ЗдравейИма доста разлики примерно на по-старите модели двувалки Fiat 124 Spider и други модели от това време делкото е на главата отстрани вертикално разположено и се върти от разпределителния вал като на него има забчато колело (на някои модели е на всмукателния на други на изпускателния вал), също има глави кадето са разменени местата на всмукателния и изпискателния колектор, разлики в размерите на клапаните, разлика в разпределителните валове и хода на клапана има и други по-дребми разлики зависи какво те интересува
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за 8 клапановите DOHC глави
Collapse
X
-
Мдам замениаеми са, даже се чудя колко струва втора употреба 16 клапанова такава, да сложа на моя 132CB.0A.0 :"))Според вас каква ако се фрезова 0.6-0.8 мм. дали компресиата ще стане 10:1, или по друг начин зададен вапроса, колко трабва да се фрезова за да стане 10:1 компресията ако сега е 9:1 :"))
Коментар
-
icecool написа:Мдам замениаеми са, даже се чудя колко струва втора употреба 16 клапанова такава, да сложа на моя 132CB.0A.0 :"))Според вас каква ако се фрезова 0.6-0.8 мм. дали компресиата ще стане 10:1, или по друг начин зададен вапроса, колко трабва да се фрезова за да стане 10:1 компресията ако сега е 9:1 :"))_______________________________________
0885261834
Коментар
-
icecool написа:Чак за бутала не съм се замислял, ама ако ще ги сменям предполагам че ще са от Lancia Delta/Prisma ама то като ще свалям колянов вал направо ще сменя и него с такъв за 2 литров мотор и биели и лагери :")), ама за сега съм се спрял на главата само
Коментар
-
Разпределителните валове са еднакви както на Fiat така и на Lancia, разликата в ъгала идва от колелетата на разпределителните валове те са зацепени малко по-различно, но аз говорех за смяна на коляновия вал и биелите, при 1.6 биелите са по-дълги с по-късо рамо на коляновия вал а при 2.0 биелите са по-къси с по-дълго рамо на коляновия вал и така се постига по-голям ход на буталото и със същият блок се постига по-голям обемп.п. Мотора от снимката е 1.6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар