Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с инжексиона!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с инжексиона!!!

    От известно време лапичката на таболото която е за инжексиона повреме на път светва(а до колкото знам това не трябва да става).В началото докато само светваше лампата не и обръщах особенно внимание но започна да работи на по високи обороти (около 1500) или на по ниски(около 500) ,а нормалните и са около 900,а от вчера дори понякога като и подам газ колата убива от скороста сякаш натискам спирачка или свършва газта.Колата е Фиат брава 1.4 моноинжексион;96година с АГУ Lovato.

    #2
    Инжексиона какво е?Инджекшъна, инжекциона или инджектиона?Fuel injection - a means of metering fuel into an internal combustion engine
    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
    www.cyxap.com

    Коментар


      #3
      На гас ли го прави или и на бензин или само на едното
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #4
        И на двете и на газ и на бензин.

        Коментар


          #5
          огледай да не дърпа от някаде въздух онзи ден на лагуната едно вакумно мъркуче се беше откачило точно това правеше ,сложих го и зааспа колата
          1.6 16v 96 г. 103 hp.
          България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
          Да мина да те взема...или да взема да те мина?

          Коментар


            #6
            Ами проверих но за съжаление не е от това.

            Коментар


              #7
              Изключи си акумолатора за 5-10 мин . Мисля че за твоа комп така се зануляваха грешките. Ако пак светва моя съвет е диагностика.
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #8
                Ще го пробвам,а под диагностика имаш предвид елкон нали?

                Коментар


                  #9
                  Щом го прави и на бензин и на газ не би трябвало да е от компютъра. когато си на газ компютъра и инжектора не играят никаква роля. проблема идва от част която работи и на бензин и на газ. както беше казал колегата по-горе маркуч за въздух примерно. Виж да не е нещо по свещите, бобина може би ТПС датчик. а за лампата която ти свети за проблем в инжектора, освен него при проблем в ламбда сондата и стъпковия мотор същата лампа свети отново
                  Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                  Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                  Коментар


                    #10
                    Ами ще ги проверя тези неща който си ги изброил но ако някой може да ми даде някаква по точна информация ще сам много благодарен щото ако требе да проверявам всички работещи на бензин и газ части ще трябва да си разчанча цялата колица.

                    Коментар


                      #11
                      ПРИ ПЪЛНАТА ИНЖЕКЦИЯ СЪПРОТИВЛЕНИЕТО НА ИНЖЕКТОРА ТРЯБВА ДА Е 15 ОМА,ПРИ МЕН ЕДИНИЯ ИНЖЕКТОР БЕШЕ 9 ОМА И ЛАМПИЧКАТА ПРИМИГВАШЕ.ЛАМБД СОНДАТА МИ БЕШЕ ПРЕЦАКАНА КОГАТО КУПИХ КОЛАТА НО ТОВА ГО РАЗБРАХ ОТ ДИАГНОСТИКАТА А НЕ ОТ ИНДИКАТОР(МАРЕА)
                      1234567890

                      Коментар


                        #12
                        Big Sheff, сподели какво стана с твоя проблем. Днес ми се случи абсолютно същото, което описваш със загубата на мощност. С тази разлика, че моят фиат е браво ТД 100. След като изгасих колата и я подкарах след час-два повече не светна и не загуби мощност. Купих добавки за чистене на дюзи, но не знам дали мога да я карам на по-дълъг път - точно почивните дни ли ми се случи?! Не знам и майстор, при който да намина утре... Мерси за споделения опит предварително!
                        Fiat Bravo 1.9 TD - '98

                        Коментар


                          #13
                          Izy написа:
                          Big Sheff, сподели какво стана с твоя проблем. Днес ми се случи абсолютно същото, което описваш със загубата на мощност. С тази разлика, че моят фиат е браво ТД 100. След като изгасих колата и я подкарах след час-два повече не светна и не загуби мощност. Купих добавки за чистене на дюзи, но не знам дали мога да я карам на по-дълъг път - точно почивните дни ли ми се случи?! Не знам и майстор, при който да намина утре... Мерси за споделения опит предварително!
                          Аз спецялно продължавам да си карам така и много рядко го прави тва нещо.Несъм го отремонтирал но търсих консултация по тоя въпрос и ми казаха че може да е от много неща - датчик обороти,датчик налягане на маслото,ланда сонда.А от личен опит почнах да зареждам само от една бензиностанция и да ти кажа 1 път на 3-4 месеца светва лампата.А при тебе ако само играят оборотите доколкото знам може и от стъпковото моторче да е.(чел съм из форума за него)

                          Коментар

                          Working...
                          X