Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ умрях от студ типото не иска и не иска да загрее.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помощ умрях от студ типото не иска и не иска да загрее.

    Става въпрос за едно Типо 1,6 моно и ходене по мъките в последната година и половина не иска да загрее и това си е , лятото горе долу се ядва но зимата няма шанс.Три термостата смених ефекта е поразително никакъв, сега по стар жигуловски обичай сме и с кашон пред радиатора и пак след 9 километра градско в София сме на чертата когато отваря термостата.В събота пътувах в провинцията до Кюстендил стигнахме 90 градуса с кашона чак като качих Владая , да факт при продължително спускане не спада температурата но студ.Дайте моля съвет какво да правя и от къде мога да купя "работещ" термостат.

    #2
    Ако искаш ще ти подаря един на Вернет до последно работещ,но отваря та 92-95 гр. Маркучите към парното как са?Има ли газ колата?
    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
    EX.Fiar Ritmo 105TC

    Коментар


      #3
      Има газ последно смених единия маркуч към парното този от термостата.Като спомена Вернет слагам съм няколко техни и между другото на колко градуса трябва да е термостата на типото тези които съм монтирал пише на 87 на толкова ли трябва да е.

      Коментар


        #4
        На типото перката му се пуска малко преди 90 градуса.Като мръдне стрелката на малко над 50 градуса при изправна система духа топло.На теб проблема не ти е в термостата според мен.Мойеш да провериш някой работи.Радиаторчето за парното може да е запушено и да няма никъкво движение на водата,виж си кранчето да не му се е разкачил лостовия механизъм.Дори и с постоянно отворен термостат или вубще ако го няма,колата пак трябва да загрее,макар и доста по бавно.При положение,че си сменил 3-потърси проблема другаде.Водната помпа може да я върти ремъка,ама тфа незначи задължително че функционира както си му е реда.Всяка помпа си има дебит и т.н.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          Наистина вече се съмнявам че е термостата , но не толкова че нямам парно а че то и температурата я няма , а колкото до помпата си мисля че ако има проблем по скоро ще загрява от намалената циркулация.

          Коментар


            #6
            А може ли да ме посъветвате откъде мога да купя нормално работещ термостат , защото тази идилия с температурата я нямаше докато си бях с оригиналния но той остана полуотворен и нямаше начин трябваше да го сменя.Приемам всякакви предложения стига да не е Vernet.

            Коментар


              #7
              http://www.axm-auto.com/Примерно може от там,може и от T&N cars те поне са ти близо.Нормалния термостат отваря на 87гр. а датчика на перката е на 92гр.Не знам как ще включи перката една черта преди 90 както казва колегата Пецата при положение че там е 85гр.Най-простата проверка за термостат е :палиш колата,хващаш маркуча които излиза от термостата за радиатора и чакаш кога ще започне да се затопля.Ако започне веднага термостата вън,нормално е да се затопли към 80-85гр.А водата как ти е чиста ли е или тиняк,ако е второто може да ти е заседнало парче ръжда и да го държи леко отворен
              Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
              EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
              EX.Fiar Ritmo 105TC

              Коментар


                #8
                Антифриза е нов на дали няма тиняк е спорно,пазарувах и от axm-auto ефекта бе същия и пак с вернет.Предлагат и на Behr а дали е добър в смисал това е може би най-добрата марка но дали е истински.Имам и още няколко проблема първо онзи ден видях че съм загубил кората под алтернатора и как го разбрах като алтернатора за пореден път ме предаде.А и пукането отпред продължава и се учестява но вече там съм се предал ще чакам нещо буквално да се счупи,но ако някой има идеи ще пробвам всичко.

