След като ми запиша Грешка P0235 свалих клапана който се намира долу и след доста прицизно и обстойно почистване силиноидния клапан беше преместен горе до акумулатора!Скасих малко вакумната тръба която идва от към двигатела ,а тази която идва от турбото само я откачих от скобата долу.В момента е захванат с метална скоба докато намеря V-скоба.Ето и снимки:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преместен клапан за геометрията на Фиат Стило JTD
Collapse
X
-
Сложи клапана да стои хоризонтално,а не вертикално.По добре ще работи.Така тежеста на котвата създава предпоставки за по тромавата му работа и е възможно в един момент отново да ти пренадува(P0235).Казвам ти го от личен опит,а и не случайно оригинално при всички коли(Фиат,Алфа,Ланча,Фолксваген...) е монтиран хоризонтално.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар