Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

компресия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    компресия

    днес ходих на майстор да види колата защото прекъсва на обороти и оказа се че 1-ви цилиндър не работи премерихме компресия и показа 2 .А колко трябва да бъде компресията а иначе колата си върви и пали много добре според майстора трабва да се сменят клапаните на 1-ви цилиндър а вие какво ще кажете по въпроса а когато ходих на диагностика във ванто трейд преди месец да ми кажат защо колата прекъсва и харчи те ми казаха че трябва да сменя ламбда сондата и разпределителния вал и колата ще се оправи а да ли всичко това е вярно
    brava 1.4 12v.sx
    drive fast or go home

    #2
    Много е вероятно да са прави и в двата сервиза. Когато един приятел влезе в Евро 07 във Варна и каза:"Трябва ми за Браво 1,4..." продавача го прекъсна:"Разпределителен вал, нали?" Срещан проблем при този двигател...

    Коментар


      #3
      Компресия може да губиш от 2 места - сегменти и клапани (може и от гарнитурата, но там има и други ефекти). Дали са сегментите се тества лесно - сипва се в цилиндъра 10..15мл моторно масло и се повтаря измерването на компресията - ако проблема е в сегментите, компресията се вдига за момент дори до нормалните стойности. Ако е от клапан - си остава ниска. Това правиха ли го?
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        johnfound написа:
        Компресия може да губиш от 2 места - сегменти и клапани (може и от гарнитурата, но там има и други ефекти). Дали са сегментите се тества лесно - сипва се в цилиндъра 10..15мл моторно масло и се повтаря измерването на компресията - ако проблема е в сегментите, компресията се вдига за момент дори до нормалните стойности. Ако е от клапан - си остава ниска. Това правиха ли го?
        не ама ако е от сегментите нямали да харчи колата масло защото аз съм минал над 1000 км от както я имам и маслото не е мръднало а и също така като откачиха кабела на 1-ви колата си работеше пак същото.а и понякога ми мерише на бензин и може да е прав майстора като казва че е смукателния клапан
        brava 1.4 12v.sx
        drive fast or go home

        Коментар


          #5
          Клапан е на 100% имах абсолютно същият проблем , ама 1/1 с твоя проблем и обикаляне на сервизи и разпитване (само , че със старата кола форд фиеста)Ако е вал най вероятно да се износи равномерно и на всички цилиндри да имаш проблем поне така е логично според мен.

          Коментар


            #6
            Упс щях да забравя а трака ли ти клапанчето-?????Щото ако е от него трябва да притраква повече от другите.

            Коментар


              #7
              IDOLBIOS написа:
              Упс щях да забравя а трака ли ти клапанчето-?????Щото ако е от него трябва да притраква повече от другите.
              несьм осетил да трака ама имам 4уството 4е има вибрация в купето
              brava 1.4 12v.sx
              drive fast or go home

              Коментар


                #8
                Вибрацията идва от това , че колата ти работи на 3 цилиндара реално и е с доста по малка мощност от реалната.

                Коментар


                  #9
                  Всумкателен клапан много трудно прегаря, не се заблуждавай , че щом мирише на бензин е всмукателен клапан, нещо не ми вдъхва доверие твоя майстор щом се хваща за всмукателен , шанс 1/1000 , но знаеш ли докато не се провери...
                  FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

                  Коментар


                    #10
                    cougar написа:
                    Всумкателен клапан много трудно прегаря, не се заблуждавай , че щом мирише на бензин е всмукателен клапан, нещо не ми вдъхва доверие твоя майстор щом се хваща за всмукателен , шанс 1/1000 , но знаеш ли докато не се провери...
                    колеги днес ми направиха колата и майстора се оказа прав за смукателния клапан сега колата варви много по добре
                    brava 1.4 12v.sx
                    drive fast or go home

                    Коментар


                      #11
                      IDOLBIOS написа:
                      Клапан е на 100% имах абсолютно същият проблем , ама 1/1 с твоя проблем и обикаляне на сервизи и разпитване (само , че със старата кола форд фиеста)Ако е вал най вероятно да се износи равномерно и на всички цилиндри да имаш проблем поне така е логично според мен.
                      Не питай старило , а питай патило

                      Коментар


                        #12
                        IDOLBIOS написа:
                        IDOLBIOS написа:
                        Клапан е на 100% имах абсолютно същият проблем , ама 1/1 с твоя проблем и обикаляне на сервизи и разпитване (само , че със старата кола форд фиеста)Ако е вал най вероятно да се износи равномерно и на всички цилиндри да имаш проблем поне така е логично според мен.
                        Не питай старило , а питай патило
                        brava 1.4 12v.sx
                        drive fast or go home

                        Коментар

                        Working...
                        X