Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

от дизел към бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    от дизел към бензин

    Здравейте! Имам пунто мк1 1.7 ТД много съм доволен от двигатела, но изгодно ми предлагат бензинов 1.6 Т карборатор от уно, със скорости и други деболиики. Искам да попитам дали ще има големи разходи по слагането му в пунтото. Има ли изобщо смисъл да се захващам (за вървеж има, но от финансова гледна точка). Ще съвпаднат ли пулуоските и други по-скъпи части. И изобщо какви части горе-долу ще ми се наложи да сменя дано въпроса да не е много сложен... просто сън не ме хваща от размисли :D

    #2
    Аз ще ти дам един съвет...Сметни колко ти е разхода на колата (средния)...Сметни с парите за този двигател и кола и т.н. колко нафта ще си купиш и какво разтояние можеш да минеш...Сега сметни с новия двигател и с останалите ти пари след ремонта(ако не си и здраво на ------) за колко пари можеш са си купиш бенз и какво разтояние да минеш...по-добре иди на една почивка с пунтарата и с доволно нафта отколкото да си сложиш бензинов и после да му се радваш, че седи пред блока Безмислено е според мен...Според мен поне двигател се сменя единствено за доста по голям с цел тунинг...Аз от такъв примерно не съм се отказал за бравата. Рано или късно ще сменя и Стилото с дай боже новото браво. Тогава бравата ще бъде снабдена с 2.4ЖТД 150 и с чипове турбинка и т.н. ще се точат дизелови коне и Нм... Но това някога в бъдещето...Та...карай си колицата и това е
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      почти сигурно е, че колата ще е с газово после... всички сега ще ме ругаят сигурно, но все пак до колкото може и икономия се гони. Дали някои може да се нагърби да ми каже приблизителна цена на цялата трансплантация...знам че е доста оптимистичен въпрос :D

      Коментар


        #4
        Колега колкото и да струва не си заслужава процедурата. 1. Не мисли, че на газ ще ти е 2 пъти по евтино отколкото на нафта! Вече десетки пъти съм правил справки за разхода който имат колеги и приятели на газ и този който имам аз на дизел е разлика НЯМА ,понякога на мен ми излиза по-евтино понякога на тях. Да на дълъг път като карат със 80 им излиза малко по-евтино. Но, ако аз карам с 80 със стилото например на дълго ще ми даде 4.5/100 което е невероятно добър разход.2. Проблемите които ще се съпътстват след смяната няма да са малко. Още повече като знам в Добрич, че има само 1-2-ма кадърни майстори. Като я сложиш тая газова та започваш да мислиш за хиляда косура. Сигурен ли си, че двигателя който искаш да сложиш е в перфектно състояние та да му причиняваш такива неща -газ глупости?3. Незнам дали си имал кола с газ...личното ми впечатление на приятелката ми е такава е, че рано или късно вътре започва да смърди на пръднато от тая газ. 4. Пък и в крайна сметка като толкова не те кефи печката направо я продавай и си купи някой бензинка бухай газово за 300лв и си патрон. Ще зареждаш там където хората си зареждат бутилките за готвене, в колата ще мирише на пръднало и от аспуха ще се носи гадна остра миризма Да не ми се засягат колегите с газ и бенз. Нищо против кола на газ , НО когато е излязла така от завода. Да икономично е и да не смърди на пръднато.ПС. Отделно трябва да смениш и цялата ел инсталация на колата само кабелите за стопове и фарове ще останат...
        Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
        BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
        BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

        Коментар


          #5
          бавно, но сигурно почваш да ме обеждаваш, че няма смисъл :D май ще е по-добре да вложа парите в подобряване на вида на колата ...и там ще отидат още много пари ...

          Коментар


            #6
            kiselo написа:
            Колега колкото и да струва не си заслужава процедурата. 1. Не мисли, че на газ ще ти е 2 пъти по евтино отколкото на нафта! Вече десетки пъти съм правил справки за разхода който имат колеги и приятели на газ и този който имам аз на дизел е разлика НЯМА ,понякога на мен ми излиза по-евтино понякога на тях. Да на дълъг път като карат със 80 им излиза малко по-евтино. Но, ако аз карам с 80 със стилото например на дълго ще ми даде 4.5/100 което е невероятно добър разход.2. Проблемите които ще се съпътстват след смяната няма да са малко. Още повече като знам в Добрич, че има само 1-2-ма кадърни майстори. Като я сложиш тая газова та започваш да мислиш за хиляда косура. Сигурен ли си, че двигателя който искаш да сложиш е в перфектно състояние та да му причиняваш такива неща -газ глупости?3. Незнам дали си имал кола с газ...личното ми впечатление на приятелката ми е такава е, че рано или късно вътре започва да смърди на пръднато от тая газ. 4. Пък и в крайна сметка като толкова не те кефи печката направо я продавай и си купи някой бензинка бухай газово за 300лв и си патрон. Ще зареждаш там където хората си зареждат бутилките за готвене, в колата ще мирише на пръднало и от аспуха ще се носи гадна остра миризма Да не ми се засягат колегите с газ и бенз. Нищо против кола на газ , НО когато е излязла така от завода. Да икономично е и да не смърди на пръднато.ПС. Отделно трябва да смениш и цялата ел инсталация на колата само кабелите за стопове и фарове ще останат...
            коелга типото ми е от 5 6 години на газ.. и не ми мирише като ходиш на добър газаджия... сичко се оправя няма нищо което да не се оправя и на дълаг път с 80 - ми гори 7.2 ?-газ
            сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

            Коментар


              #7
              kristo0o_m написа:
              коелга типото ми е от 5 6 години на газ.. и не ми мирише като ходиш на добър газаджия... сичко се оправя няма нищо което да не се оправя и на дълаг път с 80 - ми гори 7.2 ?-газ
              Да колега възможно е! Аз затова казах, че не слагам всички под общ знаменател. 7.2/100 х 1.35лв. = 9.72лв/100кмНафта 4.5/100 * 2,31лв = 10,40лв./100км ФАКТ има си разлика 0.67ст/100км ... но поне дизела не се лишаваш от място в багажника, не ти се налага при всяко палене да цъкаш разни копчета, ЗАРЕЖДАШ в правилната дупка и все пак не ти се налага никакво преправяне Иначе който си го кефи нека си кара на газ то затова са го измислили всеки да си кара на каквото си иска... А и по разликата ако годишно минаваш 10 000км става точно 67лв. на година. Което от своя страна естествено не е абсолютен факт защото не целогодишно човек кара с 80 на прав път без вятър трафик и т.н. , но дори и 100лв да е разликата годишно според мен не си трува блъскането, ежегодишните прегледи на газова бутилка, идеята, че в багажника си имаш бомба и това, че не се знае кой майстор как ще ти я направи...безмислено ми е. Иначе дано твоята наистина ти излиза изгодно и да си доволен Сега като се замисля дори и двете коли да карат със 110км/ч печката ми при тази скорост показва около 5.3/100 по компютър. в този случай не се ли обръща вече разликата в моя полза?! Незнам колко газ гори при 110...ПС. Пиша целия си пост и за колегата пуснал темата да си направи сметката "де Илия на кирия".
              Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
              BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
              BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

              Коментар


                #8
                Абе те, че много я вдигнаха сега газта- вдигнаха я.... май няма никакъв смисъл особенно пък в твоя случай, да се бухташ да сменяш двигателя и цял куп части покрай него
                Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                Коментар


                  #9
                  явно не сте ме разбрали правилно. Не искам да сменям двигаля, защото на газ ще ми е то евтино! Занам, че разходите газ-дизел са горе долу еднакви. Просто другия двигател е с повече коне, и си мисля че ако не го вкарвам в обороти (турбината по-малко ше надува) ще има що годе нормален разход (в никакъв случаи по-малък от този надизела).Иначе сега се дразня защото скоростите сами много къси... със 100 км/ч вече съм на 3000 оборота, 120 130 почти 4000. не знам струва ми се много за един дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_35

                  Коментар


                    #10
                    smak4o написа:
                    явно не сте ме разбрали правилно. Не искам да сменям двигаля, защото на газ ще ми е то евтино! Занам, че разходите газ-дизел са горе долу еднакви. Просто другия двигател е с повече коне, и си мисля че ако не го вкарвам в обороти (турбината по-малко ше надува) ще има що годе нормален разход (в никакъв случаи по-малък от този надизела).Иначе сега се дразня защото скоростите сами много къси... със 100 км/ч вече съм на 3000 оборота, 120 130 почти 4000. не знам струва ми се много за един дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_35
                    Колега...ако искаш добра мощност и икономия...ми вземи си едно ЖТД105...чипни го и готово...това е луда работа което искаш да правиш с двигателите ама ти си знаеш...като не търсиш икономия тогава защо ще съсипваш мотора с газ...??Аз спирам да пиша, че се дразня някой като иска хем да има кола 200коня...хем да му гори 3/100...газ...
                    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                    Коментар


