Темата може и да не е за тук,ако е така се извинявам !!!Типото е 1.6 моно инжекция + газова.Проблема със запалването се появи преди няколко месеца и той е следния:Като се опитам да запаля на ГАЗ пали(когато на акумолатора една клема е махната и после я закача и опитам да запаля няма проблем,обаче ако не съм махнал клемата и стой цяла нощ и на сутринта понякога пали трудно-не винаги го прави),но на БЕНЗИН е истинки кошмар върти си и неще,а също така и като колата е в движение и ми се е налагало да превключа от ГАЗ на БЕНЗИН колата угасва и после много трудно пали.Карал съм я по майстори ,но нищо на никъде никой неможе да каже защо прави така.Някой ако има предложения нека ги сподели ще съм много благодарен !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при запалване на Фиат Типо
Collapse
X
-
Компа натрупва грешки и му трябва рестарт,затова пали след откачане на акумумлатора.Аз навремето имах същия проблем след като сложих газово на типото.Отидох в сервиза където ми слагаха газовото и ми монтираха реле, което по някакъв начин рестартира компа при превключване от бензин на газ и обратно и проблема бе решен.За съжаление не се рових да видя точно какво и къде са монтирали.Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006
Коментар
-
power66 написа:Компа натрупва грешки и му трябва рестарт,затова пали след откачане на акумумлатора.Аз навремето имах същия проблем след като сложих газово на типото.Отидох в сервиза където ми слагаха газовото и ми монтираха реле, което по някакъв начин рестартира компа при превключване от бензин на газ и обратно и проблема бе решен.За съжаление не се рових да видя точно какво и къде са монтирали.
Коментар
-
Разбира се, че превключването може да става и в движение. Даже при мнозина е доста често използвано при изпреварване. Тогава превключваш на бензин, изстрелваш се, тъй като се получава своеобразен "турбо" ефект, а след изпреварването отново връщаш на газ. Това обаче го прилагам само при по-рискови изпреварвания...FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
Не знам дали ще ти помогне тази информация ,която имам.Релето се връзва към ключа за превключване на газ и бензин,като по някакъв начин прекъсват през него захранването на компа.Така при всяко превключване от газ на бензин или обратно компа се рестартира и изчиства натрупаните грешки,които пречат за нормалната работа на моноинжекцията.Обикновенно трябва да се чистят грешки натрупани по време на работа на газ,тъй като немогат качествено да излъжат електрониката ,че двигателя работи на бензин,от което всъщност си патят много колеги монтирали газова уредба при пишман майстори(лично мнение).Не искам да правя реклама ,но газовата уредба с която имах проблем ,който беше решен по гореизложения начин е монтирана и подържана във Фобос сервиз-Плевен.Така че колега ,моя съвет е - намери си добър сервиз за газови уредби или си карай на бензин.Успех ти желая!Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар