Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не работи на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не работи на бензин

    Та, вчера ми свърши газта и трябваше да превключа на бензин. Веднага след превключването колата угасна. Отначало си помислих, че съм оставил превключвателя на неутрално положение, но когато завъртях наново и запали, отново угасна след като пуснах газта. И така непрекъснато. Оказа се, че единствения начин да се придвижа е на втора с ужасно много газ. (до ламарина, както се вика). В момента в който се пусне педала на газта, колата гасне. Всъщност, гасне и ако се натиска леко педала. Трябва да се натиска на мах. Успях някякси да мина киломентър с триста зора и си заредих газ на първата бензиностанция и на газ си тръгна без никакви проблеми, гладко и равномерно. Когато стигнах до къщи, отново пробвах на бензин зда да видя дали има промяна, но колата отново угасна. Помагайте ако имате идеи!?!
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    #2
    може помпата да прави проблем може и мъркуча който е от помпата до основата на сондата в резервоара да се е спукал /доста пъти съм го срещал тоя момент/ така от разстояние трудно може да се диагностицира хубаво е да я погледне някой
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      А безиновия филтър да си го сменал скоро? Може да е задръстен.
      Настоящата - Ford Focus ST
      Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
      Франкенщайн - R.I.P.
      Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

      Коментар


        #4
        Korun написа:
        А безиновия филтър да си го сменал скоро? Може да е задръстен.
        Това беше първия ми проблем , и след смяната забелязах подобрение .Cега ще си продухам и дюзите на инжекциона т . е. тръгнах по пътя на по-безболезненото решаване на проблема . Някой знае ли за колко време става почистването на дюзите .Защото в сервиза на ФОРМУЛА в Пловдив ми казаха 6 часа и едни такива се подсмихват при положение че моментално се съгласих да платя 40 лв , а можело да стане и за 2 ч , ама качеството не било сигурно . Съответно моето недоверие се обади на висок глас ,че ме магерят. Моля някакво мнение по въпроса колеги че тези монтьори нещо ме юркат към люцерната , ама аз предпочитам луканката (може и без хляб) . Моля Филибе групата да ме насочи някъде (сори за отклонението от темата)
        Мерцедес-SPRINTER 312 - 2,9TDI 122кс...МОЩНИЯ КАТЪР
        ФОРД И ЦИГАНИН ЗИМАТА НЕ РАБОТЯТ - Лично наблюдение...Някой да ме обори??????Мицубиши Каризма , бензин , автоматик, климатроник

        Коментар


          #5
          atos написа:
          Korun написа:
          А безиновия филтър да си го сменал скоро? Може да е задръстен.
          Това беше първия ми проблем , и след смяната забелязах подобрение .Cега ще си продухам и дюзите на инжекциона т . е. тръгнах по пътя на по-безболезненото решаване на проблема . Някой знае ли за колко време става почистването на дюзите .Защото в сервиза на ФОРМУЛА в Пловдив ми казаха 6 часа и едни такива се подсмихват при положение че моментално се съгласих да платя 40 лв , а можело да стане и за 2 ч , ама качеството не било сигурно . Съответно моето недоверие се обади на висок глас ,че ме магерят. Моля някакво мнение по въпроса колеги че тези монтьори нещо ме юркат към люцерната , ама аз предпочитам луканката (може и без хляб) . Моля Филибе групата да ме насочи някъде (сори за отклонението от темата)
          моето мнение за сервис формула е много добро не съм 100% сигурен но мисля че има 2 начина за почистване 1- с ултразвук 2 незнам как ама е по бавен и доста по ефективен уж, така че според мен можеш да им се довериш
          TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
          UNO 1.0 FIRE

          Коментар


            #6
            Откачи клемата на акумулатора , иска ресет , и ще се оправи, и после при някои газаджия да ти сложи авто ресет
            FIAT UNO 1,4i ELEGANZA 160.A1.046

            Коментар


              #7
              Колега, то ако искат 40лв не е нищо на мен ми искаха 100лв.нищо че проблема ми беши друг,те от дюзите трябвало да почнат ако наистина ти е от дюзите пробвай с добавка за бензина 4-5 лв е. а ако наистина трябва да се чистят 1 виж колко струват новите дюзи2 иди на поне още 2 сервиза и ако и те кажат че са те тогава ги чисти или смени3 има един майстор който само с това се занимава а и кара алфа ромео :D намира се срещу военна болница на старото асеновградско шосе,името му не го знам но ми даде добра цена за сваляне чистене и качване на дюзитеУспех колега
              HONDA I-VTEC

              Коментар


                #8
                ОК. Значи, до тук нищо не схванах, освен предложението да откача акумулатора, за да се изчистят грешките. Направих го, но сега не ми се заниава, че е сто часа, така че резултат ще имам утре сутрин. Ако проблема не е в това, ще я возя на сервиз, че така си е кофти...
                Shit happens, sometimes...
                Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                Коментар


                  #9
                  Колега,не започвай с дюзите.Аз като купих моята,две бяха почти запушени,но вървеше и палеше на бензин.Потърси проблема другаде.Успех
                  Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                  Коментар


                    #10
                    Откачи клемата на акумулатора , иска ресет , и ще се оправи
                    Ей това беше проблема. Преседя през нощта с откачен акумулатор и на сутринта запали от раз. Мерси за помощта.
                    Shit happens, sometimes...
                    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                    Коментар


                      #11
                      ivjordan написа:
                      Откачи клемата на акумулатора , иска ресет , и ще се оправи
                      Ей това беше проблема. Преседя през нощта с откачен акумулатор и на сутринта запали от раз. Мерси за помощта.
                      Отстранил си проблема временно, но не е първопричината, която поражда проблема. Потърси - писано е по темата много.
                      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                      Нека Силата на бъде с Нас...

                      Коментар


                        #12
                        това и при мен става честоно аз си откачам компютъра от букстатата решението е да прекъснеш + на компютъра с реле което се включва при контакттака всеки път когато изгасиш колата се изключва и компютърът и изтрива грешките

                        Коментар


                          #13
                          Ами да, ясно е, че това не е проблема, но при мен се появи след една година каране, така че ще рискувам да си продължа така, а ако почне да се появява по-често, тогава ще му мисля за релета и т.н. Все пак, мерси за съвета за релето, изглежда ми лесно осъществим и не много скъп.
                          Shit happens, sometimes...
                          Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                          Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                          Коментар


                            #14
                            при мен още си го прави (няма кой да ми сложи едно реле )и си мисля че е от температурния датчик защото ми ебава буксата

                            Коментар

                            Working...
                            X