                      #11
                      kiselo написа:
                      smak4o написа:
                      явно не сте ме разбрали правилно. Не искам да сменям двигаля, защото на газ ще ми е то евтино! Занам, че разходите газ-дизел са горе долу еднакви. Просто другия двигател е с повече коне, и си мисля че ако не го вкарвам в обороти (турбината по-малко ше надува) ще има що годе нормален разход (в никакъв случаи по-малък от този надизела).Иначе сега се дразня защото скоростите сами много къси... със 100 км/ч вече съм на 3000 оборота, 120 130 почти 4000. не знам струва ми се много за един дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_35
                      Колега...ако искаш добра мощност и икономия...ми вземи си едно ЖТД105...чипни го и готово...това е луда работа което искаш да правиш с двигателите ама ти си знаеш...като не търсиш икономия тогава защо ще съсипваш мотора с газ...??Аз спирам да пиша, че се дразня някой като иска хем да има кола 200коня...хем да му гори 3/100...газ...
                      Колега,без да те засягам,но като ти гледам подписа караш дизел,а изказваш мнения за газ.Такситата,които карат на газ по колко хиляди км минават, преди да си "скапят" двигателите? Това,че скапваш двигателя на газ е мит.Двигател се скапва от неправилна настройка, било то бензин или газ. Относно вървенето,то мога да ти кажа,че с ГИ аз не мога да намеря разлика.Вероятно дино тест ще отчете някаква,но какво от това,щом ЗКУ-то не намира такава?Иначе по темата,подобна трансплантация не знам дали е икономически оправдана.Че е сложно да се направи-сложно е.Може би ще е по-добре да се продаде колата и с добавяне на пари да се закупи исканият екземпляр.
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        dudulia написа:
                        kiselo написа:
                        smak4o написа:
                        явно не сте ме разбрали правилно. Не искам да сменям двигаля, защото на газ ще ми е то евтино! Занам, че разходите газ-дизел са горе долу еднакви. Просто другия двигател е с повече коне, и си мисля че ако не го вкарвам в обороти (турбината по-малко ше надува) ще има що годе нормален разход (в никакъв случаи по-малък от този надизела).Иначе сега се дразня защото скоростите сами много къси... със 100 км/ч вече съм на 3000 оборота, 120 130 почти 4000. не знам струва ми се много за един дизел Yellow_Flash_Colorz_PDT_35
                        Колега...ако искаш добра мощност и икономия...ми вземи си едно ЖТД105...чипни го и готово...това е луда работа което искаш да правиш с двигателите ама ти си знаеш...като не търсиш икономия тогава защо ще съсипваш мотора с газ...??Аз спирам да пиша, че се дразня някой като иска хем да има кола 200коня...хем да му гори 3/100...газ...
                        Колега,без да те засягам,но като ти гледам подписа караш дизел,а изказваш мнения за газ.Такситата,които карат на газ по колко хиляди км минават, преди да си "скапят" двигателите? Това,че скапваш двигателя на газ е мит.Двигател се скапва от неправилна настройка, било то бензин или газ. Относно вървенето,то мога да ти кажа,че с ГИ аз не мога да намеря разлика.Вероятно дино тест ще отчете някаква,но какво от това,щом ЗКУ-то не намира такава?Иначе по темата,подобна трансплантация не знам дали е икономически оправдана.Че е сложно да се направи-сложно е.Може би ще е по-добре да се продаде колата и с добавяне на пари да се закупи исканият екземпляр.
                        и яс така си мисля наи добре е да сабереш пари и да си земеш нещо мощно но се пак ти си преценяваш .. но нали знаеш че по мощните коли по скъп данък... граждански незма си ко..... и разхода ........ аве обще зето не е лесно да се подържа една кола която е около 180 220 коня.. .. моят савет караи дизела.. за напраед земи едно 2.4жтд чипосаи го и караи !!!! и ас искам да карам жтд или фиат кипе 2.0 20в турбо .. ама .. още сам малък нямам много доходи на 18 години самм ... : ((
                        сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

                        Коментар


                          #13
                          не знам защо се ядосавате... не искам да ми гори 3 ... просто не искам да ми гори 20... идеята беше, че бензиновия двигател е намерен по-евтин! После да се сложи, да се сложи газово и като се продаде дизеловия двигател разходите по трансплантацията да не са огромни...не искам кола 200 300 1000 коня... просто нещо малко повече от 70. Просто питах дали си заслужава... ясно е вече, че не е финансово оправдано (има смисъл ако имаш доста пари).Благодаря за мненията и че ми помогнахте да стигна до този избор

                          Коментар


                            #14
                            smak4o написа:
                            не знам защо се ядосавате... не искам да ми гори 3 ... просто не искам да ми гори 20... идеята беше, че бензиновия двигател е намерен по-евтин! После да се сложи, да се сложи газово и като се продаде дизеловия двигател разходите по трансплантацията да не са огромни...не искам кола 200 300 1000 коня... просто нещо малко повече от 70. Просто питах дали си заслужава... ясно е вече, че не е финансово оправдано (има смисъл ако имаш доста пари).Благодаря за мненията и че ми помогнахте да стигна до този избор
                            НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА!Колега, аз имам газов инжекцион и в момента градско карам САМО на бензин. Ако си мислиш, че от газа ще имаш някаква файда - забрави.Отделно, ще ти излязат хиляда допълнителни проблема с тази трансплантация, че ще се видиш в чудо. Още повече на турбиниран двигател.

                            Коментар


                              #15
                              отказах се вече. Благодаря за помоща на всички писали в темата.

                              Коментар

                              Working...
                              X