Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво евентуално съм потрошил?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какво евентуално съм потрошил?

    Качих се на 2 бордюра един след друг високи 20-25 сантиметра с 80 някаде и откъсна отпред носач...смених го въпрода е дали магарето ще е криво?Задната гума ми опря в бронята обаче отзад не съм я гледал още и ми е интересно какво може там да е прецакано...Също така ми е спукан масления филтър и колата не пали но едва ли е от филтъра...Става въпрос са купе 2.0 16 клапана
    Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

    #2
    Съжалявам за случката, едва ли ще се разминеш само с носач но това ще се разбере като я прегледаш по внимателно, а иначе не пали най вероятно понеже след удъра се е изключил инерционния изключвател на бензиновата помпа. Нека някой колега с такава кола каже къде е че не съм сигурен.
    Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
    Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

    Коментар


      #3
      Преден мост и да проверят шенкела.
      Fiat Marea 1.8i 16V
      Fiat Tipo 1.4i 8V
      Fiat Punto 1.6i 8V
      www.italauto-bg.net/forum/

      Коментар


        #4
        А отзад какво може да е заминало?
        Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

        Коментар


          #5
          Отзад или е заминал носача или целия мост е усукан.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Гледам колегите си мълчат,то е и неприятно,ама аз пък ще се изкажа защото съм имал подобно изживяване,но с малко по-малка скорост.20-25 санта бордюр си е тупалка както и да го гледаш.80км са си скорост както и да го гледаш.Магарето отпред е мръднало 100%.При неговата деформация изчезва цялата геометрия на колата.При такъв удар с просто око може да се види къде е деформацията.Вдигнете я на подемник и всичко ще видите.Видимо моста може да не е кривнал,но при захващането му към купето може да има скъсан болт и изместване.По задният мост може и да нямаш поражения,а може и някой носач да е кривнал.Мисля че един стенд и един подемник и ще си наясно.
            Fiat Tipo
            Corsa b комби !

            Коментар


              #7
              Аз се надявам това че отпред се е счупил носача да е предпазило магарето...хубавото е че имам 1 магаре от дедра и така като го гледам е същото като това обаче не съм 100% сигурен въпреки че носача накрайника и биалетката които смених да от дедрата и станаха
              Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

              Коментар


                #8
                Магарето е същото на всичко що е браво брава марея и типо без значение на мотора.За отзад най вероятно носача е крив а инерционния изключвател се намира на лявата колонка под таблото-като свалиш страничния капак на таблото ще го видиш.

                Коментар


                  #9
                  А задния мост същия ли е като дедра делта браво брава и т.н.
                  Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                  Коментар


                    #10
                    Колега на скоро и мен ме сполетя подобен инцидент.С 50-60км. влезнах в една канавка и отскочих 2 пати от един доста голям камък след това смених- преден мост(магарето), десен носач, двата амортисьора (единия беше крив, другия изпуснал), лагер на главината, крива джанта, бяха откачили две-три жила за газта и имаше малко изкривени ламарини по пода.С части втора рака (от автоморга) с смяната ми излезна 450-500лв.Нема да се плашиш вдигай я на крика и там ще видиш кво си направил.Успех с ремонта и си приготви парички. :P

                    Коментар


                      #11
                      Аз за отпред имам части от дедрата...интересува ме отзад какво е положението и задния мост дали съвпада с дедра типо браво
                      Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                      Коментар


                        #12
                        Ние имахме абсолютно същото преживяване с Делтата. Там обаче нещата не свършиха с усукано магаре и усукан заден мост.Картер на парчета и спукан блок бяха най-големите поражения при нас, което и наложи разпарчетосване на колата и продаване на части.Учудвам се, че носачът от Дедра е станал. Предните носачи за Типо/Темпра/Браво/Марея/Брава/Купе/Дедра/Делта/155 са 2 вида - къси и дълги, като разликата е около 1.5 см. Провери внимателно дали дължината на двата носача е еднаква сега.По принцип с по-дълги носачи са по-спортните разновидности на Браво/Делта и на всички Мареи, мисля и на всички Купета.За заден мост на Купето - като гледам информацията от един сайт за резервни части - на пръв поглед е същия като на Дедрата, но няма размери там, така че може и да не са съвместими, макар че вероятността да пасне е много голяма. Dedra Coupe

                        Коментар


                          #13
                          Immortal написа:
                          Ние имахме абсолютно същото преживяване с Делтата. Там обаче нещата не свършиха с усукано магаре и усукан заден мост.Картер на парчета и спукан блок бяха най-големите поражения при нас, което и наложи разпарчетосване на колата и продаване на части.Учудвам се, че носачът от Дедра е станал. Предните носачи за Типо/Темпра/Браво/Марея/Брава/Купе/Дедра/Делта/155 са 2 вида - къси и дълги, като разликата е около 1.5 см. Провери внимателно дали дължината на двата носача е еднаква сега.По принцип с по-дълги носачи са по-спортните разновидности на Браво/Делта и на всички Мареи, мисля и на всички Купета.За заден мост на Купето - като гледам информацията от един сайт за резервни части - на пръв поглед е същия като на Дедрата, но няма размери там, така че може и да не са съвместими, макар че вероятността да пасне е много голяма. Dedra Coupe
                          Да забелязах разликата в дължината като го сложих обаче понеже на купето носача беше счупен...Мерси колега за информацията...Ако някой знае на 100% с кои модели е съвместим задния мост ще съм много благодарен!А накрайниците и биалетките май са същите като на дедрата
                          Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                          Коментар


                            #14
                            MEMO написа:
                            Магарето е същото на всичко що е браво брава марея и типо без значение на мотора.За отзад най вероятно носача е крив а инерционния изключвател се намира на лявата колонка под таблото-като свалиш страничния капак на таблото ще го видиш.
                            Колега кажи как изглежда този инерционен изключвател?аз намерих 1 отгоре гумирано и го натиснах и цъкна и после кат го натисках не цъкаше повече!
                            Lancia Kappa 2.4 20V V.I.S

                            Коментар


                              #15
                              А успя ли да запалиш след това
                              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                              Коментар

                              Working...
                              X