Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ел. проблем след смяна на гърне!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ел. проблем след смяна на гърне!!!

    Възможно ли е при работа с телоподаващо, за смяна на гърне, да се прецака нещо по ел. системата (напр. "компютър") ако не е откачена минусовата клема на акумулатора?След смяната на гърнето (оставих им колата и отидох да свърша друга работа-грешка)отначало почнаха да ми играят, преливат и да изчезват цифрите по километража.След това на два пъти безпричинно стрелката за температурата на водата отива в червеното без водата да е загряла до такава температура.След това колата почна да държи високи обороти на празен ход при загрят двигател - и на бензин и на газ - от време на време падат до нормални стойности.След това пък - снощи - изгасна в движение и не можах да я запаля.Днес на обед запали от раз... Аман от курвенски номера!Но цифрите на километрите продължават да играят и да чезнат.Прилича ми и на губеща се маса или лоша връзка но все пак...
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    #2
    Задължително е винаги когато се извършват заваръчни дейности по автомобила да се откачат и двата полюса на акумулатора. По простата причина че може да гръмне акумулатора , или да му се нанесат сериозни повреди. Но явно тук акумулатора ти е оцелял , но се е появил проблем другаде , например в компютъра.

    Коментар


      #3
      Незнам с какво са ти заварявали гърнето!?Ако е било с СО неможе нищо да стане дори и да не махаш клемите, но АКО са работили с електрожен ...... то тогава значи наистина ще имаш проблем с компа!При мен вече за 3-ти път ходя да правя генерацията на Стилото и изобщо нищо немахам ... но и нямам дертове защото заварчика работи с CO!

      Коментар


        #4
        принципно дори и с СО да се работи пак се откачат клемите на акумулатора.И по темата,да напълно е възможно даже на 99,5% съм сигурен,че проблемите са от това,то е пълно с такива пишман майстори в тая България.Когато си слагах правите тръби ги правихме с един приятел,който по професия е заварчик и работи с СО и пак откачахме клемите и той каза че има голяма вероятност да бъде засегнат компютъра ако не се откачат.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          PB 5989 MP написа:
          Незнам с какво са ти заварявали гърнето!?
          С т.н. "Телоподаващо".
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #6
            Киро,това на мареята ли стана?На моята два пъти ходих да кърпят едно и също място и клеми не са ми откачани.Проблеми също съм нямал.Като се замисля,до сега не съм виждал да разкачат клемите на каквато и да е била кола.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              Киро, здравей,а дали са ги стегнали клемите, на акумулатора и къде го лепи гърнето, над лукойла ли на гарата, че там нещо ни ми хареса "майсторът" като сменяха меката връзка на Голфът, служебният?
              ...хладилник, карам хладилник...

              Коментар


                #8
                кола

                Твърде е възможно да се прецака нещо по електониката някоя маса например масата към двигатела акумулатора и буксите му откачи + или - за 30 минути на таблото провери буксите почисти ги тябва да прегледаш повечето работи иначе ако е караш на сервиз ще почнат да ти сменят части безпричинно. може и самото ECU да се шашка ама то в краен случай .
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  seninkn написа:
                  Киро, здравей,а дали са ги стегнали клемите, на акумулатора и къде го лепи гърнето, над лукойла ли на гарата, че там нещо ни ми хареса "майсторът" като сменяха меката връзка на Голфът, служебният?
                  Клемите лично си ги чистих след случката и съм ги стегнал.Да - точно при тези "майстори" ходих. Тия живеят още по Живково време... "Баш майстора " като за тех е писан.... Краси - да на Мареята...Уговорих се с ВО в събота и без това имам работа по София да направим една диагностика ако ме докара дотам...
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    За гърнета и лепене на алумин, добро впечатлиние ми направи един чичка във двора на топливо, зад склада за въглища, той лепи задното гърне на голфът и задължително свали минуса на акумулатора, и мисля че не е скъпчиялошото е че белята вече е направена и дано лесно се оправи, че тръгве ли се по майстори ... мамето, татето и лилите
                    ...хладилник, карам хладилник...

                    Коментар


                      #11
                      Цифрите на километража изчезнаха окончателно, но пък колата започна да работи на нормалните си обороти на празен ход и на бензин и на газ...
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #12
                        Колега, Ходи по-добре на сервиз да преслушат компютъра. Винаги се разкача акумулатора при работа с телоподаващо, електрожен и прочие. За 5 години работа в представителството една друга марка автомобили се наслушах на електричарски обяснения какво му се случва на компютъра при такава интервенция. А от всеки майстор който ти излиза с приказката "Аз акумулатор не откачам, при мен няма нужда" трябва да бягаш като дявол от тамян. Аз така карах един "майстор" в Кърджали да ми сваля колата от крика и така и не можа да ме разбере "кво" толкова имам против "тва" че не бил разкачил акумулатора.
                        Fiat Coupe 1.8

                        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                        Коментар

                        Working...
                        X