Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скъсано жило на съединител - Фиат Браво 1.6 103к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скъсано жило на съединител - Фиат Браво 1.6 103к.с.

    Здравейте колеги , някой знае ли как да разбера модела на жилото на съединителя , защото имало два модела - един къс и един дълъг и двата се монтирали на коли от 1995 до 2001г. , а моята е 96г. , някакви идеи ?

    #2
    Най сигурно е като свалиш старото и се мери по него.А по спомен си мисля че с късо жило са които са хидравлични съединители а с дългото са обикновените ако знаеш дали имаш помпа се разбира лесно.А и разликата в дължината е голяма и се разбира лесно.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      Колега, свали старото жило и по него си купи ново със същата дължина. Ако си с дългото е много важно човека който ти го слага да знае правилния път на жилото. Аз късах 3 пъти жила по тази причина - чудеха се от каде да го прекарат и накрая все се късаше!
      Brava 103HP
      ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

      Коментар


        #4
        100% е дългото.Преди две седмици сменях.

        Коментар


          #5
          Аз бях с дългото обаче в ТН кар ми предложиха късо и го сложих и стана.Дългото правеше завой и буташе вилтата с оплетката, а късото минава директно и дърпа с жилото.Мойто беше 1.6 96 та. за другите незнам дали става но за това е безпроблемна замяната.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            аз колега оригинално бях с дълго,но го смених и след 2 месеца се скъса и купих от късото и е по-добре с него!няма завои да прави,много по-мек е педала.моя съвет е и да си с дълго жило-сложи си от късото (дори е и по-ефтино)
            1.6 16v Abarth

            Коментар


              #7
              И аз сложих късо, след като дългото се скъса за няма и 2 месеца. Вече 6 месеца нямам проблеми , а педала е мек като на газта.
              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
              FIAT UNO 1.5

              Коментар


                #8
                Аз пък си купих италиянско . След като скъсах 8 за 6 месеца,колеги от Италия ми пратиха от тамушен магазин по номера на ДВГ-то. 11 месец вече без проблеми срещу 18 евро(или 19 беше нещо такова) + 5лв доставката. Както се казва - нищо общо със северния елен.

                Коментар


                  #9
                  Добре де, като е толкова прецизно поставянето на дълго жило, защо никой не е направил снимки за да видим от къде точно минава тая пущина?На мен лично ми писна да сменям жила. Вече мога и със затворени очи да го правя Явно и аз правя нещата некадърно за да ми се скъсат толкова често.Според мен щом са го измислили да е с дълго жило значи има нещо!
                  Skoda AMfabia 1.2 12v
                  exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                  Коментар


                    #10
                    Миналата зима скъсах жило и откакто ми сложиха това , което ми се скъса преди 3 дни понякога не ми влизаха скоростите , преди със старото жило нямаше такъв проблем. Възможно ли е да е от зле монтирано жило... ?

                    Коментар


                      #11
                      piftho написа:
                      Добре де, като е толкова прецизно поставянето на дълго жило, защо никой не е направил снимки за да видим от къде точно минава тая пущина?На мен лично ми писна да сменям жила. Вече мога и със затворени очи да го правя Явно и аз правя нещата некадърно за да ми се скъсат толкова често.Според мен щом са го измислили да е с дълго жило значи има нещо!
                      Здравей Колега,И на мен жилата ми изкарват по няколко месеца. Явно е от много доброто качество.Номера е да се напълни много яко с грес, тогава изкарва малко повече (аз имам една течна грес и цръцам яко в канала на жилото преди да го сложа).Иначе на мен ми се къса там дето влиза в купето - има много яка чупка и като се трие, трие, и се скъсва.Освен че са ментаци тия жила дето са по 25-30 лв, то и явно муфата дето служи за преход между купето и двиг отсек не е правилната форма, защото се получава това триене там. Иначе това дето го демонтирах от колата като дизайн си беше същото като тия дето ги продават, ама дали е било оригинално един господ знае.
                      Brava 1.6 EL, '98
                      182A4

