На мен ми се случи, колега , наскоро. Тракаше в такт с двигателя , ту постоянно , ту при определени обороти. Какави ли мисли не ми минаха през главата. Бях запретнал ръкави да отварям двигателя. НО се оказа един шибан съчмен лагер на алтернатора... Като се счупи сепаратора , съчмите почват да се събират в единия край и се получаваше тракането. Та мисълта ми е , да не би твоя майстор да ти е спестил смяната на някоя ролка , тъй като някои смятат чрез проба на ръка , че някоя ролка би изкарала някоя друга хилядарка километри - доста често срещана философия сред пестеливите български майстори... Мой съвет е да я караш възможно най малко , защото при тва запъване на ролката се трие ремъка и ... докато се скъса. Там последствията са ясни. Отвори капака на ангренажа, погледни ремъка за следи от претриване и докато е махнат капака , на работещ двигател наблюдавай ролките - получава се прескачане на ролктата спрямо оста и. Пък и ще си проличи , дали ролката е нова или си седи старата.Успех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракане от мотора на ФИАТ Купе 2000 16в
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар