Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Данък МПС

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз пък не мога да разбера защо са тези възмущения.Има закони,данъчни таблици и във всяка една нормална страна има разлика между маломощните и мощните коли.За Германия моделът на брава е 90коня или 66 киловата.Замисли се какво ти е мисленето,а после защо държавата ни била такава.Все гледаме да укрием,да направим измама,а като те измамят ревем на умряло.Сори за офтопика!
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #17
      въпросът е, че закона не е справедливзащо да речем колегата Stilo ще плаща луд данък, тъй като колата му е над 74 kW и е под 3 години - около 250 леваи се е изръсил 25 000 за кола, която не замърсява околната среда - Euro 4, а не ползва отстъпката за катализаторне може няколко идентични коли като показатели - да речем Брава, Голф, Астра да имат разлика в данъка 4-5 пътитъй като германските машини са точно 74 kW, а италианската е 76разбирам разликата да е 10 %, но изведнъж границата е много голяма
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #18
        Все някъде трябва да бъде сложена границата и който е под нея се радва,а над нея плачи.Съгласен съм за новите коли и катализаторите,но презумцията е,че щом даваш повече пари за кола ,можеш да дадеш повече за данък.И данък общ доход е на този принцип.По-голям доход,по-висока данъчна ставка.
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #19
          dudulia написа:
          Все някъде трябва да бъде сложена границата и който е под нея се радва,а над нея плачи.Съгласен съм за новите коли и катализаторите,но презумцията е,че щом даваш повече пари за кола ,можеш да дадеш повече за данък.И данък общ доход е на този принцип.По-голям доход,по-висока данъчна ставка.
          да, но за ДОД разлика е много по-малкаспора ни е безмислен, защото на законодателите не им пукатрябва да има граница, но не толкова фрапиращаили поне да е за доста по-скъпи и луксозни возила
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            Като сменях талона в КАТ първо ми издадоха талон 1.4 66KW след това го оправиха...нито са ми гледали номер на двг нито нищо Добре че бях аз да им кажа
            ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

            Коментар


              #21
              grishav написа:
              Като сменях талона в КАТ първо ми издадоха талон 1.4 66KW след това го оправиха...нито са ми гледали номер на двг нито нищо Добре че бях аз да им кажа
              обикновено гледат в едни книгикоито обаче са каталози за филтри майи са пълни с грешкии докато се усетиш са объркали нещо
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                dudulia написа:
                Аз пък не мога да разбера защо са тези възмущения.Има закони,данъчни таблици и във всяка една нормална страна има разлика между маломощните и мощните коли.За Германия моделът на брава е 90коня или 66 киловата.Замисли се какво ти е мисленето,а после защо държавата ни била такава.Все гледаме да укрием,да направим измама,а като те измамят ревем на умряло.Сори за офтопика!
                А защо трябва да има рязка граница? Може например да са в зони - 70/79кв; 80/89кв и т.н.Какъв е критерия в емисиите на изгорелите газове на автомобил 100 к.с. и 103к.с. Няма такъв, може първата да е с по-малки вредни емисии, а може и обратното.... Зависи от конструктивните решения.
                Настоящата - Ford Focus ST
                Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                Франкенщайн - R.I.P.
                Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                Коментар


                  #23
                  dudulia написа:
                  Аз пък не мога да разбера защо са тези възмущения.Има закони,данъчни таблици и във всяка една нормална страна има разлика между маломощните и мощните коли.За Германия моделът на брава е 90коня или 66 киловата.Замисли се какво ти е мисленето,а после защо държавата ни била такава.Все гледаме да укрием,да направим измама,а като те измамят ревем на умряло.Сори за офтопика!
                  Пич, като ен разбирасх не се изказвай неподготвен. Фиат Брава 1.6 16в е 76 киловата по талон, тази кола влиза в мойта категория, а плаща 16 лв, а аз 120. За това идеше реч.
                  Fiat Bravo 1.9 JTD

                  Коментар


                    #24
                    Един друг приятел с бмв 5 платил 20 лв, как стават тия неща? накрая ще ида в пбщината и ще им кажа д апреразгледат всички декларации, щото ми се струва че дори не сравняват написаното в декларацията с ксерокопието от талона. После аз си говоря с него и той ми се пресмива, че съм платил висок данък. Или са излъгали в декларациите, или има някакв двоен стандарт, а ако лъжат защо никой не ги хваща е въпроса, при положение че се дава копие от талона.
                    Fiat Bravo 1.9 JTD

