Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с фиат типо . и въпрос и за какво е тая лампичка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблеми с фиат типо . и въпрос и за какво е тая лампичка

    значи автомобила е фиат ипо 1.6 края на 94 бензин / газ.. 1-воски оборите-значи като запаля колата оборите ми се държат нормално около 900 1000 и на бензин и на газ но къто давам газ и след 2 3 мин оборотите ми стават 1200 1300.. и-- проверих си жилото на газ не ми затяга и се чудя от каде може да баде.. дали от самия педал на газто защото като вращам с кръка на горе педала на газта ми се оправят.. 2-проблем -парното ми работи само на степен 4 и почва да скърца а пък поняга неиска да топли както му е реда .. и стъклата ми много се изпотяват и ми се губи антифриза пак секи пати немога да разбера дали е радиатора на парното дали е спукан а при полжение не е мокро пода а пак водния радиоатор ми е чисто нов преди - 3 месеца 3-понеже на скоро се сдобих с колата да си карам вече.. баща ми я подари .. понеже исках да я обарна на бензин да я карам но нещо маи не става.. проблема е колата на бензин не работеше многоо време // баща ми каза че е бензинова помпа ми е отишла... хванах се ас разглобих си я и устонових че помпата си работи и разбрах че нямаше маса ... оправих се карах извесно време на бензин но малко трудно ми беше .. поради причината че като давам на газ колта се дави махам си крака от газта колата се изтерлева налях за 20 лв бензин карах . махнах клемите заради уж компюртарна грешка.. и теи с многоо мъки я оправих на бензин но наскоро я оставих без бензин .. и ся правя опити но без успех .. някои ми казват имам задрастени дюзи . че трябва да отида в сервиз и с някаква машинка са чистело и а други ми казват стъпков мотор.. .................?? 4-гърнето ми издиша тоест преднот .. има някаква връзка която се скъсала колта многоо ма кефи как се чува много е яко ас неискам да го оправям това ще ми влия ли на разхода ? и вярно ли че могат да спрат автомобила от движение....5- не сам снимал как свети лампичката просто зех снимката от мобиле просто ми свети тая лампичка червена като я запаля колата и след 1 2 мин светва ... благодаря предварително : )) сега вече ми е по спокоино като споделих проблемите с вас.. баща ми каза имаш си кола .. подържаи си я казва ми виш как се подържа евтин автомобил а камо ако искаш някоя кола досто по мощна и по скъпа господи .. трудно е да се подържа автомовбил ... а камоли както искам фиат купе с турбовия мото или типо 2.0. 16в господи..
    Прикачени файлове
    сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

    #2
    Доколкото знам при газовите уредби (аз съм антифен на газта) се преправя част от охладителната инсталация, за да може да преминава охлаждаща течност през някаква си там кукурада, изпарител или нещо подобно. Първо това трябва да се провери.
    Fiat Marea 1.8i 16V
    Fiat Tipo 1.4i 8V
    Fiat Punto 1.6i 8V
    www.italauto-bg.net/forum/

    Коментар


      #3
      Rokambol написа:
      Доколкото знам при газовите уредби (аз съм антифен на газта) се преправя част от охладителната инсталация, за да може да преминава охлаждаща течност през някаква си там кукурада, изпарител или нещо подобно. Първо това трябва да се провери.
      по газавото е сичко проверно..
      сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

