Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за 8 клапановите DOHC глави

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за 8 клапановите DOHC глави

    ЗдравейИма доста разлики примерно на по-старите модели двувалки Fiat 124 Spider и други модели от това време делкото е на главата отстрани вертикално разположено и се върти от разпределителния вал като на него има забчато колело (на някои модели е на всмукателния на други на изпускателния вал), също има глави кадето са разменени местата на всмукателния и изпискателния колектор, разлики в размерите на клапаните, разлика в разпределителните валове и хода на клапана има и други по-дребми разлики зависи какво те интересува
    Прикачени файлове

    #2
    Всички тези глави обаче са взаимозаменяеми (в добавка към казаното от АйсКуул).

    Коментар


      #3
      Мдам замениаеми са, даже се чудя колко струва втора употреба 16 клапанова такава, да сложа на моя 132CB.0A.0 :"))Според вас каква ако се фрезова 0.6-0.8 мм. дали компресиата ще стане 10:1, или по друг начин зададен вапроса, колко трабва да се фрезова за да стане 10:1 компресията ако сега е 9:1 :"))

      Коментар


        #4
        icecool написа:
        Мдам замениаеми са, даже се чудя колко струва втора употреба 16 клапанова такава, да сложа на моя 132CB.0A.0 :"))Според вас каква ако се фрезова 0.6-0.8 мм. дали компресиата ще стане 10:1, или по друг начин зададен вапроса, колко трабва да се фрезова за да стане 10:1 компресията ако сега е 9:1 :"))
        Ми мериш старата с 8 клапанова глава обема на камерата със спирт или бензин,после на новата 16 клапанова и изчисляваш със хода/диаметъра...Но не забравай че 8 клапановите бутала трябва да минат през фрезист за да не закачат с 16 клапана
        _______________________________________
        0885261834

        Коментар


          #5
          Аз имах предвид да фрезовам 8 клапановата :"))

          Коментар


            #6
            Ето го двигатела
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              Icecool, просто използваш 105ТС бутала Само да мериш да не се засрещнат клапани - слуховете са че с тези бутала на 2.0 мотор се постига над 12 степен на компресия (може би все пак е добре да поизпилиш леко челата).

              Коментар


                #8
                Чак за бутала не съм се замислял, ама ако ще ги сменям предполагам че ще са от Lancia Delta/Prisma ама то като ще свалям колянов вал направо ще сменя и него с такъв за 2 литров мотор и биели и лагери :")), ама за сега съм се спрял на главата само

                Коментар


                  #9
                  icecool написа:
                  Чак за бутала не съм се замислял, ама ако ще ги сменям предполагам че ще са от Lancia Delta/Prisma ама то като ще свалям колянов вал направо ще сменя и него с такъв за 2 литров мотор и биели и лагери :")), ама за сега съм се спрял на главата само
                  Не съм сигурен (дори по-скоро съм сигурен в обратното) че валовете са взаимозаменяеми между отделните блокове (като кубатури).

                  Коментар


                    #10
                    Разпределителните валове са еднакви както на Fiat така и на Lancia, разликата в ъгала идва от колелетата на разпределителните валове те са зацепени малко по-различно, но аз говорех за смяна на коляновия вал и биелите, при 1.6 биелите са по-дълги с по-късо рамо на коляновия вал а при 2.0 биелите са по-къси с по-дълго рамо на коляновия вал и така се постига по-голям ход на буталото и със същият блок се постига по-голям обемп.п. Мотора от снимката е 1.6

                    Коментар


                      #11
                      1,6 не може стане на 2 литра,на 2 литра биелите са по дълги и блока е по висок
                      _______________________________________
                      0885261834

                      Коментар


                        #12
                        Аз също така мислех, мерих блока на двулитров такъв и тоя един и същ е, (освен ако не е бил сменян което ме съмнява), но ще проверя дали не е пренабиван номерап.п. Пък като го монтирам ще пусна тема в Тунинг

                        Коментар

                        Working...
                        X