Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Оборотите падат.Типо 1.4 карбуратор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Оборотите падат.Типо 1.4 карбуратор.

    Та,както се подразбира от заглавието имам проблем с оборотите.Падат до към 500-600,но колата не гасне.Ако дръпна смукача се стабилизират за малко и после пак падат.Това го прави и на бензин и на газ ! Като е студена понякога държи обороти,понякога не.Някакви идеи ?
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
    Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
    Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

    #2
    Смуче ти въздух от някъде. Прегледай вакуумчетата да няма спукано маркуче.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      След това виж платното на икономайзера.

      Коментар


        #4
        За сега единия заподозрян е платното на икономайзера,другия е маркуча,който от кутията на въздушния филтър отива към карбуратора. Гледах кутията на филтъра да не е спукана някъде,ама няма,наред си е.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #5
          аз имах подобен проблем.смених чукчето и се оправи.
          TIPO 1.4,DEDRA 1.8

          Коментар


            #6
            Princo написа:
            За сега единия заподозрян е платното на икономайзера,другия е маркуча,който от кутията на въздушния филтър отива към карбуратора. Гледах кутията на филтъра да не е спукана някъде,ама няма,наред си е.
            Не съм сигурен при теб как е, тъй като не знам с какъв карбуратор си, но обикновено имат и вакуум от колектора. Та виж и този маркуч - изобщо виж всички вакуумни маркучи излизащи от карбуратора в какво състояние са, но лично аз съм 80% сигурен, че си за ново платно на икономайзера.

            Коментар


              #7
              Weber е модела,поне такъв излиза в Епер.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #8
                Princo написа:
                Weber е модела,поне такъв излиза в Епер.
                Weber 32? Направи му няколко снимки от всички страни, които можеш и ми прати. Имам опит с Weber-и.

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  Princo написа:
                  Weber е модела,поне такъв излиза в Епер.
                  Weber 32? Направи му няколко снимки от всички страни, които можеш и ми прати. Имам опит с Weber-и.
                  Утре ще направя.
                  Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                  Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                  Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                  Коментар


                    #10
                    Щом си вебер, най-вероятно си с двукамерен. На темпрата преди години имах точно такъв проблем, като твоят с карб. вебер. От задната страна има вакуумчета, които се цепят с времето поради горещината там. Прегледай ги, както и всичко каквото са ти казали по-горе колегите . И ако ти се занимава, смени си ВСИЧКИ маркучета по карбуратора с нови маслоустойчиви. 5лв. някъде ще ти струват всичките, смяната е елемнтарна, махаш стария, режеш нов същата дължина и надяваш. Едва ли са в цветущо здраве. А ако ти се занимава, и ремонтен комплект на карбуратора вземи и смени гарнитурите и вакуумните мембрани (май бяха 2). Видимо ще се подобри работата на колата.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Synthy написа:
                      Щом си вебер, най-вероятно си с двукамерен. На темпрата преди години имах точно такъв проблем, като твоят с карб. вебер. От задната страна има вакуумчета, които се цепят с времето поради горещината там. Прегледай ги, както и всичко каквото са ти казали по-горе колегите . И ако ти се занимава, смени си ВСИЧКИ маркучета по карбуратора с нови маслоустойчиви. 5лв. някъде ще ти струват всичките, смяната е елемнтарна, махаш стария, режеш нов същата дължина и надяваш. Едва ли са в цветущо здраве. А ако ти се занимава, и ремонтен комплект на карбуратора вземи и смени гарнитурите и вакуумните мембрани (май бяха 2). Видимо ще се подобри работата на колата.
                      И аз мисля, че е двукамерен Вебер, но нека пусне снимки по-добре. Гумените платна са две - на икономайзера и на ускорителната помпа. На ускорителната помра е правоъгълно, а на икономайзера е триъгълно. Друг вариант е да ти заяжда оста на дроселовата клапа на втората камера на карбуратора и да ти остава леко отворена. Това също бъзика оборотите доста неприятно. Причината за заяждането е, че корпусът е от алуминии и при притягане към колектора се усуква.

                      Коментар


                        #12
                        Аз един път го свалях капака на карбуратора и ми е двукамерен.Сега като гледам мненията,май ще е по-добре да си купя ремонтен комплект направо ...
                        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
                        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
                        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

                        Коментар


                          #13
                          Колега, от задната страна на карбуратора върху колекторите има навити няколко вакуум клапанчета, свързани с маркучета. Аз съм със същия карбуратор и тези клапанчета играят роля при студен старт. При мен не работят и затова се налага по-дълго да държа дръпнат смукача. Иначе падат оборотите, докато загрее колата. След това няма проблем. Просто като запалиш сутрин изчакай на място по-дълго колата да загрее, преди да тръгнеш. При мен помогна. А за нови клапанчета (или както се казват) ми искаха стотина лева за поръчка на нови и се отказах. А и ги няма по магазините принципно.
                          преди - TIPO
                          сега - VOLVO XC60

                          Коментар

                          Working...
                          X