Здравейте колеги,баща ми има Крома 2,0и.е от доста години и си е доволен само дето никои не може да му помогне за малките обороти - обикновено при студена кола са много зле а като загрее се пооправят но плават - това и на газ и на бензин - пробвали сме много неща но засега без успех. Ако някой от вас се е борил с подобен проблем - кажете.П.П. Мисля че е прецакан авт.смукач но не е само това - има и още някакъв зор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Малки обороти на Croma 2,0i.e
Collapse
X
-
Наскоро четох за този проблем (който и аз имам) в специализирано издание и останах шокиран от резултата !Ако ти свети лампата на инжекциона и нямаш стаболни ниски обороти виновникът е ТЕРМОСТАТА ! Сменяш го заедно с датчика за температура и проблема е решен !!!! Като се замисля, че имах намерение да сменям ламбда сондата и регулатора за празен ход....както се казва не питай старило, а питай патило !!!
Коментар
-
Явно това си е болест на Кромичките,и аз имам същия проблем .Всички въздуховоди са ОК,всичко привидно е наред,ама не...танцуват си оборотите и на газ и на бензин...Riddle,сигурен ли си за термостата?!?!?! И аз имах намерение да сменям регулатора за празния ход,ама си е цифра и още не мога да сколасам...ако може по-тънко да се размина,няма да е зле
Коментар
-
Не е само при Крома Само незнам съ6тия ли е двигателя с тоя по долу дето пи6а .Вчера си взехме Fiat Ulysse 2.0 бензин 121 коня и като го запалихме на автосалона студено работе6е на 1000 оборота (аз доколкото знам студени тези коли работят на 2000) и като му подаде6 рязко газ (малко пове4е от наи малкото което може да се подаде и дори и докраи) то не се замисля задавя се се едно и ни6то неправи ,а когато загрее се оправя . Днес го запалих и заработи на 2000 оборота , форсира6е се добре вси4ко ок, но на следва6то запалване с (пак студено) заработи пак на 1000 и пак не6те6е да се форсира .Тва дали би могло да е дат4ика за температурата или някои кабел с ло6 контакт ... ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар