Качих се на 2 бордюра един след друг високи 20-25 сантиметра с 80 някаде и откъсна отпред носач...смених го въпрода е дали магарето ще е криво?Задната гума ми опря в бронята обаче отзад не съм я гледал още и ми е интересно какво може там да е прецакано...Също така ми е спукан масления филтър и колата не пали но едва ли е от филтъра...Става въпрос са купе 2.0 16 клапана
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво евентуално съм потрошил?
Collapse
X
-
Съжалявам за случката,едва ли ще се разминеш само с носач но това ще се разбере като я прегледаш по внимателно, а иначе не пали най вероятно понеже след удъра се е изключил инерционния изключвател на бензиновата помпа. Нека някой колега с такава кола каже къде е че не съм сигурен.
Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.
-
Гледам колегите си мълчат,то е и неприятно,ама аз пък ще се изкажа защото съм имал подобно изживяване,но с малко по-малка скорост.20-25 санта бордюр си е тупалка както и да го гледаш.80км са си скорост както и да го гледаш.Магарето отпред е мръднало 100%.При неговата деформация изчезва цялата геометрия на колата.При такъв удар с просто око може да се види къде е деформацията.Вдигнете я на подемник и всичко ще видите.Видимо моста може да не е кривнал,но при захващането му към купето може да има скъсан болт и изместване.По задният мост може и да нямаш поражения,а може и някой носач да е кривнал.Мисля че един стенд и един подемник и ще си наясно.Fiat Tipo
Corsa b комби !
Коментар
-
Колега на скоро и мен ме сполетя подобен инцидент.С 50-60км. влезнах в една канавка и отскочих 2 пати от един доста голям камък след това смених- преден мост(магарето), десен носач, двата амортисьора (единия беше крив, другия изпуснал), лагер на главината, крива джанта, бяха откачили две-три жила за газта и имаше малко изкривени ламарини по пода.С части втора рака (от автоморга) с смяната ми излезна 450-500лв.Нема да се плашиш вдигай я на крика и там ще видиш кво си направил.Успех с ремонта и си приготви парички. :P
Коментар
-
Ние имахме абсолютно същото преживяване с Делтата. Там обаче нещата не свършиха с усукано магаре и усукан заден мост.Картер на парчета и спукан блок бяха най-големите поражения при нас, което и наложи разпарчетосване на колата и продаване на части.Учудвам се, че носачът от Дедра е станал. Предните носачи за Типо/Темпра/Браво/Марея/Брава/Купе/Дедра/Делта/155 са 2 вида - къси и дълги, като разликата е около 1.5 см. Провери внимателно дали дължината на двата носача е еднаква сега.По принцип с по-дълги носачи са по-спортните разновидности на Браво/Делта и на всички Мареи, мисля и на всички Купета.За заден мост на Купето - като гледам информацията от един сайт за резервни части - на пръв поглед е същия като на Дедрата, но няма размери там, така че може и да не са съвместими, макар че вероятността да пасне е много голяма. Dedra Coupe
Коментар
-
Immortal написа:Ние имахме абсолютно същото преживяване с Делтата. Там обаче нещата не свършиха с усукано магаре и усукан заден мост.Картер на парчета и спукан блок бяха най-големите поражения при нас, което и наложи разпарчетосване на колата и продаване на части.Учудвам се, че носачът от Дедра е станал. Предните носачи за Типо/Темпра/Браво/Марея/Брава/Купе/Дедра/Делта/155 са 2 вида - къси и дълги, като разликата е около 1.5 см. Провери внимателно дали дължината на двата носача е еднаква сега.По принцип с по-дълги носачи са по-спортните разновидности на Браво/Делта и на всички Мареи, мисля и на всички Купета.За заден мост на Купето - като гледам информацията от един сайт за резервни части - на пръв поглед е същия като на Дедрата, но няма размери там, така че може и да не са съвместими, макар че вероятността да пасне е много голяма. Dedra CoupeLancia Kappa 2.4 20V V.I.S
Коментар
-
MEMO написа:Магарето е същото на всичко що е браво брава марея и типо без значение на мотора.За отзад най вероятно носача е крив а инерционния изключвател се намира на лявата колонка под таблото-като свалиш страничния капак на таблото ще го видиш.Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар