Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за развиване болта на шаибата на к.вал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    eh4ev07 написа:
    Ако не се отвие с пистолет включвам на 4-та или пета предавка карам някои да натисне спирачката и - с голямата тръба само веднъж до сега не е станало но колата беше дошла за съединител
    Славчо кво пък толкова го мислиш - ей ти го решението.и да пишеш какво е станало.

    Коментар


      #17
      Колега ако нямаш гайковерт си вземи от някъде назаем и не се занимавай с тръби, стартери.........Веднъж скачахме,напъвахме...... няколко часа и нищо не стана, накрая с гайковерт докато удари и се разви. Има и на 1/2 гайковерти с по 1000 нютуна и отгоре, но са скъпи.

      Коментар


        #18
        Аааа не го мисля чакам да се запролети че сега в студа нищо не ми се пипа, става дума за смяна на водна помпа ама то процедурата е все едно сменяш ангренажен ремък, щото тя се върти от него. Явно никои никога не я сменил и нея със ангренажа и преди седмица две просълзи малко И аз нали все всичко да ми е наред се засилих да я сменям ама като видях че е един ден разглобяване и сглобяване при наличните ми условия и я оставих за пролет. Интересно защо след като и долях 300-400 грама вода спря да сълзи и да прокапва Един мастор ми вика -бил ти е много концентриран антифриза за тва е прокапала, сега като си сипал вода и е спряла, ще те изкара зимата та дори и лятото може би. Странна логика ама пък е факт че сега не капе за това и отлагама смяната. Та ако не стане с на комшията гумаджия пистолета, ще извадя дългия лост А от кога пък се каня да си купя за дамъзлък един динамометричен дали да не драсна на дедо мраз некои ред Я кажете като за автомобил в кои граници на нютони ключ е наи подходящ, от колко до колко ? като се има предвид че шаибата на вала ми се стяга с 177н.м. си мисля че макс до 200н.м ще ми покрие всички изисквания по колата, е без гаиките на главините сигурно.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          Я пак поглени внимателно накъде се върти коляновия вал!

          Коментар


            #20
            Ето прикачвам доказателсто, мисля че няма логика коляновия вал да опъва ремъка през водната помпа и през ролката за да върти валовете а по скоро обратното. Пък на всякъде където съм чел из книжките пише да се върти вала обратно на часовника, едвали за реглаж на клапани примерно ще ме карат да го въртя на опаци. И все пак утре ще го видя на "живо" в коя посока е, ама хич не ми се вярва да се върти обратно на посоката на движение на колата. Имаите предвид че това на снимката е изглед на двигателя като си срещу него но от страната на шофьора, демек мотора е на опаци на фиатските и повечето нормално коли
            Прикачени файлове
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Понеже мотора е на обратно и затова се върти на обратно. Гайката/болта трябва да са ти с дясна резба. Имаше и някакви мазди с обратен мотор и въртене.........

              Коментар


                #22
                Да де, ако тоя мотор го сложа във Фиат ще се върти на обратно.Нищо не казахте за динамометричен ключ, препоръчаите някъв ама да не е мноо скъп 70 кинта макс и да не е от онея със стрелките Ясно е че за тея пари ще е некои китаец ама за чисто любителска работа може да върши работа.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар

                Working...
                X