      Коментар


        #4
        Re: Проблеми с фиат типо . и въпрос и за какво е тая лампи

        kristo0o_m написа:
        значи автомобила е фиат ипо 1.6 края на 94 бензин / газ.. 1-воски оборите-значи като запаля колата оборите ми се държат нормално около 900 1000 и на бензин и на газ но къто давам газ и след 2 3 мин оборотите ми стават 1200 1300.. и-- проверих си жилото на газ не ми затяга и се чудя от каде може да баде.. дали от самия педал на газто защото като вращам с кръка на горе педала на газта ми се оправят.. 2-проблем -парното ми работи само на степен 4 и почва да скърца а пък поняга неиска да топли както му е реда .. и стъклата ми много се изпотяват и ми се губи антифриза пак секи пати немога да разбера дали е радиатора на парното дали е спукан а при полжение не е мокро пода а пак водния радиоатор ми е чисто нов преди - 3 месеца 3-понеже на скоро се сдобих с колата да си карам вече.. баща ми я подари .. понеже исках да я обарна на бензин да я карам но нещо маи не става.. проблема е колата на бензин не работеше многоо време // баща ми каза че е бензинова помпа ми е отишла... хванах се ас разглобих си я и устонових че помпата си работи и разбрах че нямаше маса ... оправих се карах извесно време на бензин но малко трудно ми беше .. поради причината че като давам на газ колта се дави махам си крака от газта колата се изтерлева налях за 20 лв бензин карах . махнах клемите заради уж компюртарна грешка.. и теи с многоо мъки я оправих на бензин но наскоро я оставих без бензин .. и ся правя опити но без успех .. някои ми казват имам задрастени дюзи . че трябва да отида в сервиз и с някаква машинка са чистело и а други ми казват стъпков мотор.. .................?? 4-гърнето ми издиша тоест преднот .. има някаква връзка която се скъсала колта многоо ма кефи как се чува много е яко ас неискам да го оправям това ще ми влия ли на разхода ? и вярно ли че могат да спрат автомобила от движение....5- не сам снимал как свети лампичката просто зех снимката от мобиле просто ми свети тая лампичка червена като я запаля колата и след 1 2 мин светва ... благодаря предварително : )) сега вече ми е по спокоино като споделих проблемите с вас.. баща ми каза имаш си кола .. подържаи си я казва ми виш как се подържа евтин автомобил а камо ако искаш някоя кола досто по мощна и по скъпа господи .. трудно е да се подържа автомовбил ... а камоли както искам фиат купе с турбовия мото или типо 2.0. 16в господи..
        Имаш само четвърта степен на парното щото ти е изгоряо блокчето с резисторите за степените.Изглежда така:Намира се на кофти място навътре под жабката,в него взлиза една букса с кабели.Ще го познаеш,ама трябва да се огъзиш бая.Купи си друго 2-ра ръка.За високите и ниските обороти сутрин си провери темп.датчик. Сутрин той определя колата на какви обороти да работи студена и при постепенното и загряване да ги сваля.Без бензин не трябва да оставяш резервара щото помпата от бенза се охлажда.Ако караш само с по 3 литра вътре често ще сменяш помпи.Помпата също може да работи но да не тава необходимото налягане което мисля че при 1.4 , 1.6 моно трябва да е 1 bar ама не съм мн сигурен.Тфа дето го разправяш с педала и с оборотите-има едно лостово механизъмче което е точно преди стъпковия,виж го да не е запекло.Дюза се чисти на ултра звукова вана,твърде вероятно е да ти е запушена посредством газта.Това е от мен.
        Fiat Tipo
        Corsa b комби !

        Коментар


          #5
          ама тая лампичка така не се вижда каква е като не свети , но да не би да е инжекцията там...и аз карам на газ и също ми светва лампичката за инжекцията от време на време и после самичка си гасне след малак интервал от време(или пък ако подам повечко газ).и на мен ми губеше антифриз,виж си разни тръби и маркучи да не би да изпуска отнякъде(при мен беше така).също се беше пропукало едно маркуче през което върви бензин и затуй ми гаснеше на бензин и не държеше добре обороти.но наистина може да са ти спечени дюзите.виж с ултразвук да ги обработиш , може и една добавка за почистване на инжекцион така периодично да се слага.оправи си тая тръба къде викаш да не ти направят проблем ченгетата(при мен се беше разкъсала "меката връзка")дано сме помогнали
          Citroen Xsara 1.9 TD 90 hp

