Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запалителен проблем на типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запалителен проблем на типо

    Описвам цялата случка, пък вие дано ме разберете Преди около месец имах проблем със запалването-в смисъл двигателя върти, но каточели нестигаше бензин до него и не палеше. От 3тият път лека полека, запалваше и после никакви проблеми. Това се случи 2-3 пъти, тогава си мислих, че е от бензина, защото бях сипал ОМВ 100.Днес пак се случи подобно нещо,обаче сега съм си с ШЕЛ v-power95. Запалих си колата без проблем и тръгнах да си върша работата, но 5мин. след като беше работила ми изгасна и след това не искаше да запали. Пак по същият начин-двигателят върти, но все едно не качва бензин. След 10 мин. седене и няколко проби на запалването тръгнах. Оборотите бяха нормални, не придърпваше, всичко нормално. Оставих пред блока изгасих, след малко опитах пак да запаля и пак нямаше никой. След 30тина мин. си запали, но ми стояха високи оборотите около 2000-3000.Направих едно кръкче на квартал-върви, но не смъква оборотите. Паркирах си и я оставих пак да си работи така, поработи на 2000 оборота и после ги смъкна на 1000, дадох си газ, качи ги на 2000 и там ги и остави. опитах после пак да запаля и запали, но с малко зор!? Някой може ли да ми обясни какво става и къде да видя дали има нещо скапано!?
    Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
    Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
    Fiat Bravo 1.4 120k.с.

    #2
    моторче за празен ход
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      аз пък си мисля за датчика на температурата синия куплунг
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        stef написа:
        аз пък си мисля за датчика на температурата синия куплунг
        също е вариант да
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Добре тук изчетох доста теми и май и аз на там бия. Та да питам.Как да проверя дали работят правилно и още: възможно ли е това да се получава от свещите(скоро не са сменяни) + бензиновият филтър, че и неговата смяна незнам кога е била последно!?
          Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
          Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
          Fiat Bravo 1.4 120k.с.

          Коментар


            #6
            Nikcho написа:
            Добре тук изчетох доста теми и май и аз на там бия. Та да питам.Как да проверя дали работят правилно и още: възможно ли е това да се получава от свещите(скоро не са сменяни) + бензиновият филтър, че и неговата смяна незнам кога е била последно!?
            не мисля, че може да е от свещи или филтър, но филтъра поне го смени, така или иначе е 2 лв. принципно не би трябвало да е от него, освен ако не е тотално задръстен
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Ще се мъча следобед на това моторче за празен ход.Разбрах, че бая скъпо било, та ще видим дали ще може нещо да се побъзика и оправи.......А за тоя датчик, сега ще го издирвам и него....Как се прави проврка дали работят правилно!?
              Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
              Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
              Fiat Bravo 1.4 120k.с.

              Коментар


                #8
                Nikcho написа:
                Ще се мъча следобед на това моторче за празен ход.Разбрах, че бая скъпо било, та ще видим дали ще може нещо да се побъзика и оправи.......А за тоя датчик, сега ще го издирвам и него....Как се прави проврка дали работят правилно!?
                моторчето е към 50 кинта 2 ръка. и двете неща се проверяват като се мерят, обаче виж не мога да ти кажа стойностите.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Видях, че един вакумен маркуч ми е доста скъсан.Възможно ли е от това да ми идват проблемите!?
                  Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                  Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                  Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                  Коментар


                    #10
                    Nikcho написа:
                    Видях, че един вакумен маркуч ми е доста скъсан.Възможно ли е от това да ми идват проблемите!?
                    възможно е , но то така или иначе нали знаеш че трябва да го смениш тоя мъркуч независимо дали проблема е в него или не
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Ако е от "синия" датчик при откачането му колата трябва автоматично веднага да запали. Пробвай като го направи и го откачиш какво ще стане. Ако продължи да го прави продължавай натам.Следващото ако е от моторчето то тогава трябва да го усетиш по празния ход на педала (трябва да се увеличи).Аз по бих заложил на датчика на хол.И накрая - пробвай да разкачиш акумулатора за 15-20 мин (да ресетнеш компютъра), чувал съм че проблеми от този род на такава кола да се оправят колкото и странно да звучи това!Успех!
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #12
                        Не, не екъм синият датчик а към моторчето за празния ход. Смених го и запалих, сега оборотите са ми равномерни, но немога да си обясня как този скъсан маркуч, ще дави колата ми, защото и без него пак си запалих!?
                        Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                        Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                        Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                        Коментар


                          #13
                          Колега, вакуума има голямо значение, не го подценявай Аз бих те посъветвал да прегледаш основно ВСИЧКИ кабели, връзките към датчиците и елекрониките, имат навика сами да се откачат от щекера или където са протрити или износени окъсяват доста често и при фиатките това много често води до невероятни случки от сорта като натиснеш спирачка да светва лампата в купето (виждал съм го с очите си ) ) При мен наскоро се беше развалил кабела на датчика на коляновия вал и докато го намерим що нерви изхабихме, не е работа. След това като прибрах колата в гаража свалихме цялата връзка кабели и се разкри невероятна катрина: тук протрит кабел, там едва се държи на буксата, и като иъолирахме всичко положението видимо се подобри, дори реленцата които от време на време проскърцваха изведнъж се оправиха )Поздрави и нека силата да е с теб

                          Коментар

                          Working...
                          X