колата ми не пали,та реших да видя дали е от горивния филтър!Уно-то ми е дизел,та е малко странно...махнах вилтъра,източих го,,слагам го,пак не пали!!!Махам го пак,вътре пълен пак с нафта(предполагам нормално),духам и през дюзата дето трябва да влиза нафтата - от другата нищо освен въздух! По всички тея признаци си вада изводи,че не е от помпата-тя явно помпа,стига до филтъра и дотам - нафтата си остава вътре!Та въпроса ми е,дали наистина ми е заминал филтъра,къде да търся,колко пари горе-долу,и защо като го продухвам излиза САМО въздух,а не и нафта(според мен признак за нов) !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
горивен филтър - въпрос!!!
Collapse
X
-
хммм,смених филтъра - оказа се,че не е от него!Пак същото - не пали,или припалва,ма за секунди и пак гасне!!!Май на помпа отиват нещата,а?някой знае ли дали мога сам да я разглобя и прочистя,да ходя на майстор,или направо нова?На 1 приятел нова бензинова му излезе 180лв. на фордаДайте някакъв акъл дали да пипам сам или....
Коментар
-
охааа пич ако мислиш, че бензиновата помпа и дизеловата иматмного общо се бъркаш. дизеловата помпа нагнетява горивото до около 3 атмосфери, за да може когато се впръска през дюзата в цилиндъра да се самовъзпламени. не е ташак работа тази помпа. това е най-чупливия елемент на дизеловите коли /поне старите/. иди в сервиз, ако смяташ че е от помпата. мисля ако намериш за около 100 кинта 2 ръка трябва да дигаш голям банкет. дано не е от нея деLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:охааа пич ако мислиш, че бензиновата помпа и дизеловата иматмного общо се бъркаш. дизеловата помпа нагнетява горивото до около 3 атмосфери, за да може когато се впръска през дюзата в цилиндъра да се самовъзпламени. не е ташак работа тази помпа. това е най-чупливия елемент на дизеловите коли /поне старите/. иди в сервиз, ако смяташ че е от помпата. мисля ако намериш за около 100 кинта 2 ръка трябва да дигаш голям банкет. дано не е от нея детрябва да имаш покачваща помпа която осигурява гориво до ГНП-то
Bradwa 1.8-goliama pri tova
Коментар
-
pakumba написа:охааа пич ако мислиш, че бензиновата помпа и дизеловата иматмного общо се бъркаш. дизеловата помпа нагнетява горивото до около 3 атмосфери, за да може когато се впръска през дюзата в цилиндъра да се самовъзпламени. не е ташак работа тази помпа. това е най-чупливия елемент на дизеловите коли /поне старите/. иди в сервиз, ако смяташ че е от помпата. мисля ако намериш за около 100 кинта 2 ръка трябва да дигаш голям банкет. дано не е от нея деSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Помпата при дизеловият двигател е нещо наистина сложно и прецизно. Да се повреди не е нещо невъзможно но се случва много рядко. Поради високите налягания, луфтовете се измерват в микрони. Ако някой трябва да я почисти, смени уплътнения и да направи настроики, то това е само сервиз за помпи. Има "Лукас" и други но не в гараж. Необходим е стенд за изпитание. В гаражите имат саморъчно направени такива за помпи и дюзи но не ти препоръчвам. Масова практика е да се заменят маркучите с прозрачни такива и да се види дали в тях не се движи и въздух. Ако е така, се търси мястото от което влиза. Просто и практикувано от майсторите решение. Опитай!Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
-
Добър вечер на всички !Имал съм подобен проблем с нафтовата помпа. Признаците при мен бяха, че все едно нямаш грам нафта -- вътрене на сухо и няма ефект (значи случката беше такава - опитвам да запаля, въртя стартера, а един минувач ми вика "абе ти малко нафта да и беше налял, хихихи")На мойта фиеста има ГНП Бош; притокът на гориво се командва от един електомагнител клапан, за който си има отделна клема на помпата и тя е май единствена ел. клема там. Ако няма напрежение на тази клема, помпата не подкачва гориво поради простата причина, че вентилът не пуска горивото да стигне до оная част от помпата, която трябва (както пише Нино) да го нагнети с налягане 120-180 бара към дюзите. Същият вентил спира двигателя, като извадиш контактния ключ или като го завъртиш в нулево положение. Ако при работещ двигател разкачиш тая клема, моторът спира. . За да си сигурен -- провери за такава клема. Ако има - виж дали има на нея напрежение, дали не е окъсила някъде, дали контакът е добър -- обичайните неща. Ааа, да питам, като вътриш на стартер, излиза ли яко дим от ауспуха ? Ако излиза много дим (сиво-черен), значи подава нафта към мотора и проблемата май не е в помпата, поне така смятам. Май друго не се сещам. Успех!Р
Коментар
-
sehnsucht написа:излиза яко сивкаво-черен дим,целия паркинг опушваминаче и при мене е точно както казваш - върти на сухо,все едно няма нафта!
утре ще разгледам за подобни клеми и ще разръчкам по-обстойно
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
ми пробвахме на дърпане,ама на трета скорост,колата кашляше,пукаше,цялото купе яко дърпаше напред-назад...и пак нищо!Сега вече като си седи на паркинга,припалва...държи супер ниски обороти около 3-4 секунди(през които колкото и да давам газ не влияя изобщо) и после пак си гасне!И аз предполагам,че има въздух някъде по системата!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар