признаците са следните:- при каране с м/у 1500 и 2000 оборота двигателя придърпва леко. когато двигателя не е загрял придърпването е по-осезателно.- м/у 2 и 3500 придърпването или го няма или не се усеща и след 4 до 5000 се появява пак но по незабележимо...за сведение въздушния филтър и свещите са сменени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неравномерна работа на двигателя
Collapse
X
-
Re: неравномерна работа на двигателя
charlie написа:признаците са следните:- при каране с м/у 1500 и 2000 оборота двигателя придърпва леко. когато двигателя не е загрял придърпването е по-осезателно.- м/у 2 и 3500 придърпването или го няма или не се усеща и след 4 до 5000 се появява пак но по незабележимо...за сведение въздушния филтър и свещите са сменени.
-
Re: неравномерна работа на двигателя
charlie написа:признаците са следните:- при каране с м/у 1500 и 2000 оборота двигателя придърпва леко. когато двигателя не е загрял придърпването е по-осезателно.- м/у 2 и 3500 придърпването или го няма или не се усеща и след 4 до 5000 се появява пак но по незабележимо...за сведение въздушния филтър и свещите са сменени.
Коментар
-
колата е ’97. ангренажа би трябвало да е ок, защото това прекъсване се наблюдава от скоро, а ангренажа е сменян преди 1.5 г....за ламда сондата има ли начин аз да я проверя дали работи правилно?П.С. лампата за инжекциона, не би ли трябвало да свети при проблем с ламбдата?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
на празен ход при загрял двигател оборотомера заковава на малко над 800 и не се вижда да се колебаят, но колата леко тресе и имам чувсвото че не работи добре (за съжаление не съм виждал друго браво за сравнение, но стария ми фиат 131 не се усещаше че работи на празен ход, докато бравото се усеща). П.С. аз пък забравих да кажа че я водих на PC диагностика във вантотрейд, ама не затова, а като я купих и не откриха нищо, но лабдата май не я проверяваха...."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:колата е ’97. ангренажа би трябвало да е ок, защото това прекъсване се наблюдава от скоро, а ангренажа е сменян преди 1.5 г....за ламда сондата има ли начин аз да я проверя дали работи правилно?П.С. лампата за инжекциона, не би ли трябвало да свети при проблем с ламбдата?
Коментар
-
gdd55
Бензиновият филтър отдолу под копето сменял ли си го? Ако е наред виж да не ти е задръстена сондата в резервоара.Според мене колата не може да се храни добре с гориво и затова предърпва във високите обороти,а и щом от 1500 до 2000 пак тресе провери моята теория нищо не ти коства.А ако е умряла ламбда сондата трябва да ти играят оборотите на празен ход и във висините да усещаш голямо натоварване,но чак пак тресене Виж тези работи които ти казах нищо не ти коства можеш и сам
Коментар
-
почвам от по-лесните неща:1) горивен филтър - не съм го сменял;2) компресия - не съм я мерил;3) ламбда сонда;3) зацепване на ремък - въпреки че е сменян скоро...;4) МАР сензор;щеги правя едно по едно и ще пиша ко е е имало ефект.П.С. свещите отпадат като вариант сменени са преди >10000 км и са Gplden Lodge 2HLDR"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
gdd55
И аз го имах същия на мойта печка и се оказа засапана сонда в резервоара почистих я и стана като нова.Апък за филтъра как няма да го смениш май искаш да сменяш помпа после
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар