Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

съвет за фиат стило , да го купя ли

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    съвет за фиат стило , да го купя ли

    Добър ден, можете ли да ми дадете съвет ,харесал сам fiat stilo , има няколко оферти(говорим за дизел или бензин над 100 000км) ,обаче много хора се оплакват , че се налагало да се правят много ремонти и като цяло "фиат" не била здрава марка и т.н. Ако някои има такава кола може ли да сподели мнението си.

    #2
    Квото и да правиш след покупката кихаш още 1500лв, ако искаш повече подробности прерови ми темите за Стило.И ако искаш вървеж и икономия - дизел.Ако искаш само икономия - 1.2.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Купувай ДИЗЕЛ 1.9 115 коня, друго ще си е чиста грешка!А доколкото за парите /1500/ .... но малко мога да поспоря с колегата Емо ...

      Коментар


        #4
        Щото не си сменил всичко още зат’ва можеш да спориш !
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Кое е тва всичко?

          Коментар


            #6
            Ремъци, ролки, тампони, разпръсквачи, окачване и т.н.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Трябва само едни носачи да оправя ..... к-т ремъци ролки и т.н Рекамби 220 лв.Тампон скоростна кутия 140 лв. + труд Разпръсквачи незнам защо да сменям?!

              Коментар


                #8
                Освен ангренажен ремък има и пистов, всичко по него е повече от ангренажа.Термостат, дебитомер ? Катализатори, глупости, къде ги забравяш ?
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Да,да прав си ,но няма 1500 ..... около 800 - 900 , но не е задължително на куп да ги даваш! Yellow_Flash_Colorz_PDT_08

                  Коментар


                    #10
                    PB 5989 MP написа:
                    Купувай ДИЗЕЛ 1.9 115 коня, друго ще си е чиста грешка!
                    На какво се основава това твърдение, нали не е само на това, че твоето е такова? Има ли нещо, с което 140 к.с. двигателят е категорично по-лош, по-зле измислен, или нещо от този сорт, което да го определя като "чиста грешка"?

                    Коментар


                      #11
                      1. Тампон ск. кутия - 1502. Тампони заден мост - 1203 Ангр. комплект 2204 демпферна шайба - 2005 пистов ремък, ролки към 200 и те, че у повече.6 термостат - 1257 дебитомер - мама миа от 200 до 5008........мързи ме да мисля за другите неща Естествено винаги може да караш без да ги сменяш, като товарищ Коцев например, но колата ти ще е всичко друго, но не и изправна
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Има ли нещо, с което 140 к.с. двигателят е категорично по-лош, по-зле измислен, или нещо от този сорт, което да го определя като "чиста грешка"?
                        По-скъпи части, трудно откриваеми все още.Наличието на DPFТова е достатъчно.Най-добрия избор е 120ката, който и е гледал карантиите знае защо.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          ogi28b написа:
                          PB 5989 MP написа:
                          Купувай ДИЗЕЛ 1.9 115 коня, друго ще си е чиста грешка!
                          На какво се основава това твърдение, нали не е само на това, че твоето е такова? Има ли нещо, с което 140 к.с. двигателят е категорично по-лош, по-зле измислен, или нещо от този сорт, което да го определя като "чиста грешка"?
                          Извинявай ... не бях се сетил за 140 кончетата на стило ... определено е по-добре!

                          Коментар


                            #14
                            Колега честно да ти кажа и много се чудех каква кола да взема когато реших да сменя старата(Фиат Темпра) ,гледах в нета консултирах се с приятели,позната и така нататък, до момента в които видях стилото много ми хареса и реших че това ще бъде колата, след многото изрази земи си "фиат да те е яд" и тем подобни глупости съм много доволен от покупката все пак ти си решаваш каква кола искаш да караш.Относно 1500 лева които даваш след покупката колегата Емзо е прав(ако смениш всички тези неща който той изброява сумата наистина би била такава),ако се поинтересуваш малко ще видиш че сумата която би дал за същия ремонт на друга кола от същата година и със същите екстри би била почти същата. И все пак избора си е твои , успех с покупката
                            Fiat Stilo '02 1.9 JTD

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Естествено винаги може да караш без да ги сменяш, като товарищ Коцев например, но колата ти ще е всичко друго, но не и изправна
                              Е тук лекичко др.Коцев може да не се съгласи с написаното. Например при смяната на ремъка ми се сваля и прословутата шайба и се вижда дали е за смяна . При мен се оказа че е сменяна наскоро защото си е почти нова ,пистовия ремък също.Сменихме ангренажния въпреки че и нейния бе в добро състояние . Тампона на двигателя също е добър. Така че отпадат някой неща . След вчерашното ми каране установих че задния ляв тампон чука на твърдо при преминаване на копка и неравност на пътя. Той ще е за смяна ,както и термостата ми но там операцията е по бабешки и няма да ми коства много пари. Така че не бива да плашим хората че обезателно им трябват още 1500лв за да си стегнат колицата .А може да се попадне на кола която после и 2000лв да ти глътне . Всичко е до късмет.Както писах в една тема където не трябваше да пиша тия неща вчера се изкефих на разхода на гориво 4.0л да кажем че си беше само извънградско от Ловеч до Ботевград и обратно. Возията също беше уникална , но то и пътя си беше хубав. Все не ми остава време да ви направя снимка на приспособлението което си направих за ръчната сперачка уж против кражба . Значи като я дръпна с това приспособление я заключвам дръпната с надеждата че и да влезне крадец и я запали то с дръпната спирачка не може да потегли . Пък уж така съм го измислил че трудно би се справил крадец бързо да я отключи . Но обещавам в скоро време да направя снимки . :D
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар

                              Working...
                              X