                    Коментар


                      #25
                      Като подавах декларацията в данъчното, изобщо не ми поискаха никакъв талон на автомобила. Само на малкото картонче видяха дали в действителност аз съм собственика.Което значи, че може твоите хора просто да са си подали фалшиви деклараци. - но един ден (вероятно след около година) ще линкнат данъчните с катаджиите - и тогава ще ги шибат със задна дата, с лихви, и с всичките му там "екстри".Така че не се коси - изборът си е твой - и ти си могъл да декларираш по-ниски киловати (макар и на 1,9 малко трудно и да плащаш 20-30 лева...Но пък няма да те карат после да плащаш задето си си спестил.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #26
                        Мен не ме е яд, че съм платил висок данък. Просто очаквах по-малко, заради винетните такси. Освен това много хора с коли от същия клас плащат много по-малко и се заинтересовах защо е така.
                        Fiat Bravo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #27
                          Ventsi написа:
                          dudulia написа:
                          Аз пък не мога да разбера защо са тези възмущения.Има закони,данъчни таблици и във всяка една нормална страна има разлика между маломощните и мощните коли.За Германия моделът на брава е 90коня или 66 киловата.Замисли се какво ти е мисленето,а после защо държавата ни била такава.Все гледаме да укрием,да направим измама,а като те измамят ревем на умряло.Сори за офтопика!
                          Пич, като ен разбирасх не се изказвай неподготвен. Фиат Брава 1.6 16в е 76 киловата по талон, тази кола влиза в мойта категория, а плаща 16 лв, а аз 120. За това идеше реч.
                          ти пък не съветвай другите да не се изказват неподготвени, след като ти самия правиш същото в браво/брава 1.6 продавани в германия и австрия са "скопени" на 90 к.с. точно заради данъчнмите системи на тези страни. това първо, и второ аз съм с браво 1.6 103 к.с. и също платих данък над 120 лв. просто познатия ти с бравото е изментил държавата.
                          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                          Коментар


                            #28
                            charlie написа:
                            Ventsi написа:
                            dudulia написа:
                            Аз пък не мога да разбера защо са тези възмущения.Има закони,данъчни таблици и във всяка една нормална страна има разлика между маломощните и мощните коли.За Германия моделът на брава е 90коня или 66 киловата.Замисли се какво ти е мисленето,а после защо държавата ни била такава.Все гледаме да укрием,да направим измама,а като те измамят ревем на умряло.Сори за офтопика!
                            Пич, като ен разбирасх не се изказвай неподготвен. Фиат Брава 1.6 16в е 76 киловата по талон, тази кола влиза в мойта категория, а плаща 16 лв, а аз 120. За това идеше реч.
                            ти пък не съветвай другите да не се изказват неподготвени, след като ти самия правиш същото в браво/брава 1.6 продавани в германия и австрия са "скопени" на 90 к.с. точно заради данъчнмите системи на тези страни. това първо, и второ аз съм с браво 1.6 103 к.с. и също платих данък над 120 лв. просто познатия ти с бравото е изментил държавата.
                            хаха, абе вие нещо не сте в час какво ем интересува какви са колите в германия. Казвам ти, че бравата за която говорех е 76 киловата/103к.с. А онзи разправяше, че съм мрънкал че плащам високи данъци. Просто двете коли са в една категория. Не мрънкам, просто търсех обяснение.
                            Fiat Bravo 1.9 JTD

                            Коментар


                              #29
                              смешко Ventsi - щом сържиш да мислиш че не съм в час сполай ти, що се отнася до темата дето си поснал аз ти обесних доста простичко, че и аз съм платил над 120 лв. данък и че твойто аверче просто е излъгал данъчните, ама ти вместо да осмислиш какво ти пишеме предпочиташ да ни обесняваш че не сме в час...ето как се смета данъка:ЗМДТ ДВ от 13.12.2005г. в сила от 01.01.2006г. Чл. 55. За леки автомобили размерът на данъка се определя съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва: 1. до 37 kW включително - по 0,34 лв. за 1 kW; 2. над 37 kW до 55 kW включително - по 0,40 лв. за 1 kW; 3. над 55 kW до 74 kW включително - по 0,54 лв. за 1 kW; 4. над 74 kW до 110 kW включително - по 1,10 за 1 kW; 5. над 110 kW - по 1,23 лв. за 1 kW. В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти: Над 14 години 1 Над 5 до 14 години включително 1,5 До 5 години включително 2,8 май това беше последното изменение.
                              "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                              (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                              Коментар


                                #30
                                ами значи лиличката в данъчното се е объркала нещо и е взела по малък данък на бензиновата брава иначе по принцип данъка на двете коли за които говориш е почти един и същ
                                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                                UNO 1.0 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X