                Коментар


                  #9
                  Тъй като спомена "всякакви идеи" - Най ефтиния и сигурен начин е термостат от Лада, за класическите модели - без Самара тъй като Самарския има един допълнителен, излишен за Фиата изход. Ще ти трябват няколко нови маркуча , едно коляно и нови скоби... На мен цялата сметка при конверсията ми излезе на 30 лв (вместо "оригинален" за 160") ... а ефекта е ... ЖЕЛЕЗЕН. Зимата , сега. при 0 градуса ми трябват 5 мин празен ход за да стигне 35-40 градуса ( за да ми включи Газовия Инж.) като тръгна , на втория километър е над 70 градуса ... Прави си сметката - ефтиния и безотказна работа вече втора година или 15к км ...Ето ти и линк към темата ми : http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...6469Успех
                  тише едешь - хрен приедешь!
                  2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
                  http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

                  Коментар


                    #10
                    Благодаря за идеята но малко трудно мога да си го представя как ще го модифицирам при мене защото единия извод ми идва излишен на ладовия става въпрос ,тъй като при мене маркуча от термостата отива директно в радиатора а малкия извод е към парното.Някой може ли да ми разясни идеята с термостат от рено 5 или моля линк където да го прочета че доколкото разбирам това е доста разпространено.

                    Коментар


                      #11
                      преди да сменяш каквото и да е, да знаеш че ти е счупена оста на клапата за топъл/студен въздух и просто не можеш да обърнеш на топло. Ако се завреш в краката на шофера и се загледаш в механизма за пускане на топлото, ще видиш че има една счупена ос. За съжаление решението на проблема е доста пипкаво и недългосрочно. Термостата си ти е ок щом :
                      "...В събота пътувах в провинцията до Кюстендил стигнахме 90 градуса с кашона чак като качих Владая, да факт при продължително спускане не спада температурата но студ..."
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #12
                        Ако колегата phoenix е прав, а предполагам че е прав защото и аз съм имал такъв проблем преди години с типото ще обясня за какво става дума.За да се пусне кранчето на радиаторчето и да задуха топло се завърта врътката на червено.Като се счупи оста на клапата за топъл въздух тя обикновено остава затворена а самото кранче е закачено за нея с едно лостче и се получаба ефектът че жилото си се движи самостоятелно но не може да отвори кранчето и парно няма.При мен проблема го реших по много радикален начин.Залягаш под волана и махаш пласмасата която затваря парното отдолу.Разкачаш жилото от щангичката и счупената част и отваряш клапата което си е доста трудно(вадих радиаторчето за тази цел) )след това завиваш една видия за дърво между остатъка от счупената ос и корпуса и тя остава отворена.Отоплението в смисъл кранчето му е ниско долу и е достъпно,с едно навеждане и заучено движение се пуска без проблем а врътката си остава камуфлажна.Недостатъкът на това изпълнение е че постоянно си с отворена клапа но според мен не болка за умиране.Типото и досега си върви така и няма проблем.
                        Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                        Коментар


                          #13
                          Не е проблема в парното колега поне така си мисля защото по принцип колата трудно загрява а не че работи на нормална температура двигателя а парното е слабо.

                          Коментар


                            #14
                            Re: Помощ умрях от студ типото не иска и не иска да загрее.

                            angyshev написа:
                            Става въпрос за едно Типо 1,6 моно и ходене по мъките в последната година и половина не иска да загрее и това си е , лятото горе долу се ядва но зимата няма шанс.Три термостата смених ефекта е поразително никакъв, сега по стар жигуловски обичай сме и с кашон пред радиатора и пак след 9 километра градско в София сме на чертата когато отваря термостата.В събота пътувах в провинцията до Кюстендил стигнахме 90 градуса с кашона чак като качих Владая , да факт при продължително спускане не спада температурата но студ.Дайте моля съвет какво да правя и от къде мога да купя "работещ" термостат.
                            Колега да не ти е "обърнат" термостата, в смисъл такъв да са разменени маркучите и той да приема малкия кръг за големия и обратното. Не разбирам от коли практически, ама на теория мисля че може да се получи. Успех

                            Коментар


                              #15
                              Колега кога се появи проблема със загряването след като сложи газовата или след като смени термостата.Изпарителя на газовата загрява ли добре и къде е пресечен пътя към него защото може да се получи и от там проблем.Ако искаш ми отговори с ЛС и ми прати снимка с това къде ти е вързан изпарителя.Типото ми си ги виждам всеки ден колегата си го кара със здраве и то само на газ и няма проблем с топленето и загряването.Топли си като ТЕЦи в интерес на истината бравата ми има по слабо парно въпреки че всичко и е наред.
                              Fiat Sedici 1.9 MultiJet 120 Hp

                              Коментар

                              Working...
                              X