Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 2/3, плюсове и минуси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 2/3, плюсове и минуси

    Интересува ме по-специално 1,2 16 клапановия двигател, недостатъци, характерни проблеми и т.н. Освен това, за самото Пунто, какво е поведението на пътя, доволни/недоволни, всичко, което може да ми е от полза! :D Ще съм благодарен!

    #2
    Аз карам 1.2 16v на мойта Брава и съм доста доволен - и като динамика, и като разход... Предполагам че Пунтото с тоя двигател ще е като самолет.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      Здрасти Алекс.Като двигател не мога да дам мнение, но като поведение на пътя горе-долу имам вече опит след една година.Супер е! Особено с този усилвател на волана.Той се изключва автоматично щом вдигнеш 70км/ч.Тъй като съм родом от Велинград и ходейки си 1-2 месечно, поведението на колата си проличава по тамошното дефиле.36 км само завои.Недостатък- твърдата возия, но май при всички Фиати е така.Вътре е много просторно.. спрямо Рено Клио и Пежо 206.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        Благодаря за насоките!! Ще съм благодарен за още мнения. Освен козметичните промени при 3-та генерация, има ли промяна в споменатия двигател? А отзиви за 1,9 jtd (само за информация)? Nino ?

        Коментар


          #5
          me_to_u написа:
          Благодаря за насоките!! Ще съм благодарен за още мнения. Освен козметичните промени при 3-та генерация, има ли промяна в споменатия двигател? А отзиви за 1,9 jtd (само за информация)? Nino ?
          Само една дума. САМОЛЕТ!!!! За съжаление съм карал само 1.3 мултиджета... и той много върви.Единственото НО, при тези двигатели е качеството на родната ни нафта.Цитат:"The most common JTD engine is the 1.9 L straight-4 found in the Fiat Punto. It is a common-rail direct-injection turbocharged engine which produces 80 PS (79 hp/59 kW) and reaches 36 mpg (6.6 L/100 km) in city driving. The engine was introduced in 1999. The ignition block weighs approximately 125g. Opel also uses a version of this engine. Their CDTI engine, manufactured in Pratola Serra, Italy and Kaiserslautern, Germany, is the product of the half-decade joint venture between GM and Fiat. It will be used in the Opel Vectra, Opel Signum, Opel Astra, Opel Zafira, as well as some Saabs. There will be three versions of this engine eventually: A 150 PS (148 hp/110 kW), 120 PS (118 hp/88 kW), and 100 PS (99 hp/74 kW)".
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Гледам това Пунто-http://www.mobile.bg/perl/main.cgi?topmenu=2&leftmenu=1&act=1114365638788932 0&f1=detailsИнтересува ме, интериора "Спортинг" ли е, или е просто по-стара/нова веврсия на това-Ето интериора на въпросното Пунто-
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              това на долната снимка с лъскавата централна конзола е спортинг
              TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
              UNO 1.0 FIRE

              Коментар


                #8
                На първата снимка си е като моето, т.е. преди фейстлифта.А това второто си е спортинг.Но и след ф-та са с лъскави панели по таблото /около врътките на климатика/ и волана е по-друг... на стандартното.
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #9
                  Ясно, искам да съм сигурен!

                  Коментар


                    #10
                    Двигателят е перфектен: еластичен икономичен много го фалят, но трябва да знаеш, че частите са му по различни и в България не са много разпространени...мен ме изклатиха за свещи и кабели да не ти казвам колко пари, а и се надявам, че знаеш че като пише спортинг е далеч от бегачките...даже голфаджиите ще ти се смеят....Но като цяло аз съм много доволен от спортинга много приятно се кара..заслужава си...Взимай го..
                    Punto HGT - total
                    Punto 1.2 16v Sporting - total
                    Punto 1.2 - alive
                    Toyota celica t23

                    Коментар


                      #11
                      Пунто

                      Много добре изглежда пунтото-нищо че е малко огънато-има 300лв работа понего.Възможно ли е наистина да е типтроник?

                      Коментар


                        #12
                        Вече 9 месеца карам пунто,и съм много доволна.Обичам я тази кола!Ако си вземеш такава няма да съжаляваш повярвай! :P
                        Punto SX 1,2 75ks

                        Коментар


                          #13
                          SIII написа:
                          Двигателят е перфектен: еластичен икономичен много го фалят, но трябва да знаеш, че частите са му по различни и в България не са много разпространени...мен ме изклатиха за свещи и кабели да не ти казвам колко пари, а и се надявам, че знаеш че като пише спортинг е далеч от бегачките...даже голфаджиите ще ти се смеят....Но като цяло аз съм много доволен от спортинга много приятно се кара..заслужава си...Взимай го..
                          А, изобщо не се и надявам да е "бегачка", все пак няма да го карам аз, ще го кара жена. Но и 80 к.с. са си достатъчни за градска кола.@enforcer То това няма огънато, поне аз не виждам(не че точно това ще купувам). Аз отдавна не съм с мисълта, че ще купя кола 2-ра(в нямои случаи и нова) и няма да я правя. :D

                          Коментар


                            #14
                            Пунто спортинг 1.2 16 v

                            Здравейте на всички!И аз от днес съм ПУНТО Спортинг- с автоматик и типтроник. Радвам се, че имам колеги с такава кола!

                            Коментар


                              #15
                              Re: Пунто спортинг 1.2 16 v

                              kuzigeorg написа:
                              Здравейте на всички!И аз от днес съм ПУНТО Спортинг- с автоматик и типтроник. Радвам се, че имам колеги с такава кола!
                              Да бе така е... най малкото ще има с кого да споделиш, да си ближем раните взаимно! Може би аз съм първия във форума с такова, но само,че дизел 1.9d.От към мотори са перфектни, даже СУПЕРПЕРФЕКТНИ.... от към ходова част също.На моето всичко му е оригинално.. накрайници,шарнири,тампони,тути-кванти.. всичко.Нооооооооооооо, от към управление, рейка, мейка ... от волан до вътрешни накрайници, не знам.Утре ще е поредното ходене във Ванто трейд и ще ви споделя!!!! Иначе всичко му е супер скъпо.Принципно почти еднакви части със старото, но не са разпостранени и си е е....ло мамата.Замо за пример ще ви кажа, защото имам съмнения в рейката какво ми оферираха.Ванто-трейд 1200лв ,Александър ауто 380 лв с 45 дневна доставка, T и Н кар, изобщо не можаха да дадат оферта.Така, че ако излезе рейка, пак ще ми излезе 1200 лв, щото ще ида с жената на една екскурзия до Турция или Гърция, ще я взема за 150 евро и останалите пари ще изпияяяяяяяяяяя!!!!!!За сравнение ще Ви кажа,че на старото Пунто хидравличната е 115 лв, която все-пак е по-сложна от на Пунто-2, - абсолютно механична и проста.Там има електро-усилвател,който си е съвсем отделна работа.Та като купувате Пунто-2 обърнете специално внимание на пукане,луфтове и тропане на павета във волана.. ако ги има бягайте, ще имате проблеми! Успех Ви желая .. и късмет!
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X