На последната среща в неделя разглобявах бензиномера. Оказа се една тръба с поплавък в средата и две пружини - едната по-голяма отгоре и една по-малка отдолу. Въпроса ми е:1 Някой разглобявал ли е такова нещо? Колко са меки пружините? Моите са бая меки.2 Отдолу има едно болтче за регулиране на нещо. Не мога да разбера обаче на аккво точно. Има разлика дали е отвито или не. Ако е завито - стрелката е по-високо. Забравих обаче колко беше завито точно в началото. Затова питам.Та някой да е отварял това чудо?3 Лампата свързана ли е със стрелката или са отделни датчици? При мен лампата си свети почти постоянно, не знам къде точно да пипна?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бензиномер
Collapse
X
-
Re: Бензиномер
geshabeli написа:На последната среща в неделя разглобявах бензиномера. Оказа се една тръба с поплавък в средата и две пружини - едната по-голяма отгоре и една по-малка отдолу. Въпроса ми е:1 Някой разглобявал ли е такова нещо? Колко са меки пружините? Моите са бая меки.2 Отдолу има едно болтче за регулиране на нещо. Не мога да разбера обаче на аккво точно. Има разлика дали е отвито или не. Ако е завито - стрелката е по-високо. Забравих обаче колко беше завито точно в началото. Затова питам.Та някой да е отварял това чудо?3 Лампата свързана ли е със стрелката или са отделни датчици? При мен лампата си свети почти постоянно, не знам къде точно да пипна?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
-
Точно за това исках да попитам но реших първо да си поиграя с тоя и даже вчера се пробвах пак. Болта регулира колко да е аванса но не знам колко трябва да е завъртян за колко литра. Сигурно и на нов трябва да се пробва. Няма да се откажа обаче. Ще направя сухи проби да видя какво се получава. За сега оправих стрелката - не се дига и спада, седи си където трябва. лампата продължава да си свети постоянно.Направих следните изводи, без да гледам ел схемата:1. Регулатора отдолу е за нулево положение на стрелката.2. Двата кабела към бензиномера са +, единия мери съпротивление на пътечката, другия мери контакт.3. Предполагам че втория е за лампата. Не знам само дали като допира свети или като не допира. Трябва проба.4. Предполагам че масата се взима от маса на помпата. Физически не виждам връзка обаче.Най-лесното нещо е да отида и да си купя нов. Обаче така няма да знам нищо за тези неща, освен това ще дам пари за две пластмаси и две пружини дето може и да са по-зле от старите.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
geshabeli написа:Точно за това исках да попитам но реших първо да си поиграя с тоя и даже вчера се пробвах пак. Болта регулира колко да е аванса но не знам колко трябва да е завъртян за колко литра. Сигурно и на нов трябва да се пробва. Няма да се откажа обаче. Ще направя сухи проби да видя какво се получава. За сега оправих стрелката - не се дига и спада, седи си където трябва. лампата продължава да си свети постоянно.Направих следните изводи, без да гледам ел схемата:1. Регулатора отдолу е за нулево положение на стрелката.2. Двата кабела към бензиномера са +, единия мери съпротивление на пътечката, другия мери контакт.3. Предполагам че втория е за лампата. Не знам само дали като допира свети или като не допира. Трябва проба.4. Предполагам че масата се взима от маса на помпата. Физически не виждам връзка обаче.Най-лесното нещо е да отида и да си купя нов. Обаче така няма да знам нищо за тези неща, освен това ще дам пари за две пластмаси и две пружини дето може и да са по-зле от старите.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Тоест трябва си нов. Ще мина през ТиН кар тая седмица да проверя цената, щото са ми на път. Но като гледам от какво и как е изработен тоя, няма да взимам на старо.При всички случаи този ще се човърка.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Няма нужда от нов бензиномер. Болчето отдолу е за определяне на резервата. Аз моя си го направих на 5 литра, да ми свършват разделенията на таблото. Обърни внимание на потенциометъра. Ако са станали "пътечки" по него, просто извий пластините да не опират на същото място и ще си решиш проблема.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
-
Тая събота ще го разглобявам наново и ще направя и снимки. За трети път.Не знам обаче на Типо и на браво дали са еднакви тея бензиномери.BlueStorm написа:Няма нужда от нов бензиномер. Болчето отдолу е за определяне на резервата. Аз моя си го направих на 5 литра, да ми свършват разделенията на таблото. Обърни внимание на потенциометъра. Ако са станали "пътечки" по него, просто извий пластините да не опират на същото място и ще си решиш проблема.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ами моето е дигитал. При DGT една чертичка е равна на 5 литра. А тези в началото ( ситните ) .= 4x2.5 литра. Не претендирам да съм нагласил резервата точно на 5 л. , но е много близо до това количество.Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
BlueStorm transforms . . .
. . . !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар