Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помощ умрях от студ типото не иска и не иска да загрее.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    След поредното четвърто сменяване на термостата днес се убедих че проблема не е в него.Може ли да са ми объркали свързването на изпарителя към охладитената систем миналата пролет като са го сменявали и там ли трябва да е свързан - по високо разположения му извод към маркуча от водната тръба на помпата който по принцип отива към смукателния колектор и по-ниско разположения му извод вече към колектора.И още една идея виновника може ли да е задрустено радиаторче на парното = голям топлообмен през него = ниска температура на охладителната течност.

    Коментар


      #17
      phoenix написа:
      преди да сменяш каквото и да е, да знаеш че ти е счупена оста на клапата за топъл/студен въздух и просто не можеш да обърнеш на топло. Ако се завреш в краката на шофера и се загледаш в механизма за пускане на топлото, ще видиш че има една счупена ос. За съжаление решението на проблема е доста пипкаво и недългосрочно. Термостата си ти е ок щом :
      "...В събота пътувах в провинцията до Кюстендил стигнахме 90 градуса с кашона чак като качих Владая, да факт при продължително спускане не спада температурата но студ..."
      Колкото и термостата да смениш, няма да ти се реши проблема... проблема ти е или в кранчето на радиаторчето или в счупената ос на клапата за въздуха. Търси си там проблема!
      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
      ИТАЛФЕСТ 2007

      Коментар


        #18
        pecata написа:
        ...Водната помпа може да я върти ремъка,ама тфа незначи задължително че функционира както си му е реда.Всяка помпа си има дебит и т.н.
        Водната помпа ако няма дебит или е хлабав ремъка- ще му грее колата, а неговата неще- най- вероятно е кранчето на парното не се отваря от жилото.
        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

        Коментар


          #19
          Най-странното е че когато я тествам на място няма грижи загрява всичко е нормално,докато не тръгнем в движение няма и няма загряване.

          Коментар


            #20
            Гледай сега нещо ни мяташ по върбите. Няма как това да е вярно:
            angyshev написа:
            "...В събота пътувах в провинцията до Кюстендил стигнахме 90 градуса с кашона чак като качих Владая, да факт при продължително спускане не спада температурата но студ..."
            angyshev написа:
            .... След поредното четвърто сменяване на термостата днес се убедих че проблема не е в него.
            и колата да не загрява когато сте в движение.
            angyshev написа:
            Най-странното е че когато я тествам на място няма грижи загрява всичко е нормално,докато не тръгнем в движение няма и няма загряване.
            Щом ти не разбираш от коли отиди в някой сервиз или на някоя среща и все ще се намери някой с повечко опит в човъркането по фиатки. Така и ти ще се научиш и ще разбереш къде ти е проблема. За сега казваш доста неточни сведения и общо взето каквото и да кажем ти винаги имаш още един жокер, че си сменил термостат...пак, че си карал и е била на 90 градуса, че не загрявала, че помпата.... ала бала. Много силно се съмнявам да имаш проблеми от повредена помпа или неправилно свързван термостат... това е несериозно твърдение. Освен ако майстора който ти е слагал газовата ти е изолирал парното изцяло. Най-вероятно проблема ти е или в кранчето или в клапата за насочване на въздуха. И двете неща се виждат като си завреш главата до педалите и гледаш, пипаш маркучите вход/изход в радиаторчето или жилото за топло студено. Ако и двата маркуча са топли значи е от клапата и това е. Доста лесно се диагностицира.Ако е термостат, проверяваш го като хванеш дебелия маркуч, който свързва термостата с радиатора, ако се затопля лекичко веднага след като запалиш колата, значи термостата ти НЕ става и стои постоянно отворен. Ако си остава студен и след 4-5мин. се затопли рязко, значи си работи нормално.Няма други варианти. Сега отиди при колата си и провери тези 3 неща и сам ще си откриеш проблема!
            СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
            бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
            сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
            ИТАЛФЕСТ 2007

            Коментар


              #21
              Моля ако може да се въздаржаме от квалификации и определения.Колкото до информацията която съм дал може и аз да съм се изразил неточно ситуациата е следната температура на двигателя при градско каране не повече от 80 - 83 градуса , 90 ги достигна на Владая с кашон пред радиатора.Отностно съвета за клапата смених протеклото кранче заедно с радиаторчето - парно много добро работна температура на двигателя пак 80 - 83 градуса.

              Коментар


                #22
                Че какъв ти е проблема тогава,караи и си свиркай.За лятото няма даимаш ядове с прегряване
                Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                EX.Fiar Ritmo 105TC

                Коментар


                  #23
                  Проблема решен с термостат на Behr всичко си доиде на мястото.Както винаги евтиното (Vernet) винаги излиза скъпо.

                  Коментар


                    #24
                    Колега май,нещо си внушаваш.С работещ термостат колата примерно ще ти достига 90гр след 20мин работа,с неработещ (отворен постоянно) след около 40мин. Разликата е,единствено в времето.Парното трябва да ти работи по един и същи начин когато колата е стигнала 90гр. няма значение с редовен термостат или с постоянно отворен.Типото по принцип с работещ термостат достига работна температура доста бързо след запалването му.
                    Fiat Tipo
                    Corsa b комби !

                    Коментар

                    Working...
                    X