Здравейте,чудя се метан или газ да си сложа на колата тя е 1.6 8 клапана моноинжекция двувалка ! Искам да ви попитам най-вече преди да си сложа каквото и да било...... като я запаля сутрин студена(това става само зимата) държи 2-3 хиляди оборота и като загрее до 60-70 градуса я гася , чакам 5-10 минути и като я запаля стой на 1000 оборота и работи нормално обаче ако не я изгася оборотите не падат сами след като загрее колата ами просто така си я карам и постоянно работи в такъв режим . Примерно на 5та пускам газта и съм на автопилот - върви си с точно 50км/ч :D:D:D та преди да сложа газ или метан много искам да оправя този проблем и яко някой може да ми каже на какво се дължи ще му бъда много благодарен! Забравих да спомена,че ми казаха ,че може да е от стъпковото моторче и аз свалих старото което ми държеше 3000 оборота и сложих друго втора ръка и сега ми държи 2000 оборота та някой да каже ако купя чисто ново дали ще се оправи проблема.Също така постоянно като я карам под 3000 оборота ми свeти една лампичка за дуза и като я карам в постоянен режим над тези обороти лампичката на свети но отпусна ли газта и пак светва ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 1.6 8в 2 вала проблеми с оборотите
Collapse
X
-
Двувалката страда от стъпкови моторчета. Инъче високи оборои може да държи от повреден датчик за температура на водата. той се намира отдолу на смукателния колектор. Ако си пуснеш един тест на инжекциона и ще си каже ама , си мисля че с тия високи обороти дето държи грешката която може да покаже освен за евентуален температурен датчик , може да бъде бедна смес. Двувалката се тества самостоятелно без ходене по майстори. В краката на пасажера има една букса под мокета трябва да е близо до колонката на вратата(там е и самия комп). с една заголена жичка или и с телче се окъсява средния пин (буксата е тройка ) към маса. Като дадеш на контакт лампата за инжекциона трябва да почне да мига. това означава че е в диагностичен режим . С броене на миганията се индицират и кодовете за неизправности. Примерно в Аутодатата са дадени таблицата с грешките и рисунка на буксата. Ше опитам да ги извадя от там и да ги кача в темата , ама си мисля че из форума имаше и други теми за кодовете на двувалката и са описани. Грешките се трият с откачане за 3-5 мин. на акумулатора. Инъче по въпроса за алтернативните горива много и лесно и хубаво става на газ колата . И на мойта се чудих да ли да не сложа метан ама много е голяма инвестицията с бутилките и тежи , а и си мислех че ще имам проблем с монтаж на аванс процесор и т.н. и накрая сложих газта . вече 20 хил. км. няма проблеми . само иска емулатор за ламбда сондата и това е никакви грешки никакви проблеми. Общо извесно е че е малко лакома на газ ама пак се избива и си струва да се кара. мотора няма никакви претенции върви си . Малко е ограничен на високите предавки .Трудно вдига над 160 км. ам ато за ко ти е повече извън града е добре 7.5 при кротко каране 8,5 до 9 на /100 при гонка. Ако караш до ламарината може и 10 и нагоре ама .... За в града под 13 не пада освен 12 съм правил на неделна разходка из града с пенсионерско каране . Но все пак си заслужава. Ако искаш мога да опиша подробности по монтажа. а мога да помогна и с диагностиката. За да стане добре на газ трябва да си е ок .и на бензин.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ето необходимото за диагностика. като се стартира диагностиката всеки код се повтаря по 3 пъти докато се изредят всички грешки и после започва отначало докато не го спреш. винаги индицира код 12, който означава начало на диагностиката. Ако се повтаря само 12 значи просто няма грешки . Ако има неясноти ще помагам . Успех.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар