Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

горивен филтър - въпрос!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    горивен филтър - въпрос!!!

    колата ми не пали,та реших да видя дали е от горивния филтър!Уно-то ми е дизел,та е малко странно...махнах вилтъра,източих го,,слагам го,пак не пали!!!Махам го пак,вътре пълен пак с нафта(предполагам нормално),духам и през дюзата дето трябва да влиза нафтата - от другата нищо освен въздух! По всички тея признаци си вада изводи,че не е от помпата-тя явно помпа,стига до филтъра и дотам - нафтата си остава вътре!Та въпроса ми е,дали наистина ми е заминал филтъра,къде да търся,колко пари горе-долу,и защо като го продухвам излиза САМО въздух,а не и нафта(според мен признак за нов) !!!

    #2
    Нищо чудно и вода да има във филтъра.По финните филтри я задържат.То си е консуматив-така ,че сменяй смело.
    Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

    Коментар


      #3
      В магазините за авточасти Фиат.Рубриката "Сервизи/Магазини.Не вярвам филтъра ти да е повече от 5-8 лв.
      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

      Коментар


        #4
        хммм,смених филтъра - оказа се,че не е от него!Пак същото - не пали,или припалва,ма за секунди и пак гасне!!!Май на помпа отиват нещата,а?някой знае ли дали мога сам да я разглобя и прочистя,да ходя на майстор,или направо нова?На 1 приятел нова бензинова му излезе 180лв. на форда Дайте някакъв акъл дали да пипам сам или....

        Коментар


          #5
          охааа пич ако мислиш, че бензиновата помпа и дизеловата иматмного общо се бъркаш. дизеловата помпа нагнетява горивото до около 3 атмосфери, за да може когато се впръска през дюзата в цилиндъра да се самовъзпламени. не е ташак работа тази помпа. това е най-чупливия елемент на дизеловите коли /поне старите/. иди в сервиз, ако смяташ че е от помпата. мисля ако намериш за около 100 кинта 2 ръка трябва да дигаш голям банкет. дано не е от нея де
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Абе и аз да кажа въпреки че не карам дизел.На повечето има 2 помпи едната подкачва нафтата до другата "горивна"помпа(горивната нагнетява до 200атм.).ако е във втората имаш голям и скъп проблем.Дано да не е от нея.Ако е от подкачващата не са скъпи.
            125s/1600ccm/100ps

            Коментар


              #7
              pakumba написа:
              охааа пич ако мислиш, че бензиновата помпа и дизеловата иматмного общо се бъркаш. дизеловата помпа нагнетява горивото до около 3 атмосфери, за да може когато се впръска през дюзата в цилиндъра да се самовъзпламени. не е ташак работа тази помпа. това е най-чупливия елемент на дизеловите коли /поне старите/. иди в сервиз, ако смяташ че е от помпата. мисля ако намериш за около 100 кинта 2 ръка трябва да дигаш голям банкет. дано не е от нея де
              този пич дори и фанатик да е той не ги чува нещата толква много трябва да имаш покачваща помпа която осигурява гориво до ГНП-то
              Bradwa 1.8-goliama pri tova

              Коментар


                #8
                I’m_crazy написа:
                този пич дори и фанатик да е той не ги чува нещата толква много
                хаха :D добре съгласен съм
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  охааа пич ако мислиш, че бензиновата помпа и дизеловата иматмного общо се бъркаш. дизеловата помпа нагнетява горивото до около 3 атмосфери, за да може когато се впръска през дюзата в цилиндъра да се самовъзпламени. не е ташак работа тази помпа. това е най-чупливия елемент на дизеловите коли /поне старите/. иди в сервиз, ако смяташ че е от помпата. мисля ако намериш за около 100 кинта 2 ръка трябва да дигаш голям банкет. дано не е от нея де
                  Без да ми се сърдиш, ама нещо се исказваш неподготвен! Дизеловата помпа е ПОСЛЕДНОТО НЕЩО което се чупи в един дизелов автомобил вкл. и старите.. освен ако сам не я счупиш и то пак с много зор.И същата нагнетява горивото при нормалните дизели и турбодизели от 120 до 200 бара, а при COMMON RAIL двигателите до 1200-1600.На потърпевшия бих му препоръчал ако е нямал много вземане-даване с дизели да отиде на сервиз и там проверят херметичността на системата.. сиреч да не би да "смуче"въздух от някъде.. местата са доста, включително и от сменения горивен филтър ако не е монтиран правилно.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Помпата при дизеловият двигател е нещо наистина сложно и прецизно. Да се повреди не е нещо невъзможно но се случва много рядко. Поради високите налягания, луфтовете се измерват в микрони. Ако някой трябва да я почисти, смени уплътнения и да направи настроики, то това е само сервиз за помпи. Има "Лукас" и други но не в гараж. Необходим е стенд за изпитание. В гаражите имат саморъчно направени такива за помпи и дюзи но не ти препоръчвам. Масова практика е да се заменят маркучите с прозрачни такива и да се види дали в тях не се движи и въздух. Ако е така, се търси мястото от което влиза. Просто и практикувано от майсторите решение. Опитай!
                    Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996

                    Коментар


                      #11
                      Добър вечер на всички !Имал съм подобен проблем с нафтовата помпа. Признаците при мен бяха, че все едно нямаш грам нафта -- вътрене на сухо и няма ефект (значи случката беше такава - опитвам да запаля, въртя стартера, а един минувач ми вика "абе ти малко нафта да и беше налял, хихихи")На мойта фиеста има ГНП Бош; притокът на гориво се командва от един електомагнител клапан, за който си има отделна клема на помпата и тя е май единствена ел. клема там. Ако няма напрежение на тази клема, помпата не подкачва гориво поради простата причина, че вентилът не пуска горивото да стигне до оная част от помпата, която трябва (както пише Нино) да го нагнети с налягане 120-180 бара към дюзите. Същият вентил спира двигателя, като извадиш контактния ключ или като го завъртиш в нулево положение. Ако при работещ двигател разкачиш тая клема, моторът спира. . За да си сигурен -- провери за такава клема. Ако има - виж дали има на нея напрежение, дали не е окъсила някъде, дали контакът е добър -- обичайните неща. Ааа, да питам, като вътриш на стартер, излиза ли яко дим от ауспуха ? Ако излиза много дим (сиво-черен), значи подава нафта към мотора и проблемата май не е в помпата, поне така смятам. Май друго не се сещам. Успех!Р
                      Тойота Приус

                      Коментар


                        #12
                        излиза яко сивкаво-черен дим,целия паркинг опушвам иначе и при мене е точно както казваш - върти на сухо,все едно няма нафта! утре ще разгледам за подобни клеми и ще разръчкам по-обстойно

                        Коментар


                          #13
                          Успех при ръчкането! Р
                          Тойота Приус

                          Коментар


                            #14
                            sehnsucht написа:
                            излиза яко сивкаво-черен дим,целия паркинг опушвам иначе и при мене е точно както казваш - върти на сухо,все едно няма нафта! утре ще разгледам за подобни клеми и ще разръчкам по-обстойно
                            Опитай да запалиш колата на дърпане.... но НА 4-ТА / ЧЕТВЪРТА СКОРОСТ/. "Има нещо гнило в Дания".Да не са ти изгорели повече от две свещи... щото ако са... няма да запалиш колата без дърпане.Опитва ли се да "прикашля... т.е да припали"? Дай повече информация.Ако е така както пишеш в предишни постове,че "припалва" значи имаш яко въздух в горивната система и ТЯ ТРЯБВА ЩАТЕЛНО ДА СЕ ОБЕЗВЪЗДУШИ!!!! Ама това мисля вече,че ти го писах.
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #15
                              ми пробвахме на дърпане,ама на трета скорост,колата кашляше,пукаше,цялото купе яко дърпаше напред-назад...и пак нищо!Сега вече като си седи на паркинга,припалва...държи супер ниски обороти около 3-4 секунди(през които колкото и да давам газ не влияя изобщо) и после пак си гасне!И аз предполагам,че има въздух някъде по системата!

                              Коментар

                              Working...
                              X