                      Коментар


                        #12
                        Аз пък съм 4 години с ново дълго жило от 20лв от магазина на хит-ко, марка RICAMBIFLEX. Напълних го с грес доколкото можах. Има една чупка, която прави между 2 тръби преди да влезе в купето, там мисля че е тънкото място при монтажа.
                        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                        Коментар


                          #13
                          roro написа:
                          piftho написа:
                          Добре де, като е толкова прецизно поставянето на дълго жило, защо никой не е направил снимки за да видим от къде точно минава тая пущина?На мен лично ми писна да сменям жила. Вече мога и със затворени очи да го правя Явно и аз правя нещата некадърно за да ми се скъсат толкова често.Според мен щом са го измислили да е с дълго жило значи има нещо!
                          Здравей Колега,И на мен жилата ми изкарват по няколко месеца. Явно е от много доброто качество.Номера е да се напълни много яко с грес, тогава изкарва малко повече (аз имам една течна грес и цръцам яко в канала на жилото преди да го сложа).Иначе на мен ми се къса там дето влиза в купето - има много яка чупка и като се трие, трие, и се скъсва.Освен че са ментаци тия жила дето са по 25-30 лв, то и явно муфата дето служи за преход между купето и двиг отсек не е правилната форма, защото се получава това триене там. Иначе това дето го демонтирах от колата като дизайн си беше същото като тия дето ги продават, ама дали е било оригинално един господ знае.
                          Точно и при мен там се къса - на сгъвката на купето.Какво ли не правих. Слагах машинно масло, грес, някаква странна смазка една червена... нищо не помага. Там се къса най - качествено, точно където влиза в купето. Мислих го премислях го, няма вариант да направя нещо по-качествено макар и с подръчни средства. С един приятел се опитахме да нагласим ъгъла под които влиза жилото. Изнесохме го да не се пречупва толкова остро........мНЕ. Не помага и това си е. Мислих по едно време да му сложа термо-шлаух за да не прави тази чупка или пък желязо което да изправя малко ъгъла ..... Не.Омръзна ми честно казано. А оригинално жило от 120 кинта няма да дам.... Тия луди ли са!
                          Skoda AMfabia 1.2 12v
                          exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                          Коментар


                            #14
                            spark написа:
                            Аз пък съм 4 години с ново дълго жило от 20лв от магазина на хит-ко, марка RICAMBIFLEX. Напълних го с грес доколкото можах. Има една чупка, която прави между 2 тръби преди да влезе в купето, там мисля че е тънкото място при монтажа.
                            spark, имаме ли някакъв шанс да снимаш точно тази чупка? ..... Дали би те затруднило? Ще съм признателен наистина, а и колегите със сигурност. И моето жило е MALO от AXM, Ricambiflex нямат тук в Софето.
                            Skoda AMfabia 1.2 12v
                            exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                            Коментар


                              #15
                              В друга подобна тема писах относно моята одисея с жилата. Трябва майстора да е много тъп и упорит че да го прекара от където не трябва.На всичко отгоре на калника си има и 2 скоби за захващането така че наистина трябва и да си упорит и да му намериш нов път пък и да го захванеш със скобите. Причината за късането на 100% е от качеството на жилата. По магазините има само едни имитации на жила. Сърцевината в место да е екструдирана с палстмаса на нея е надяната една шлаухка която след сигурно 20 натискане вече се е скъсала и събрала на топка и в место да върши работа само пречи. Да не говоря че и самото жило е някава измислица повече приличаща на стоманено въженце. Проблема си го реших като изцяло подмених сърцевината с истинска такава като запресовах нова шпилка. Повярвайте ми толкова мек не ми е бил съединителя както когато е било с оригиналното жило. А и малко се замислете как оригиналното може да кара повече от 100 хил. а тези ментаци не изкарват и месец. Не си тровете нервите или си намерете истинско или направете като мен. Със сигурност ще ви спести ядове и нерви а и сигурно по тънко ще минете.
                              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                              http://vbox7.com/play:124bedab

                              Коментар

                              Working...
                              X