Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.6 16V '99 започна да се дави

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.6 16V '99 започна да се дави

    Колеги, днес както си карах и колата изведнъж заглъхна и започна да се дави. Като подам рязко газ и гърми(вероятно във филтъра). Много съм озадачен?! Последно беше така(ПОЧТИ така), когато бяха пропуснати зъби на ангренажния ремък, но колегата gal76 го ремонтира.Възможно ли е в движение да ми прескочи 1-2-3-5 зъба или е от нещо друго? Някой да е имал такъв проблем?Благодаря предварително!

    #2
    Re: Bravo 1.6 16V ’99 започна да се дави

    g0blin написа:
    Колеги, днес както си карах и колата изведнъж заглъхна и започна да се дави. Като подам рязко газ и гърми(вероятно във филтъра).
    Тия гърмежи не са много "невинни", моята гръмна и потроши една кутия по маркуча към филтъра.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #3
      Re: Bravo 1.6 16V ’99 започна да се дави

      Възможно ли е да е от въздух?Къде се намира тази кутия по-точно?

      Коментар


        #4
        кола

        Провери като начало кабелите и свешите и бобината дали не светят през ноща дали не прехръвча изкра .Дали са наред . Дали от някъде не влиза излишен въздух .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: Bravo 1.6 16V ’99 започна да се дави

          g0blin написа:
          Възможно ли е да е от въздух?Къде се намира тази кутия по-точно?
          Горна резонаторна, тази , която е към купето , хваната към тръбата.
          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

          Коментар


            #6
            дали е от прескочен зъб не мога да кажа,провери токовете както каза колегата по-горе,но има един щифт на едната ролка който лесно се чупи и следствие на това лесно прескачат зъби.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              Колеги, тази сутрин всичко беше нормално.Запалих колата(запали много лесно, което ми говори, че прескочен зъб няма), изчаках я да загрее малко и карах съвсем плавно докато загрее до оптимална температура. По токовете всичко е ок, а двете кутии по тръбата до филтъра са напълно здрави.Спокоен съм, че поне не е от ангренажния ремък, защото един път вече имах ОГРОМНИ проблеми с него. Възможно ли е да е от кофти бензин? Последно преди да стане тази случка бях заредил от BULROM-а срещу КЦМ-то.

              Коментар


                #8
                Колеги, колата започна пак да се дави и ми прави впечатление, че "звъни" все едно е на метан. Може ли причината да е гарнитура на всмукателни и изпускателни колектори? И ако е така - отделни гарнитури ли са или е една обща?

                Коментар


                  #9
                  Имам подобни проблеми, при мен рядко гърми но се дави, няма мощност и понякога като я паля ако не и подам газ угасва.Чистих дюзи, клапа , диагностика и нищо. Тези проблеми ги имам само в такова влажно време . В жегите и ппри минус 10 нямам проблеми. Кабелите са ми за смяна, това си го знам.Един ден като им дойде времето ще ги сменя и ще видим дали ще има подобрение. Бобината е добре, работи си номрално. Свещите и те са ми добре.Само да вметна че бобината работи принципа 2х2 в смисъл че не е възможно на единия цилиндър да не подава ток, ако не подава, то не подава на 2. Ако проверяваш нея гледай , по скоро връзките от нея към свещите. Може и температурен датчик да е (но е малко вероятно) . Най-добре е да минеш диагностика, ама аз поне докато ида до сервиза колата е топла и няма проблем. В крайна сметка карам си така. Примирих се, дълго време се мъчих и нищо. Ако е гарнитура на смукателен колектор колата ще смуче въздух и ще се форсира сама. При теб явно не е това така че този проблем според мен отпада. Ако има някакъв успех е хубаво да споделиш. Доста колеги имат подобни проблеми, но май никой не ги е разрешил еднозначно. Дано не те отчайвам,но това са моите наблюдения и опит.Успех
                  Play Golf ,but not drive golf!!!
                  Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                  C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                  Коментар


                    #10
                    На какво гориво се появяват гърмежите че тея мотори гърмят и при недостик на гориво принципно ако горивния филтър се напълни с вода и не пропуска достатачно гориво и става бум.Аз цяла седмица се чудех от какво е и миналата събота свалих филтъра и изненада бучка лед вътре .
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      Ами на бензин гърми, аз газ нямам. Точно се качвам сега, бях до колата да гледам за пореден път какво става. Не можах да махна предпазния капак на колекторите, за да видя дали е от тях, но не се чуваше ручене от там. Махнах въздушния филтър и всичко си беше ок там, дори не беше зацапан. Реших да я поразходя малко, студена си вървеше добре, загря до оптимална температура и отново си работеше добре. За всеки случай откачих ламбда сондата и общо взето нямаше разлика, но си беше пъргава, за разлика от вчера сутринта, когато пак се давеше. Не мога да разбера от какво зависи, но според мен проблема не е механичен, защото ако беше от колектори, кутии по тръбата на филтъра и т.н., щеше да постоянен проблем, а в случая се явява, когато си поиска. Ако отново се случи, ще пробвам да изключа пак ламбдата и да видя има ли разлика тогава. Има ли проблем обаче, ако карам с изключена ламбда дълго време? Знам, ECU-to връщало някакви заводски относително средно добри настройки, вярно ли е?Тая кола ще ме побърка! П.П. И един въпрос в друга насока, на 1-ва и 2-ра скорост, като задържа на около 1500-1700 оборота, колата трака, но като отворя капака на двигателя, ми се струва, че не се чува от там, а в същото време в купето се усеща доста тракането. Възможно ли е да трака аванса и какво точно представлява той, защото си нямам ни най-малка представа от това

                      Коментар


                        #12
                        абе май си малко паранойк и се вслушваш във всеки шум като мен Тракането е и при мен -1.8гт ама не точно тракане а някак като плякане на масло от повдигачите като подам газ за малко и спира.А без ламбда съм карал и дава около 3 литра повече но няма разлика във вървенетоПука ако има пропуск във въздуховодите и взима въздух от друго място и гърми
                        КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                        Коментар


                          #13
                          Можеш или да тръгнеш да наливаш пари и да сменяш всичко наред, можеш да смениш колата, а най-добре според мен е да се примирш и да свикнеш ако не е толкова често и фрапиращо. Успех
                          Play Golf ,but not drive golf!!!
                          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                          Коментар


                            #14
                            Май нещопо токовете ти се базика: свещи сменял ли си скоро, кабели?
                            Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                            Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                            Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                            Коментар


                              #15
                              Ами аз притежавам колата от 5 месеца и не съм пипал кабелите и свещите. През нощта не светят, а свещите ги свалях скоро и изглеждаха добри.

                              Коментар

                              Working...
                              X