Здравейте! Имам пунто мк1 1.7 ТД много съм доволен от двигатела, но изгодно ми предлагат бензинов 1.6 Т карборатор от уно, със скорости и други деболиики. Искам да попитам дали ще има големи разходи по слагането му в пунтото. Има ли изобщо смисъл да се захващам (за вървеж има, но от финансова гледна точка). Ще съвпаднат ли пулуоските и други по-скъпи части. И изобщо какви части горе-долу ще ми се наложи да сменя дано въпроса да не е много сложен... просто сън не ме хваща от размисли :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
от дизел към бензин
Collapse
X
-
Аз ще ти дам един съвет...Сметни колко ти е разхода на колата (средния)...Сметни с парите за този двигател и кола и т.н. колко нафта ще си купиш и какво разтояние можеш да минеш...Сега сметни с новия двигател и с останалите ти пари след ремонта(ако не си и здраво на ------) за колко пари можеш са си купиш бенз и какво разтояние да минеш...по-добре иди на една почивка с пунтарата и с доволно нафта отколкото да си сложиш бензинов и после да му се радваш, че седи пред блока Безмислено е според мен...Според мен поне двигател се сменя единствено за доста по голям с цел тунинг...Аз от такъв примерно не съм се отказал за бравата. Рано или късно ще сменя и Стилото с дай боже новото браво. Тогава бравата ще бъде снабдена с 2.4ЖТД 150 и с чипове турбинка и т.н. ще се точат дизелови коне и Нм... Но това някога в бъдещето...Та...карай си колицата и това еRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
-
Колега колкото и да струва не си заслужава процедурата. 1. Не мисли, че на газ ще ти е 2 пъти по евтино отколкото на нафта! Вече десетки пъти съм правил справки за разхода който имат колеги и приятели на газ и този който имам аз на дизел е разлика НЯМА ,понякога на мен ми излиза по-евтино понякога на тях. Да на дълъг път като карат със 80 им излиза малко по-евтино. Но, ако аз карам с 80 със стилото например на дълго ще ми даде 4.5/100 което е невероятно добър разход.2. Проблемите които ще се съпътстват след смяната няма да са малко. Още повече като знам в Добрич, че има само 1-2-ма кадърни майстори. Като я сложиш тая газова та започваш да мислиш за хиляда косура. Сигурен ли си, че двигателя който искаш да сложиш е в перфектно състояние та да му причиняваш такива неща -газ глупости?3. Незнам дали си имал кола с газ...личното ми впечатление на приятелката ми е такава е, че рано или късно вътре започва да смърди на пръднато от тая газ. 4. Пък и в крайна сметка като толкова не те кефи печката направо я продавай и си купи някой бензинка бухай газово за 300лв и си патрон. Ще зареждаш там където хората си зареждат бутилките за готвене, в колата ще мирише на пръднало и от аспуха ще се носи гадна остра миризма Да не ми се засягат колегите с газ и бенз. Нищо против кола на газ , НО когато е излязла така от завода. Да икономично е и да не смърди на пръднато.ПС. Отделно трябва да смениш и цялата ел инсталация на колата само кабелите за стопове и фарове ще останат...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:Колега колкото и да струва не си заслужава процедурата. 1. Не мисли, че на газ ще ти е 2 пъти по евтино отколкото на нафта! Вече десетки пъти съм правил справки за разхода който имат колеги и приятели на газ и този който имам аз на дизел е разлика НЯМА ,понякога на мен ми излиза по-евтино понякога на тях. Да на дълъг път като карат със 80 им излиза малко по-евтино. Но, ако аз карам с 80 със стилото например на дълго ще ми даде 4.5/100 което е невероятно добър разход.2. Проблемите които ще се съпътстват след смяната няма да са малко. Още повече като знам в Добрич, че има само 1-2-ма кадърни майстори. Като я сложиш тая газова та започваш да мислиш за хиляда косура. Сигурен ли си, че двигателя който искаш да сложиш е в перфектно състояние та да му причиняваш такива неща -газ глупости?3. Незнам дали си имал кола с газ...личното ми впечатление на приятелката ми е такава е, че рано или късно вътре започва да смърди на пръднато от тая газ. 4. Пък и в крайна сметка като толкова не те кефи печката направо я продавай и си купи някой бензинка бухай газово за 300лв и си патрон. Ще зареждаш там където хората си зареждат бутилките за готвене, в колата ще мирише на пръднало и от аспуха ще се носи гадна остра миризма Да не ми се засягат колегите с газ и бенз. Нищо против кола на газ , НО когато е излязла така от завода. Да икономично е и да не смърди на пръднато.ПС. Отделно трябва да смениш и цялата ел инсталация на колата само кабелите за стопове и фарове ще останат...сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!
