Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голф III не пали топъл?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ще ме извините за ламерския въпрос но... При газ може ли да се задави двигателя?Нали задавянето е когато влезе много бензин и нацапа свещите - намокри ги... газ-та нали е газ и като не е течна - може ли?
    FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

    Коментар


      #17
      Може да се задави,след което обикновенно се търси кутия за възд.филтър или някое от гърнетата-зависи къде ще се запали сместа.

      Коментар


        #18
        kaci написа:
        Може да се задави,след което обикновенно се търси кутия за възд.филтър или някое от гърнетата-зависи къде ще се запали сместа.
        Колега, гърменето в смукателния колектор се появява при обедняване на горивната смес ОФФ: Между другото откакто сложих механично делко от ланчия с чукче и предварение от 10-12 градуса, не ми е гърмяла нито един път. Някой да има обяснение за това, че аз нещо не мога да си го обесня?
        https://www.cialispascherfr24.com/

        Коментар


          #19
          Като стана на вапрос за гарменето на аспуха искам да попитам от какво се полу4ава това пукане от много предварение ли или от закаснение на запалването,понеже и на мен ми пука като я изфорсирам резко и пусна гаста?

          Коментар


            #20
            NixXxan_Racing написа:
            Като стана на вапрос за гарменето на аспуха искам да попитам от какво се полу4ава това пукане от много предварение ли или от закаснение на запалването,понеже и на мен ми пука като я изфорсирам резко и пусна гаста?
            На теб може и от свещите да е... ако са стари...
            FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

            Коментар


              #21
              Аз имам подобен проблем и подобна газова При мен пали лесно като задържа малко на контакт - като дизел, все едно подгряваш - незнам какъв ми е проблема, но ако опитам да запаля веднага - пали трудно, като задържа около 5-6 секунди на контакт, и тоава завъртя - пали от раз. Според мен като караш на газ и ти се изключва помпата - нялагането на бензина спада. Като палиш (на бензин)- докато помпата вдигне налягането няма добро впръскване. Не съм спец, но аз за себе си така си го обяснявам. Въпреки че си мислех, че помпата ми не се изключва (а всъщност никога не съм проверявал), сега като се замисля - може и да се изключва, ’ба ли мааму?

              Коментар


                #22
                Помпата не е прекъсвана. Направих тая проба със загасянето на бензин, след което голфа запали доста по-добре. Сега мисля да монтирам един клапан след изпарителя преди тройника, който да затваря и предотвратява изтичането на газ.А това че при тебе пали след 5-6 секунди задържане означава че бенз. помпа качва по-бавно налягане, трябва да и метнеш едно око.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар

                Working...
                X