Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги купих кола и искрено благодаря на Калин и Боби

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    thedon написа:
    Колеги прозорците се потят като луди. Такова нещо не съм виждал през живота си, обаче няма вода под колата и парното си ми работи. Това радиаторче, откъде взима тази течност и да е вкарва в купето? Другото, което ми прави впечатление, е че термостата в града ми качва малко над половината за около 30 сек и хоп нормализира се. Купих си спрей на Сонакс против изпотяване някой дали го е ползвал, да ми каже аджеба за какво иде реч? Днеска купих нов акумулатор 62 ампера и смених филтрира на климатика. Е като стария толкова мръсен няма, сигурно 10 години не е бил сменян. Утре ще сменям всички останали чаркове, обаче няколко пъти ми загасна. При колко обороти тръгва колата? Аз гледам, че на 2000 оборота е при мен и тогава пускам съединителя. При вас как е? Благодаря много на всички колеги.
    Това за прозорците ми напомня на едно мое пътуване до Трявна, доста бях пръскал по стъклата и имаше някакъв ефект, но до време и то доста късо време, но пак ти казвам, накрая смених радиатора след няколко месеца, защото протече здраво. Рано или късно ще стигнеш до там, по-добре да е по-рано. Иначе няма да стане кой знае какво, ще се излее по земята на мястото, където са краката на пътника до шофьора. Просто чистенето и съхненето, особено през зимата, не е работа после и не е много полезно за дишане, ако е антифриз. Това потене е особено вредно за видимостта нощем, денем някак се трае.Погледни за мокри петна пред съседната седалка, докато караш, показателни са за такъв проблем, освен изпотяването.Термостата ти е добре, според мен. Пуска се перката и за това се нормализира.Иначе тръгва и при 850 оборота, ако е добре загряла, без никаква газ. Отделен въпрос е колко са ти празните обороти, които при мен стават от време на време и 2000 на студено, но после падат до 800, като покарам. Това си е проблем, но за мен не особено голям. И така, може да пускаш съединителя и по-рано, няма винаги нужда чак до 2000 да вдигаш... то зависи и как искаш да тръгнеш де...Загасването подозирам, че може да не си свикнал с оборотите, с под 2000, айде 1500 не карай постоянно и не давай много газ там, че няма никой. Между 2000 и 3000 върви добре, ако е на бензин.

    Коментар


      #32
      thedon написа:
      С клима съм, как да разбера дали клапата се отваря или не? Пускам копчето свети, ама не чувам шат примерно?
      Точно, колегата се е сетил и той, при мен също беше запушена клапата, но я отпуших и положението се подобри. Бутончето за моторчето и работи от дъжд на вятър, за това не го и използвам.Значи маха се поленовия филтър и гледаш в дупката му състоянията при включен и изключен бутон, вътре има една гума (може и да я няма, ако е изтърбушена), която е клапата. Голяма е и е правоъгълна. Ако ходи навътре/навън, значи работи. Но ако не чуваш шум, минаваш в графата с дефектирало моторче и е добре да си я отвориш някак или да я махнеш въобще. По добре е да е отворена, от колкото да стои затворена, ако не работи бутона.

      Коментар


        #33
        thedon написа:
        sUkI написа:
        thedon написа:
        Да първа степен, втора и така нататъка.
        Нормално е това,да не се пускат след като пръскаш споко!
        Това е лудост не искам да обиждам марката Фиат, но каква е логиката? Защо ей така ще си пръскам? По-добре да го бяха направили пръскаш и след 1 или 2 сек се пускат, така че когато е мръсно стъклото да не може да се надраска.
        Това е нормално и ще ти кажа кое не е нормално: като натиснеш лоста назад към таблото, ти се завърта задната чистачка веднага и драска на сухо, а ако задържиш, след време може и пръскалката и да тръгне. Това не е нормалното, а отпред пръскалката се управлява с едно движение, а чистачката - с друго независимо, за да можеш да наредиш "процесите" удобно.

        Коментар


          #34
          thedon написа:
          ...Другото, което ми прави впечатление, е че термостата в града ми качва малко над половината за около 30 сек и хоп нормализира се.
          Това само може да те радва - имаш работещ термостат и вентилатор. Което пък значи, че някой се е постарал да го смени преди теб. Точно така трябва да се държи при градско каране, а на правата да закове посредата и да не пада надолу.
          thedon написа:
          ...При колко обороти тръгва колата? Аз гледам, че на 2000 оборота е при мен и тогава пускам съединителя. При вас как е? Благодаря много на всички колеги.
          Това какво трябва да значи? Аз при подаване на газ едновременно отпускам и съединителя, както и на всяка друга кола, която съм карал.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #35
            wwalker написа:
            thedon написа:
            ...Другото, което ми прави впечатление, е че термостата в града ми качва малко над половината за около 30 сек и хоп нормализира се.
            Това само може да те радва - имаш работещ термостат и вентилатор. Което пък значи, че някой се е постарал да го смени преди теб. Точно така трябва да се държи при градско каране, а на правата да закове посредата и да не пада надолу.
            thedon написа:
            ...При колко обороти тръгва колата? Аз гледам, че на 2000 оборота е при мен и тогава пускам съединителя. При вас как е? Благодаря много на всички колеги.
            Това какво трябва да значи? Аз при подаване на газ едновременно отпускам и съединителя, както и на всяка друга кола, която съм карал.
            Добре ама извън градско ми пада температурата под средата. Днеска съм е закарал колата да ми сменят всичките истории по нея може би къно вечерта, ще си е взема и ще пиша отново какво е станало и как се държи. Знаете ли какво ме притеснява, качвам се зимно време на Пампорово, карам ски, скапан съм и си тръгвам за Пловдив. И хоп изненада, вместо в колата да е топло става студено, защото се спускам и не дига температура и нямам парно. И направо ще полудея от яд. Аз като карам парното ми е до дупка зимата на първа степен. :D И духа към джамовете.
            http://www.pljuvalnik.com
            Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

            Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

            Коментар


              #36
              Здравей колега,щом на извънградско пада под средата - трябва нов термостат - около 100 тина лева ги пиши бегали има разни филми с термостат от рено в маркуча, ама аз след като два дни се опитвах да навра един такъв се отказах.Аз по едно време като мръзнех зимата си бях сложил картон отпред пред радиатора, колкото да покрие половината, все пак да се охладжда и беше пИрфектно на извънградско. След това си смених термостата.
              Brava 1.6 EL, '98
              182A4

              Коментар


                #37
                Има ли опасност да прегрее колата? В смисъл като качва повече от 1/2 проблем ли е? До къде е опасно?http://img87.imageshack.us/i/25112010365.jpg/
                http://www.pljuvalnik.com
                Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                Коментар


                  #38
                  Това на снимката не е опасно, но и тази стрелка не е много точна. Важно е:1. Да не пада под средата на прав път (иначе термостата е за смяна - не затваря);2. В града да не се включва много често втора степен, а като се включи да сваля бързо температурата - както си писал за около 30 сек и да я нормализира.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар


                    #39
                    Ще гледам и следващият месец, ще го сменя.
                    http://www.pljuvalnik.com
                    Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                    Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                    Коментар


                      #40
                      Колеги видях се със майсторите и ми казаха ужазно странни неща:- колата съм е карал от София с 300 грама масло в скоростната кутия и никога не е сменяно- въздушен филтър също никога не е сменям. Филтъра мяса на филтъра от прахосмукачка- маслото на колата също никога не е сменяно, според майстора е доливано-на место антифриз изтекла кал и от радиатора, възможно ли е от това да ми скача температурата- смених спирачни цилиндри на задните гуми- всички накладки ремъци, масла, филтри и още куп щуротии.Имам обаче проблем имаше лек спор, къде се намира бензиновия филтър на Брава 1.6 и 16 клапана. Колеги горните неща възможни ли са, според мен не и ако да, то от това кола ще стане ли? Какво да очаквам в бъдеще като проблеми?
                      http://www.pljuvalnik.com
                      Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                      Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                      Коментар


                        #41
                        Колеги някой ако знае нещо по въпроса или се сблъсквал с подобен проблем да ми драсне няколко реда. Благодаря.
                        http://www.pljuvalnik.com
                        Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                        Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                        Коментар


                          #42
                          thedon написа:
                          Колеги видях се със майсторите и ми казаха ужазно странни неща:1- колата съм е карал от София с 300 грама масло в скоростната кутия и никога не е сменяно2- въздушен филтър също никога не е сменям. Филтъра мяса на филтъра от прахосмукачка3- маслото на колата също никога не е сменяно, според майстора е доливано4-на место антифриз изтекла кал и от радиатора, възможно ли е от това да ми скача температурата......... то от това кола ще стане ли? ...
                          1. Не е задължително да се сменя ... нужно е само да се проверява периодично нивото, което и след 500х.км. трябва да си е ОК ... Ако нивото падне - търси се причината и се отсранява. Ако майсторитети са източили 300 грама от пробката, не са източили всичкото ... Смяна на масло в ск.кутия с ново е добре, но за да се направи това трябва да има причина.2. Зависи къде е карана ... и за 5х.км може да стане по-зле от филтъра на прахосмукачка ... 3. Майсторът ти май има склонност към преувеличаване ... Преди слагане не ново масло направи промивка с промивно масло, че да се поизчисти двигателя. Покарай така към хиляда км и после провери компресията. По възможност в друг сервиз, в който разбират от двигатели. Тая проверка обикновенно струва 20-30 лв, ... но ако е направена както трябва, от нея ще разбереш много, вкл. и отговора на основния ти въпрос ... 4. Може жабарят никога да не е сменял антифриза, което за тях е масова практика, но няма нищо страшно ... Промиване на цялата охл.система, вкл. сваляне и промиване на радиатора .... Не е драма, може и сам да го свършиш. Проверяваш термостат и дали нормално се включват всички степени на вентилатора ... и забравяш за проблеми с охлаждането. Скачането на стрелката може да е от датчик, лош контакт в някой куплунг или просто проблем в таблото - при всички случай това се оправя лесно в рамките на няма час време ... Следиш дали не губиш охл.течност, но това така или иначе трява да го правиш, особенно в началото ...
                          Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195

                          Коментар


                            #43
                            А филтъра за бензина къде се слага?
                            http://www.pljuvalnik.com
                            Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                            Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                            Коментар


                              #44
                              thedon написа:
                              А филтъра за бензина къде се слага?
                              Щом не са го намерили на обичайното място(на пътя на горивото след резервоара), значи просто няма - нормално е за модела с пластмасов колектор.По другите въпроси може и да са прави, но не е болка за умиране, а това са неща, които така или иначе подлежат на първоначално обслужване. За антифриза също е обичайно да е на кал - има една метална тръбичка на много забутано място до стартера, около 25-30см и тази гад ръждясва и антифриза става на кал. Още повече, ако има и теч какво си мислиш би направил италянеца - ремонт ли? Не, хака прах или течност за спиране на теча и получаваш още кал и утайка. Ти после сменяш антифриза и след 1-2 дена то избива - така че внимателно след смяната му.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар


                                #45
                                Днеска като е взема колата ще пиша какво е станало и как се държи. Ще напълня отново резервоара до горе да видя колко ми е изгорила за 280 км смесено.
                                http://www.pljuvalnik.com
                                Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                                Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                                Коментар

                                Working...
                                X