Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги купих кола и искрено благодаря на Калин и Боби

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, честита придобивка!Всички тези дребни проблеми са разисквани много в този форум, ще се наложи да го прочетеш отзад напред половината За АБС-а питай колегата Коцев дали му е помогнал в критична ситуация. Всъщост в тази ситуация АБС-ът му "помогна" да замени старото пет-врати стило с ново 3-врато...За ключовете - трябва да са 3 - два сини и един червен + код-карта. Колегата "ключар" може да те светне за ключовете.За потенето на стъклата има много изписано, колегите споменават някои решения, но има и още един вариант - да ти е пробито радиаторчето на парното и влагата да идва от там, Провери дали няма локвичка под стелката пред пасажерската седалка!

    Коментар


      #17
      Честито колега! Red Storm е мъдър човек! Аз като "виден скиор" ти гарантирам, че с хубави гуми и малко акъл няма да имаш проблеми зимата! :D
      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

      Коментар


        #18
        Re: Колеги купих кола и искрено благодаря на Калин и Боби

        thedon написа:
        Колеги купих лек автомобил. 1.6 мисля, че е 90 коня. Колата е много запазена отвътре и отвън, просто е чудна. Има някой забележки, по който ще искам съвети: - прозорците се потят вътре като за световно - възможно е освен поленовия филтър да е за смяна, също и радиаторчето за парното да е пукнато и да се изпарява от там нагоре; не е шега работа, на мен ми протече веднъж някъде в Севлиевско и едвам се прибрах с доливане на вода/антифриз през пет минути, така че е хубаво да го смениш, ако е то. Как да провериш дали е от него - не знам, но вземи мерки, да не изтече антифриза по земята, че не е приятно.- не ми работят чистачките, мисля че проблем със релето може и релето да е, може и друго да е, 30-60 лева да ти излезе ремонта, и аз имах такъв проблем в началото, като я взех.- задната чистачка не пръска също оправя се с нахалство - вадиш маркуча на капака под кората и пръскаш докато не излезе. Ако излезе по средата, ще видиш мокри петна по купето и ще знаеш къде да съединяваш, ако е по средата проблемът. Ще тръгне и с времето силата на струята ще се увеличи, като се разчистят наслояванията. Има и един клапан, който разделя предната пръскалка и задната или нещо подобно, виж дали не е запушен, ако е, го изтърбуши. Общо взето това пише и във форума по тази тема. - как да разбера дали има АБС, ако няма може ли да го сложа допълнително и къде в Пловдив мда, май не е лесно, аз и темпомат искам да си сложа, ама не става- не ми работят късите, мисля че е бушон бушончетата са в таблото пред лявото ти коляно, като седнеш да караш. Нарисувани са на капака, който се маха за достъп до бушоните, ориентирай се по картинките. Лесно е. Друг вариант е да видиш в книжката схемата, там имат и обяснения на италиански, с google translate ще разбереш кое за какви консуматори е.- имам само 1 син ключ, как да си извадя втори Ако се сетя да питам нещо друго, ще ви пиша. Искам да благодаря ужазно много на Боби и на Калин. Дано да се радвам на дълги и безаварийни години.
        Тука номера с ключа какъв е: ако имаш имобилайзер, ти трябва ключ с чип, ако нямаш или е деактивиран, няма нужда от чип в ключа.Разликата през между двата вида 2007 беше 65 лева някъде, така че, ако случайно нямаш, не се цакай с ключ с чип.

