачките, ако не си я чистил, виж я почисти. От гняс и листа утайниците се задръстват и влагата протича през клапата където е поленовия филтър, от там през въздуховодите стига под седалките или се стича към радиаторчето на парното. И като си пуснеш парното което се нагрява и влагата се изпарява и кондензира по стъклата.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #27
                          Пълна глупуст е да ми се пълни багажника четири години с кал и в купето да мирише на мокри кучета.Можеш ли да докажеш, че на това място има клапа (снимка, скрийн шот от менюъла) ?Каква ще е тази клапа, която да пуска въздуха в едната посока и да не пропоска водата в другата ?
                          Hristian_Aleksiev написа:
                          vgeorgiev написа:
                          nedialk00 написа:
                          някъде в багажника има отвор за проветряване на купето но незнам точно къде, някой който знае да каже къде се намира и провери да не е запушен 99% е от това щом като си проветрил е имало ефект, но то и като проветриш тя колата е топла и пак се затопля вътре и пак става конденз но по-малко, а ако този отвор ти е запушен и го отвориш няма да става конденз и няма да имаш проблеми
                          При мен целия багажник постоянно беше влажен.Влагата влиза от дясната страна, долу. Няма как да не забележиш. Пластмасовия капак е прорязан на няколко места, за да диша багажника. От там е влизало кал и вода. Запуших го с парче пластмаса и двойно залепващо тиксо.Трябва да свалиш пластмасите, за да успееш да затапиш дупката.
                          Това е пълна глупост да се запуши този отвор. Та нали точно за това е направен да ИЗЛИЗА от там влагата. При колегата явно е повредена клапата която позволява въздуха да излиза а калта и водата да не влизат. Така че колегата които я е запушил според мен ще има по големи проблеми сега след като е затапена. решението е да се свали бронята и клапата да се почисти или отремонтира
                          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                          Коментар


                            #28
                            никва глупост не е, и аз го запуших че почна да ми се пълни ГАБАЖНИКА с вода :D с 4 човека, -15 със сняг, не ми се потят стъклата, колко време се чудех откъде влиза тая вода... и нема никва клапа там която да е с избирателна пропускливост :D запушва се и толкова, аз я запълних с пяна за запълване на дупки като слагат нова дограма примерно това даже имаше една тема, и като се замисля има място в раздела на често срещани повреди, може да се оправи и без запушване, с правене на планка да не пръска задната гума вода нагоре към клапата, ама нпма смисъл според мен

                            Коментар

                            Working...
                            X