Описвам цялата случка, пък вие дано ме разберете Преди около месец имах проблем със запалването-в смисъл двигателя върти, но каточели нестигаше бензин до него и не палеше. От 3тият път лека полека, запалваше и после никакви проблеми. Това се случи 2-3 пъти, тогава си мислих, че е от бензина, защото бях сипал ОМВ 100.Днес пак се случи подобно нещо,обаче сега съм си с ШЕЛ v-power95. Запалих си колата без проблем и тръгнах да си върша работата, но 5мин. след като беше работила ми изгасна и след това не искаше да запали. Пак по същият начин-двигателят върти, но все едно не качва бензин. След 10 мин. седене и няколко проби на запалването тръгнах. Оборотите бяха нормални, не придърпваше, всичко нормално. Оставих пред блока изгасих, след малко опитах пак да запаля и пак нямаше никой. След 30тина мин. си запали, но ми стояха високи оборотите около 2000-3000.Направих едно кръкче на квартал-върви, но не смъква оборотите. Паркирах си и я оставих пак да си работи така, поработи на 2000 оборота и после ги смъкна на 1000, дадох си газ, качи ги на 2000 и там ги и остави. опитах после пак да запаля и запали, но с малко зор!? Някой може ли да ми обясни какво става и къде да видя дали има нещо скапано!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запалителен проблем на типо
Collapse
X
-
Добре тук изчетох доста теми и май и аз на там бия. Та да питам.Как да проверя дали работят правилно и още: възможно ли е това да се получава от свещите(скоро не са сменяни) + бензиновият филтър, че и неговата смяна незнам кога е била последно!?Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Nikcho написа:Добре тук изчетох доста теми и май и аз на там бия. Та да питам.Как да проверя дали работят правилно и още: възможно ли е това да се получава от свещите(скоро не са сменяни) + бензиновият филтър, че и неговата смяна незнам кога е била последно!?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ще се мъча следобед на това моторче за празен ход.Разбрах, че бая скъпо било, та ще видим дали ще може нещо да се побъзика и оправи.......А за тоя датчик, сега ще го издирвам и него....Как се прави проврка дали работят правилно!?Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Nikcho написа:Ще се мъча следобед на това моторче за празен ход.Разбрах, че бая скъпо било, та ще видим дали ще може нещо да се побъзика и оправи.......А за тоя датчик, сега ще го издирвам и него....Как се прави проврка дали работят правилно!?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Nikcho написа:Видях, че един вакумен маркуч ми е доста скъсан.Възможно ли е от това да ми идват проблемите!?TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Ако е от "синия" датчик при откачането му колата трябва автоматично веднага да запали. Пробвай като го направи и го откачиш какво ще стане. Ако продължи да го прави продължавай натам.Следващото ако е от моторчето то тогава трябва да го усетиш по празния ход на педала (трябва да се увеличи).Аз по бих заложил на датчика на хол.И накрая - пробвай да разкачиш акумулатора за 15-20 мин (да ресетнеш компютъра), чувал съм че проблеми от този род на такава кола да се оправят колкото и странно да звучи това!Успех!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не, не екъм синият датчик а към моторчето за празния ход. Смених го и запалих, сега оборотите са ми равномерни, но немога да си обясня как този скъсан маркуч, ще дави колата ми, защото и без него пак си запалих!?Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Колега, вакуума има голямо значение, не го подценявай Аз бих те посъветвал да прегледаш основно ВСИЧКИ кабели, връзките към датчиците и елекрониките, имат навика сами да се откачат от щекера или където са протрити или износени окъсяват доста често и при фиатките това много често води до невероятни случки от сорта като натиснеш спирачка да светва лампата в купето (виждал съм го с очите си ) ) При мен наскоро се беше развалил кабела на датчика на коляновия вал и докато го намерим що нерви изхабихме, не е работа. След това като прибрах колата в гаража свалихме цялата връзка кабели и се разкри невероятна катрина: тук протрит кабел, там едва се държи на буксата, и като иъолирахме всичко положението видимо се подобри, дори реленцата които от време на време проскърцваха изведнъж се оправиха )Поздрави и нека силата да е с теб
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар