Колеги помогнете , някой сменял ли е потенциометър на дроселова клапа??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
дроселова клапа Brava 1.4 12v
Collapse
X
-
Незнам как е при 1,4 , но при мотора 1,6 до 99г. свалянето на потенциометъра става с развиване на 2 болтчета. Предполагам тук няма да е по-различно. Сваляш стария, слагаш новия ТПС даваш на контакт изчакваш малко и тогава палиш. Има период на обучение на новия потенциометър. Аз имах такъв проблем. При мен стана следното, газаджииите ми чистиха клапата, при което развалиха потенциометъра и тъй като мотора ми е след 99 се наложи след това да ми сменят цялата клапа заедно със стъпковия мотор и потенциометъра. Самия период на обучение е хубаво да се отвори максимално клапата, за да може самия компщтър да засече максималния ъгъл на отваряне на клапата,казано по просто- изфорсирване до край , за да се засече и настрои всичко. Това е едната крайност на клапата, максимално отворена, а относно максимално затворена е работа на празен ход.Незнам дали тази информация ще е полезна, надявам се поне малко от малко да съм помогнал. Дано даде съвет и някой по-компетентен от мен колега за мотор 1,4. Успех !Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
-
Правил съм смяна на цялата клапа заедно с потенциометъра и стъпковия мотор,обучението също. Няма голяма философия, поне при 1,6 отнема не повече от 10 мин.Пробвай да почистиш потенциометъра с WD40. не се хвърляй да даваш пари. свали почисти, пробвай и тогава. Аз сменях понеже не се сваля и няма как да се почисти.Ако и след почистване няма резултат , тогава купувай .Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар