Малко встрани от темата - много са ми интересни тез автоджамбази Новата мода е да се вкарват коли от Италия в Германия и после да се продават като "нов внос от Германия". Напоследък е доста масово.На тази кола на обявата ясно се вижда на задния капак стикера с името на италианската авто-къща, откъдето е взета.Пък номерата - германски
Защо мислиш съм се ориентирал само към нови автомобили.Половината "вносители" на коли нов внос ги познавам лично и никой не ме е упрекнал, че съм се набутал с покупката на нова кола.
ако искаш бензинов ФИАТ - над 150 коня няманяма и да имадаже вече моторът е 140 к.с.който иска над тези 140 к.с. - Делта или Жулиетано там говорим за други парипрез 2013 може би ще има - тогава пускат наследника на Бравоиначе при печките има 165 коня, но като вървеж е като 150 бензин
Не-е-е! За мен нафтата е за отопление. Единственото, което ми остава е да чакам и да събирам парички. Ако спестявам по 5-6 хиляди на година след 5 години ще имам за първоначална вноска.
Alfa-Romeo Gulietta 1750кубика 235 коня, не ти ли стига?
Мислиш ли , че някой тук във форума може да си позволи такава кола?
И защо мислиш, че няма? Хората във форума са обединени от любовта към марката, а не от имущественият им ценз. Дори съм сигурен, че поне 30% могат да си го позволят на сегашния етап, а след 2-3 години този процент ще е 50. За съжаление повечето хора тук предпочитат Фиат пред Алфа, което намалява с 1/2 до 1/3 тези проценти.Всеки с заплата 1500 лв., която за София, Варна, Пловдив е дори малка, може да си го позволи на 5 годишен лизинг.В Понеделник говорих с една дама, която е взела Ситроен С1 за 5 години на лизинг и плаща 340 лв. на месец, което си е огромна сума за такава малка кола.От личен опит знам, че проблема е да прескочиш психологическата бариера.
Alfa-Romeo Gulietta 1750кубика 235 коня, не ти ли стига?
Мислиш ли , че някой тук във форума може да си позволи такава кола?
И защо мислиш, че няма? Хората във форума са обединени от любовта към марката, а не от имущественият им ценз. Дори съм сигурен, че поне 30% могат да си го позволят на сегашния етап, а след 2-3 години този процент ще е 50. За съжаление повечето хора тук предпочитат Фиат пред Алфа, което намалява с 1/2 до 1/3 тези проценти.Всеки с заплата 1500 лв., която за София, Варна, Пловдив е дори малка, може да си го позволи на 5 годишен лизинг.В Понеделник говорих с една дама, която е взела Ситроен С1 за 5 години на лизинг и плаща 340 лв. на месец, което си е огромна сума за такава малка кола.От личен опит знам, че проблема е да прескочиш психологическата бариера.
Гояма част от хората във форума карат FIAT, защото това е една от най-евтините коли на пазара. Дори във Швеция където живея в момента е така. Разбира се има и такива , който обичат и харесват италианската марка, но като цяло хората в БГ са си купили FIAT, защото е евтин автомобил. Хайде да не се заблуждава ме , че FIAT е най, най..... Първо научи каква е месечната лизингова вноска на ALFA GULIETTA със 235 к.с. и тогава ми приказвай за това колко хора със заплата от 1500 лв. могат да си позволят тази кола.
И колко хора във Варна вземат 1500 лв чиста заплата ?Аз не познавам такива,средната заплата тук е 500-700 лв чисто .За повече от 1000 лв аз поне обяви не съм срещал или трябва нещо връзки да имаш или не знам и аз къде се вземат тея пари.
И мойта е на изплащане, но това е първият и последният ми лизинг в живота в Булгаристан. Тук няма нищо нормално. Толкова проблеми и неясноти, просто не е истина.По темата: Винаги съм казвал, че мощните коли нямат място в града. Щом на колегата му е присърце такъв автомобил, рано или късно ще си сбъдне мечтата. Само да не му използва магаретата където нетрябва.
И колко хора във Варна вземат 1500 лв чиста заплата ?Аз не познавам такива,средната заплата тук е 500-700 лв чисто .За повече от 1000 лв аз поне обяви не съм срещал или трябва нещо връзки да имаш или не знам и аз къде се вземат тея пари.
Ми то и в София е същото. Рядко са хората с такива заплати, но хората си мислят кво ли не. Маса народ са на минималното възнаграждение.
Според мен 20 000 лв. първоначална вноска и 33 000 за 5 години ти идва към 700 лв. С оскъпяването връщаш 42 000. Какво толкова страшно има не разбирам.Освен това 1500 лв. е стартовата заплата в НР, до колкото съм чул от кандидатстващи за работа там. Кума ми работи за софтуерна фирма и заплатата му е над 4000 лв.Не разбирам тези, които дават 60-70 хиляди за 25 годишна панелка, а за нова кола да се стискат.
в панелката може да се живее може и семейство да се създаде панелката е домдомът е сигурност уют семействоБез дом не може да се живее не може в пещера или на палаткаКолата е глезотия колата е разход колата не е вечна а панелката и децата и внуците ще я ползватколата-- и без кола съм бил, кофти е но има и алтернативибез дом няма да мога Много хора го мислят това Погледни в някоя циганска махала имат коли за по 10000лв а живеят в бараки за 1000лева по разумно е да създадеш дом първо и чак тогава глезотията скъпа колаХората дори да са роднини се избиват и намразват за една панелкаКОЙТО НАМА КОЛА ИМА КРАКАКОЙТО НЯМА ДОМ НЯМА ПОДСЛОН!!!
Коментар