Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Цялата предница на Уно пука при завои

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ами като гледам може и там да е проблема и при мене пука само еднократно и после си завива - до ви кажа в чудо се видях - ходих все при отбрани сервизи все познати ме пращаха- ама ако ви кажа на какво се наслушах - че стигнаха да ми разправят да съм сменил носача на дясната страна - при положение че пукането и в централната част на колата и в лявата - том се чува повече- да съм почнел да сменям и то щяло да си излезе от каде е- то по добре нова да си взема

    Коментар


      #17
      След всичко написано до тук вече си вадя заключение че в сервизите работят хора които не знаят защо са там.Как може да се чудят какво е ??? Ами вдигат я на крик и оглеждат хубаво .Че те такива дефекти като не могат да открият че всеки ден идват коли при тях и само с това се занимават значи не са никакви майстори.Май че ние във форума по разбираме от тях.
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #18
        szero написа:
        ами като гледам може и там да е проблема и при мене пука само еднократно и после си завива - до ви кажа в чудо се видях - ходих все при отбрани сервизи все познати ме пращаха- ама ако ви кажа на какво се наслушах - че стигнаха да ми разправят да съм сменил носача на дясната страна - при положение че пукането и в централната част на колата и в лявата - том се чува повече- да съм почнел да сменям и то щяло да си излезе от каде е- то по добре нова да си взема
        както каза колегата един да върти волана от вътре, а друг да хване с две ръце пружината ,като каже пук и се усеща дали е от пружината или не /по точно лагери на макферсона/ , а за карета не мисля че е от тях ,от тях може да тропа, но не и да се върти трудно волана
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #19
          момчета лошото е че колата го прави само в движение - на какво ли не я качваха - удряха бутаха какво ли не й правиха и всеки пат измисляха нещо ново- да ви кажа на вашето мнение по се надявам да ме насочи- за което МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ

          Коментар


            #20
            szero написа:
            момчета лошото е че колата го прави само в движение - на какво ли не я качваха - удряха бутаха какво ли не й правиха и всеки пат измисляха нещо ново- да ви кажа на вашето мнение по се надявам да ме насочи- за което МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ
            колега, не го прави само в движение, а по-скоро когато е на земята. в сервиза не могат да усетят, че рейката ти е прецакана, защото като я вдигнат с крика и въртят волана или местят гумата то рейката не е натоварена и уж си работи. друго става обаче като я спуснеш на земята.
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              pakumba написа:
              szero написа:
              момчета лошото е че колата го прави само в движение - на какво ли не я качваха - удряха бутаха какво ли не й правиха и всеки пат измисляха нещо ново- да ви кажа на вашето мнение по се надявам да ме насочи- за което МНОГО ВИ БЛАГОДАРЯ
              колега, не го прави само в движение, а по-скоро когато е на земята. в сервиза не могат да усетят, че рейката ти е прецакана, защото като я вдигнат с крика и въртят волана или местят гумата то рейката не е натоварена и уж си работи. друго става обаче като я спуснеш на земята.
              Точно, и все пак помисли каква връзка има _трудното въртене на волана след изпукването_ с карета, пружини и т.н.

              Коментар


                #22
                Проблема с уното на бащата беше при пълен завой и по рязко тръгване имаше не пукане ами направо издумкване и цялата кола скачаше. Проблема беше в един от тампоните който държи двигателя. Беше сдал багажа и двигателя висна в следстви на което скоростната кутия паднала по надолу и се явява луфт на въртешните карета. При завой не влиза добре в чашката и започва да прескача. Но и всичко казано от колегите може да даде такъв резултат. Дано успееш да се справиш с проблема

                [Skype - FIAT_FREAK

                Коментар

                Working...
                X