          ex - Fiat Tempra 1.6 i.e. 75 hp

          Коментар


            #6
            Re: Проблеми с фиат типо . и въпрос и за какво е тая лампи

            pecata написа:
            kristo0o_m написа:
            значи автомобила е фиат ипо 1.6 края на 94 бензин / газ.. 1-воски оборите-значи като запаля колата оборите ми се държат нормално около 900 1000 и на бензин и на газ но къто давам газ и след 2 3 мин оборотите ми стават 1200 1300.. и-- проверих си жилото на газ не ми затяга и се чудя от каде може да баде.. дали от самия педал на газто защото като вращам с кръка на горе педала на газта ми се оправят.. 2-проблем -парното ми работи само на степен 4 и почва да скърца а пък поняга неиска да топли както му е реда .. и стъклата ми много се изпотяват и ми се губи антифриза пак секи пати немога да разбера дали е радиатора на парното дали е спукан а при полжение не е мокро пода а пак водния радиоатор ми е чисто нов преди - 3 месеца 3-понеже на скоро се сдобих с колата да си карам вече.. баща ми я подари .. понеже исках да я обарна на бензин да я карам но нещо маи не става.. проблема е колата на бензин не работеше многоо време // баща ми каза че е бензинова помпа ми е отишла... хванах се ас разглобих си я и устонових че помпата си работи и разбрах че нямаше маса ... оправих се карах извесно време на бензин но малко трудно ми беше .. поради причината че като давам на газ колта се дави махам си крака от газта колата се изтерлева налях за 20 лв бензин карах . махнах клемите заради уж компюртарна грешка.. и теи с многоо мъки я оправих на бензин но наскоро я оставих без бензин .. и ся правя опити но без успех .. някои ми казват имам задрастени дюзи . че трябва да отида в сервиз и с някаква машинка са чистело и а други ми казват стъпков мотор.. .................?? 4-гърнето ми издиша тоест преднот .. има някаква връзка която се скъсала колта многоо ма кефи как се чува много е яко ас неискам да го оправям това ще ми влия ли на разхода ? и вярно ли че могат да спрат автомобила от движение....5- не сам снимал как свети лампичката просто зех снимката от мобиле просто ми свети тая лампичка червена като я запаля колата и след 1 2 мин светва ... благодаря предварително : )) сега вече ми е по спокоино като споделих проблемите с вас.. баща ми каза имаш си кола .. подържаи си я казва ми виш как се подържа евтин автомобил а камо ако искаш някоя кола досто по мощна и по скъпа господи .. трудно е да се подържа автомовбил ... а камоли както искам фиат купе с турбовия мото или типо 2.0. 16в господи..
            Имаш само четвърта степен на парното щото ти е изгоряо блокчето с резисторите за степените.Изглежда така:Намира се на кофти място навътре под жабката,в него взлиза една букса с кабели.Ще го познаеш,ама трябва да се огъзиш бая.Купи си друго 2-ра ръка.За високите и ниските обороти сутрин си провери темп.датчик. Сутрин той определя колата на какви обороти да работи студена и при постепенното и загряване да ги сваля.Без бензин не трябва да оставяш резервара щото помпата от бенза се охлажда.Ако караш само с по 3 литра вътре често ще сменяш помпи.Помпата също може да работи но да не тава необходимото налягане което мисля че при 1.4 , 1.6 моно трябва да е 1 bar ама не съм мн сигурен.Тфа дето го разправяш с педала и с оборотите-има едно лостово механизъмче което е точно преди стъпковия,виж го да не е запекло.Дюза се чисти на ултра звукова вана,твърде вероятно е да ти е запушена посредством газта.Това е от мен.
            колега това дето механизма как да разбера дали си е запеколо гледа наред си и лесно ли са сменя и това механизчв от сички типото ста ли а до колкото до бензина днес и си сипах 20 лв.. и колата се подобря вече не ми газне на бензин не се дава толкова много вече става за каране горе доло и като паля на бензин .. колата корено се промени на газ много варвежна ста.. много сам доволен а и днес си направих гърнето многоо се учудих че толкова тихо работи а и още нещо днес както отивах за даскало ... не бях си пуснал парното и както карах изведнаж от въздоходите излизаше някаква пара и започнаха да се изпотяват стъклата а и още нещо хидравличната попма ми виие ... маслото не е сменено но го сменя ще оправе ли или ако зема втора опотреба .. но варпоса ми е задалжително ли трябва да тарся тая помпа от типо феислифт или скъпа ли е смяната ?
            сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

            Коментар


              #7
              Тфа механизъмче го пръсни с wd40 и толкова.За парата от въздуховодите нямам идея.На каква температура ти работи колата (градско)?Не бързай да купуваш никфи помпи.Първо откачи ремъка (лесно става,няма да ти обяснявам как-като погледнеш и ще се сетиш) виж как се върти шайбата.Трябва да се върти с лекота.Ако не си го сменял ремъка си го смени 5-7 лева е някъде.Смени маслото и толкова.Ако пак вие,но се върти нормално волана си я карай така.На много типота си е така.Ако искаш пък помпа си търси от 1.4 моно или 1.6 моно за тях знам че са еднакви на 100%.
              Fiat Tipo
              Corsa b комби !

              Коментар


                #8
                pecata написа:
                Тфа механизъмче го пръсни с wd40 и толкова.За парата от въздуховодите нямам идея.На каква температура ти работи колата (градско)?Не бързай да купуваш никфи помпи.Първо откачи ремъка (лесно става,няма да ти обяснявам как-като погледнеш и ще се сетиш) виж как се върти шайбата.Трябва да се върти с лекота.Ако не си го сменял ремъка си го смени 5-7 лева е някъде.Смени маслото и толкова.Ако пак вие,но се върти нормално волана си я карай така.На много типота си е така.Ако искаш пък помпа си търси от 1.4 моно или 1.6 моно за тях знам че са еднакви на 100%.
                сутрен като отивам на дасколо тоест окло 7 8 км колата седи на 50 градуса като подна в големия трафик стигаг до 90 градуса и перката се вклучва максимално на стъпка до 100 градуса стига.. . .колкото до хидравличната помпа сменил сам ремъка и пак просто волана се върти нормални проблема че срашно ма дразни това виеене.. и междо другото пръснах това механизче с wd40 и беше се оправило за малко но после пак .. и последния проблем които разбрах на скоро и тои е много важен че типо зе да гори масло 150 грама за два месеца и нормално ли е да пуше бял дим колата дори и когато е загрята а до колкото до маслото преди две години сигментите и флошките бях сменени... баша ми даде 400 или 500 лв за ремонт мислъта ми е вазможно ли е да съм ги издухал .. ама не ми се вярва.. или са отишли флошките.. и тея както гори масло колта ас като доливам .. по принцип трябва ли да сменям масло ? или само да доливам до като го оправя.
                сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

                Коментар

                Working...
                X