Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем при студен двигател...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем при студен двигател...

    Здравейте колеги,от известно време сутрин като паля колата имам проблем. Дръпнал съм смукача до край, но нещо не може да задържи оборотите и гасне. На третия път обикновено пали, като натискам газта почти никаква реакция. Докато загрее, реакцията при натискане на газта е несъответстваща на натиснатия педал и от време на време като че ли нещо се отпушва и почва да върви по-нормално. Като загрее всичко си идва намясто. Карам на газ, но това го прави и на бензин и на газ. Та въпросът ми е какво може да е причината и съответно ако можете да ми дадето съвети за отстраняването и.
    Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор

    #2
    неразбирам много но имах подобен проблем- при мен от време на време закачаше дросоловата клапа в плочката на гаста и се получаваха такива ефекти. Незнам ти сега в това време какъв е този смукач който го дърпаш. Аз дори зимата рядко го дърпам. Възможно е като дръпнеш смукача и да се дави двигатела и да става съвсем зле.
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      ForceWere написа:
      неразбирам много но имах подобен проблем- при мен от време на време закачаше дросоловата клапа в плочката на гаста и се получаваха такива ефекти. Незнам ти сега в това време какъв е този смукач който го дърпаш. Аз дори зимата рядко го дърпам. Възможно е като дръпнеш смукача и да се дави двигатела и да става съвсем зле.
      Ако не дръпна смукача гасне.
      Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор

      Коментар


        #4
        Има една гумена мембранка в карбуратора,която като се пробие автоматичния смукач не функционира.Аз ходих да ми оправят карбуратора в едно сервизче над Пивоварна "Люлин".Там смениха тази мембранка и вече не държа дръпнат смукача докато загрее.
        Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

        Коментар


          #5
          alex12 написа:
          Има една гумена мембранка в карбуратора,която като се пробие автоматичния смукач не функционира.Аз ходих да ми оправят карбуратора в едно сервизче над Пивоварна "Люлин".Там смениха тази мембранка и вече не държа дръпнат смукача докато загрее.
          Колко ти струваше цялата манипулация?
          Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор

          Коментар


            #6
            silazarov написа:
            alex12 написа:
            Има една гумена мембранка в карбуратора,която като се пробие автоматичния смукач не функционира.Аз ходих да ми оправят карбуратора в едно сервизче над Пивоварна "Люлин".Там смениха тази мембранка и вече не държа дръпнат смукача докато загрее.
            Колко ти струваше цялата манипулация?
            И изобщо, аз като съм с ръчен смукач при мене такава мембранка има ли?
            Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор

            Коментар


              #7
              ForceWere написа:
              неразбирам много но имах подобен проблем- при мен от време на време закачаше дросоловата клапа в плочката на гаста и се получаваха такива ефекти. Незнам ти сега в това време какъв е този смукач който го дърпаш. Аз дори зимата рядко го дърпам. Възможно е като дръпнеш смукача и да се дави двигатела и да става съвсем зле.
              Как разреши проблема?
              Фиат Типо 1.4 DGT, карбуратор

              Коментар


                #8
                При мен има подобен проблем, но все още мога да паля без дръпнат смукач. Нарочил съм гумения тампон между карбуратора и всмукателния колектор, но като го сменя тия дни ще пиша дали се е оправил проблема. При теб може да е от него ако смуче въздух.

                Коментар


                  #9
                  silazarov написа:
                  alex12 написа:
                  Има една гумена мембранка в карбуратора,която като се пробие автоматичния смукач не функционира.Аз ходих да ми оправят карбуратора в едно сервизче над Пивоварна "Люлин".Там смениха тази мембранка и вече не държа дръпнат смукача докато загрее.
                  Колко ти струваше цялата манипулация?
                  Мембранката е 9лева,но бъркането по карбуратора 30лева.Иначе и аз имам ръчен смукач.
                  Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                  Коментар


                    #10
                    аз проблема го отстраних като леко изпилих плочката така че като се върти клапата да не закача.А да попитам как да разбера да ли ръчния смукач работи, защото сега като го дръпна и нищо не става нито по добре, нито по зле и ми се струва че неработи. И каква е възможната причина за да неработи. Иначе като го дръпна и на таблото ми светва лампата че е дръпнат
                    Tofas- Sahin 1.6 карб.

                    Коментар


                      #11
                      ForceWere написа:
                      аз проблема го отстраних като леко изпилих плочката така че като се върти клапата да не закача.А да попитам как да разбера да ли ръчния смукач работи, защото сега като го дръпна и нищо не става нито по добре, нито по зле и ми се струва че неработи. И каква е възможната причина за да неработи. Иначе като го дръпна и на таблото ми светва лампата че е дръпнат
                      Тази проба със смукача на студено ли ги правиш?На топъл двигател по-може да се усети,иначе се дублират с термосмукача донякъде.
                      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                      Коментар


                        #12
                        и при топъл двигател няма разлика- говоря на газ, на бензин не съм пробвал да ли ще има разлика.
                        Tofas- Sahin 1.6 карб.

                        Коментар


                          #13
                          При мен се вдигат оборотите.И аз съм на газ-вакуумен изпарител-Ловато.
                          Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                          Коментар


                            #14
                            и аз съм така, но при мен оборотите ни се вдигат нито спадат.
                            Tofas- Sahin 1.6 карб.

                            Коментар


                              #15
                              Да не е проблема с опирането в плочката.Тя оста може да се върти,но клапата май имаше пружина и само тя да се натяга ?
                              Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                              Коментар

                              Working...
                              X