        Коментар


          #19
          Честито колега
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #20
            Колеги прозорците се потят като луди. Такова нещо не съм виждал през живота си, обаче няма вода под колата и парното си ми работи. Това радиаторче, откъде взима тази течност и да е вкарва в купето? Другото, което ми прави впечатление, е че термостата в града ми качва малко над половината за около 30 сек и хоп нормализира се. Купих си спрей на Сонакс против изпотяване някой дали го е ползвал, да ми каже аджеба за какво иде реч? Днеска купих нов акумулатор 62 ампера и смених филтрира на климатика. Е като стария толкова мръсен няма, сигурно 10 години не е бил сменян. Утре ще сменям всички останали чаркове, обаче няколко пъти ми загасна. При колко обороти тръгва колата? Аз гледам, че на 2000 оборота е при мен и тогава пускам съединителя. При вас как е? Благодаря много на всички колеги.
            http://www.pljuvalnik.com
            Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

            Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

            Коментар


              #21
              Колега изпотяването на стъклата се дължи най вече на 2 неща. Едното е филтъра на купето - ти си го сменил вече.Другото е спукан радиатор на парното .Все си мисля че при теб е второто.Честито за новата кола.
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #22
                А Аз си мисля,че не му отваря клапата за взимане на свеж въздух отвън.Така и не разбрах дали е с клима.Ако е с клима клапата се отваря ел.Ако обаче е без клима е със жило и може то да е откачено.
                FIAT BRAVO 1.6
                FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                Коментар


                  #23
                  С клима съм, как да разбера дали клапата се отваря или не? Пускам копчето свети, ама не чувам шат примерно?
                  http://www.pljuvalnik.com
                  Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                  Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                  Коментар


                    #24
                    Колеги да ви питам за мен е пълна простотия, даже мисля че имам проблем с чистачките. Значи като пръскам вода на стъклото, чистачките не се включват? На Типото нямаше такива история пък и за първи път виждам такав автомобил, на който да не се движат чистачките.
                    http://www.pljuvalnik.com
                    Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                    Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                    Коментар


                      #25
                      thedon написа:
                      Колеги да ви питам за мен е пълна простотия, даже мисля че имам проблем с чистачките. Значи като пръскам вода на стъклото, чистачките не се включват? На Типото нямаше такива история пък и за първи път виждам такав автомобил, на който да не се движат чистачките.
                      Наистина има нещо, ама какво не знам ... Като ги пуснеш работат ли иначе
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #26
                        Да първа степен, втора и така нататъка.
                        http://www.pljuvalnik.com
                        Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                        Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                        Коментар


                          #27
                          thedon написа:
                          Да първа степен, втора и така нататъка.
                          Нормално е това,да не се пускат след като пръскаш споко!

                          Got nos?

                          Коментар


                            #28
                            sUkI написа:
                            thedon написа:
                            Да първа степен, втора и така нататъка.
                            Нормално е това,да не се пускат след като пръскаш споко!
                            Това е лудост не искам да обиждам марката Фиат, но каква е логиката? Защо ей така ще си пръскам? По-добре да го бяха направили пръскаш и след 1 или 2 сек се пускат, така че когато е мръсно стъклото да не може да се надраска.
                            http://www.pljuvalnik.com
                            Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                            Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                            Коментар


                              #29
                              Темата се изпълни с въпроси и отговори, затова отива в раздел "Консулатции по общи въпроси". thedon -използвай малко и търсачката, ще намериш отговори на много от въпросите си, особено за изпотените стъкла.

                              Коментар


                                #30
                                thedon написа:
                                С клима съм, как да разбера дали клапата се отваря или не? Пускам копчето свети, ама не чувам шат примерно?
                                Някой да включва вътре копчето, а ти отиваш отпред и гледаш дали ти се включва компресора. Долу в ляво както си застанал пред колата. Има ролка/съединителче.И аз чаках "шат" да чуя, но уви, имах един спукан преходник, та се наложи заваряване и сега е наред. Без фреон не включва климатика.
                                thedon написа:
                                Колеги да ви питам за мен е пълна простотия, даже мисля че имам проблем с чистачките. Значи като пръскам вода на стъклото, чистачките не се включват? На Типото нямаше такива история пък и за първи път виждам такав автомобил, на който да не се движат чистачките.
                                Не е проблем, така са си. Решение на инженерите.И аз имах Tipo и се учудих защо е различно.Но е така, не се включват.
                                .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                                www.cyxap.com

                                Коментар

                                Working...
                                X