Добър ден, можете ли да ми дадете съвет ,харесал сам fiat stilo , има няколко оферти(говорим за дизел или бензин над 100 000км) ,обаче много хора се оплакват , че се налагало да се правят много ремонти и като цяло "фиат" не била здрава марка и т.н. Ако някои има такава кола може ли да сподели мнението си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съвет за фиат стило , да го купя ли
Collapse
X
-
PB 5989 MP написа:Купувай ДИЗЕЛ 1.9 115 коня, друго ще си е чиста грешка!
Коментар
-
1. Тампон ск. кутия - 1502. Тампони заден мост - 1203 Ангр. комплект 2204 демпферна шайба - 2005 пистов ремък, ролки към 200 и те, че у повече.6 термостат - 1257 дебитомер - мама миа от 200 до 5008........мързи ме да мисля за другите нещаЕстествено винаги може да караш без да ги сменяш, като товарищ Коцев например, но колата ти ще е всичко друго, но не и изправна
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
ogi28b написа:Има ли нещо, с което 140 к.с. двигателят е категорично по-лош, по-зле измислен, или нещо от този сорт, което да го определя като "чиста грешка"?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
ogi28b написа:PB 5989 MP написа:Купувай ДИЗЕЛ 1.9 115 коня, друго ще си е чиста грешка!
Коментар
-
Колега честно да ти кажа и много се чудех каква кола да взема когато реших да сменя старата(Фиат Темпра) ,гледах в нета консултирах се с приятели,позната и така нататък, до момента в които видях стилотомного ми хареса и реших че това ще бъде колата, след многото изрази земи си "фиат да те е яд" и тем подобни глупости съм много доволен от покупката все пак ти си решаваш каква кола искаш да караш.Относно 1500 лева които даваш след покупката колегата Емзо е прав(ако смениш всички тези неща който той изброява сумата наистина би била такава),ако се поинтересуваш малко ще видиш че сумата която би дал за същия ремонт на друга кола от същата година и със същите екстри би била почти същата. И все пак избора си е твои , успех с покупката
Fiat Stilo '02 1.9 JTD
Коментар
-
emzo написа:Естествено винаги може да караш без да ги сменяш, като товарищ Коцев например, но колата ти ще е всичко друго, но не и изправнаНапример при смяната на ремъка ми се сваля и прословутата шайба и се вижда дали е за смяна . При мен се оказа че е сменяна наскоро защото си е почти нова ,пистовия ремък също.Сменихме ангренажния въпреки че и нейния бе в добро състояние . Тампона на двигателя също е добър. Така че отпадат някой неща . След вчерашното ми каране установих че задния ляв тампон чука на твърдо при преминаване на копка и неравност на пътя. Той ще е за смяна ,както и термостата ми но там операцията е по бабешки и няма да ми коства много пари. Така че не бива да плашим хората че обезателно им трябват още 1500лв за да си стегнат колицата .А може да се попадне на кола която после и 2000лв да ти глътне . Всичко е до късмет.Както писах в една тема където не трябваше да пиша тия неща вчера се изкефих на разхода на гориво 4.0л да кажем че си беше само извънградско от Ловеч до Ботевград и обратно. Возията също беше уникална , но то и пътя си беше хубав. Все не ми остава време да ви направя снимка на приспособлението което си направих за ръчната сперачка уж против кражба .
Значи като я дръпна с това приспособление я заключвам дръпната с надеждата че и да влезне крадец и я запали то с дръпната спирачка не може да потегли . Пък уж така съм го измислил че трудно би се справил крадец бързо да я отключи . Но обещавам в скоро време да направя снимки . :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар