Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с издухването на прозорците от влагата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с издухването на прозорците от влагата

    Здрасти.Имам Браво и моля за съвет.Трудно ми се издухват прозорците от влага особено през този сезон,има ли някакав на4ин да подобря това1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.) Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    като заначало смени филтъра на въздуха за купето, и най-вече отоплителното радиаторче сигурен съм че тече

    Коментар


      #3
      Е си отвори клапата за въздуха в купето/ако е затворена/
      BRAVA TD100 ELX `98

      Коментар


        #4
        bobis написа:
        Е си отвори клапата за въздуха в купето/ако е затворена/
        Само да питам. Когато се вижда вентилатора под поленовия филтър, тогава затворена или отворена е тази клапа?
        Ползвайте мигачи!
        Sometimes I feel like screaming

        Коментар


          #5
          кола

          Тогава е отворено. То се вижда -пробвай някой да натисне бутона.като махеш чабкта се вижда радятора -дане е мокро вътре .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Не е нито едно от всичките тези неща. Клапата ми е отворена и радиатора ми е наред.

            Коментар


              #7
              кола

              Вътре в купето да не е много мокро -влажно и като се загрее се потят стъклата
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                coyote написа:
                Не е нито едно от всичките тези неща. Клапата ми е отворена и радиатора ми е наред.
                А като сложиш ръка в посоката, на която искаш да духа, духа ли прилично или е слабо? Ако едвам се усеща е слабо. Пандата например има 4 степени. Много много рядко ползвам 3 и 4.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  От опит мога да кажа - Брава с изправна вентилация и само шофьор в нея няма проблем с изпотяване дори при снеговалеж и дъжд, ако вентилаторът работи само на 1. Изправната вентилация включва:- добре работеща водна помпа;- да работи правилно на всички степени вентилатора;- да не е запушен и да не се мокри филтъра;- да работи или да е застанала в отворено положение клапата за външен/вътрешен въздух;- да не тече радиаторчето в купето;- да има правилно разпределение на въздуха от клапите;- да работи правилно клапата за смесване на топъл и студен въздух;- да не е затапена вентилацията на купето в задната дясна част на багажника. Ако всичко е покрито, изпотяването е физически невъзможно (дано не съм забравил нещо).

                  Коментар


                    #10
                    Не мисля, че водната помпа е от системата на вентилацията. Да съгласен съм, че трябва да работи добре, но ако ВП не работи коректно, изпотяването на прозорците ще е най-малкия проблем на колегата.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      колега , ogi28b ти го е описал,но обарни внимание на последното. Там сьм закрепил пожарогасител и около него сьм набутал раб.дрехи.Като ги махнах изпотяването се махна.Ако там нямаш нищо свали кората и виш самата клапа.
                      Fiat Brava 1,2 16 V 99г.

                      Коментар


                        #12
                        sok1 - чат-пат се появява някоя тема за слабо парно, после проблемът бил във водна помпа, но съвсем вярно е че изпотяването ще е най-малкия проблем. Та затова го написах, понеже съм срещал такива теми. Слабото парно също може да доведе до проблем с изпотяването, и по-скоро - с трудно изсушаване, ако вече са потни стъклата.

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          sok1 - чат-пат се появява ...
                          Така е.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте колеги, за да не пускам нова тема пиша тук защото търсачката ми намери първо тазии .Имам следният проблем времето на вън не е много студено стъклата са леко за скрежени с леко минаване с пластмаската за почистване се остъргва перфектно! Обаче вътре е страшно ! Стъклото е направо на лед не на скреж ,то е замръзнало от какво може да е ? Парното ми е изрядно след като седнем 2-ма човека и колата поработи 4-5-10 мин. да загрее и започне да духа топло за още 2 мин става на вода,на пот и после изчезва ? Лошото е че не знам къде отива после... Какво освен радиаторчето да проверявам ?

                            Коментар


                              #15
                              колко е дебел тоя лед.. странен проблем имаш, пробвай преди да паркираш да проветриш топлия въздух пусаш двата предни прозореца, спираш парното в колата да стане студено и затваряш и се прибираш у вас, виж така как ще е

                              Коментар

                              Working...
                              X