Коментар
-
kristo0o_m написа:коелга типото ми е от 5 6 години на газ.. и не ми мирише като ходиш на добър газаджия... сичко се оправя няма нищо което да не се оправя и на дълаг път с 80 - ми гори 7.2 ?-газRenault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
явно не сте ме разбрали правилно. Не искам да сменям двигаля, защото на газ ще ми е то евтино! Занам, че разходите газ-дизел са горе долу еднакви. Просто другия двигател е с повече коне, и си мисля че ако не го вкарвам в обороти (турбината по-малко ше надува) ще има що годе нормален разход (в никакъв случаи по-малък от този надизела).Иначе сега се дразня защото скоростите сами много къси... със 100 км/ч вече съм на 3000 оборота, 120 130 почти 4000. не знам струва ми се много за един дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_35
Коментар
-
smak4o написа:явно не сте ме разбрали правилно. Не искам да сменям двигаля, защото на газ ще ми е то евтино! Занам, че разходите газ-дизел са горе долу еднакви. Просто другия двигател е с повече коне, и си мисля че ако не го вкарвам в обороти (турбината по-малко ше надува) ще има що годе нормален разход (в никакъв случаи по-малък от този надизела).Иначе сега се дразня защото скоростите сами много къси... със 100 км/ч вече съм на 3000 оборота, 120 130 почти 4000. не знам струва ми се много за един дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_35Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
kiselo написа:smak4o написа:явно не сте ме разбрали правилно. Не искам да сменям двигаля, защото на газ ще ми е то евтино! Занам, че разходите газ-дизел са горе долу еднакви. Просто другия двигател е с повече коне, и си мисля че ако не го вкарвам в обороти (турбината по-малко ше надува) ще има що годе нормален разход (в никакъв случаи по-малък от този надизела).Иначе сега се дразня защото скоростите сами много къси... със 100 км/ч вече съм на 3000 оборота, 120 130 почти 4000. не знам струва ми се много за един дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_35Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:kiselo написа:smak4o написа:явно не сте ме разбрали правилно. Не искам да сменям двигаля, защото на газ ще ми е то евтино! Занам, че разходите газ-дизел са горе долу еднакви. Просто другия двигател е с повече коне, и си мисля че ако не го вкарвам в обороти (турбината по-малко ше надува) ще има що годе нормален разход (в никакъв случаи по-малък от този надизела).Иначе сега се дразня защото скоростите сами много къси... със 100 км/ч вече съм на 3000 оборота, 120 130 почти 4000. не знам струва ми се много за един дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_35сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!
Коментар
-
не знам защо се ядосавате... не искам да ми гори 3 ... просто не искам да ми гори 20... идеята беше, че бензиновия двигател е намерен по-евтин! После да се сложи, да се сложи газово и като се продаде дизеловия двигател разходите по трансплантацията да не са огромни...не искам кола 200 300 1000 коня... просто нещо малко повече от 70. Просто питах дали си заслужава... ясно е вече, че не е финансово оправдано (има смисъл ако имаш доста пари).Благодаря за мненията и че ми помогнахте да стигна до този избор
Коментар
-
smak4o написа:не знам защо се ядосавате... не искам да ми гори 3 ... просто не искам да ми гори 20... идеята беше, че бензиновия двигател е намерен по-евтин! После да се сложи, да се сложи газово и като се продаде дизеловия двигател разходите по трансплантацията да не са огромни...не искам кола 200 300 1000 коня... просто нещо малко повече от 70. Просто питах дали си заслужава... ясно е вече, че не е финансово оправдано (има смисъл ако имаш доста пари).Благодаря за мненията и че ми помогнахте да стигна до този избор
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар