Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На спиране влачи в дясно.....

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    На спиране влачи в дясно.....

    Странното е следното - тя нали не е регулирана много много предницата (правен е само оптичен реглаж по задницата на колата).Днес на два пъти заради разни идиоти ми се наложи да се влача за да не се ударя.Единият път не успях да преценя дали блокирах и задните или само прендите но колата литна здраво в дясно.Двете предни гуми са еднакви и нови.двата диска са на по 500км и накладкисте са нови (сменени са с дисковете заедно).Странното е че по-късно нарочно го ковнах (ама леко т.е. само предните да блокират) на мокрото да видя и пак завлачи здраво в дясно.....Та питането ми е защо аджеба така се получава.Възможно ли е да е от задницата защото преди много време в КАТ ми казха и показаха че едното задно не спира почти никак......Дали да е от това....?
    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

    #2
    и аз преди 2-3 седмици имах същия проблем, самоче при мен дърпаше на ляво. Играх си доста време и накрая се оказа че имам разбит тъмпон на задното окачване, и при по рязко спиране задницата се е усуквала и ме е въртяла, сега като смених щангата всичко е наред. Така че виж как ти е центровката, и според мен е възможно и от задното колело да е, въпреки че доколкото знам задно колело неможело да те върти
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #3
      Провери за напукани спирачни маркучи (по-специално - левия, щом ти носи надясно)
      Настоящата - Ford Focus ST
      Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
      Франкенщайн - R.I.P.
      Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

      Коментар


        #4
        Ами маркучите са много добре а и задницата е здрава (няма луфтове,тропания и т.н.) но все си мисля че е от колелото дето не спира много много и мисля да взема да го разчастя и да видя как са му накладките и да ги сменя ако трябва иначе да разчастя апаратчето и т.н. и да гледам къде е проблема.Мисля си че при блокирала предница и едно болкирало задно колело е възможно да се извътри колата защото едната страна блокира цялаа а другата страна има едно движещо се колело......То даже ако е блокирало апаратчето като натиснеш и изцърка течност назад вместо да се преместят двете апаратчета по малко се премества едното и то два пъти повече и колелото блокира....
        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

        Коментар


          #5
          Виж си и амортисьорите. След като си смених задните и всякакво носене на колата изчезна.

          Коментар


            #6
            все едно описваш моя проблем който отстраних успешно тази събота, оказа се че спирачния апарат е блокирал от мизерии и дълго не сменяне на спирачна течност от предишния собственик ,та процедурата е следната сваляш апарата разглабяш го смазваш водачите вадиш буталцето /не можеш да си представиш какви мизерии има в цилиндъра/ почистваш го монтираш и вече имаш перфектни спирачки ПС машончето което пази да не влиза прахоляк се монтира първо и после се монтира буталцето аз се опитах по обратния ред и загубих доста време после да извадя буталото отново УСПЕХ
            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
            UNO 1.0 FIRE

            Коментар

            Working...
            X