Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo поставяне на халогени

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Tipo поставяне на халогени

    Здравейте всички...Подариха ми оригинални халогени за Типо-то и се чудя дали ще стане ако отрежа моята броня и да ги сложа без да препряване...Ако някой е правил подобно нещо ,нека сподели дали става...Все пак утре ще ходя да гледам бронята на въпросното Типо ,от което са свалени ,и може би ще я взема ,но е сива и трябва да я боядисвам...Чакам отговорите ви ,колеги...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    #2
    Става Даже като отрежеш дупките си има място където да легне халогена На старата ми броня така правиш, че нямаше дупки за халогени :D
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      На бившето ми Типо, халогени нямаше, но на бронята си имаше отбелязано къде трябва да са. Така явно си беше произведена с едни правоъгълници на мястото на халогените. Не съм гледал отвътре има ли уши или там каквото трябва за закрепяне.
      .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
      www.cyxap.com

      Коментар


        #4
        Re: Fiat Tipo поставяне на халогени

        Predatorsi написа:
        Здравейте всички...Подариха ми оригинални халогени за Типо-то и се чудя дали ще стане ако отрежа моята броня и да ги сложа без да препряване...Ако някой е правил подобно нещо ,нека сподели дали става...Все пак утре ще ходя да гледам бронята на въпросното Типо ,от което са свалени ,и може би ще я взема ,но е сива и трябва да я боядисвам...Чакам отговорите ви ,колеги...
        Моята броня няма халогени,но си има леко вдлъбното на бронята къде да се отреже за халогените,а отвътре си има легла,а ако си късметлия може и да имаш пуснати кабели до дупките.Иначе на таблото си имаш всички индикации и т.н. Ако си търпелив,следобед ще ти снимам отвътре бронята да видиш.
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #5
          Аз бронята я гледах доста дълго...Има легла отвън и отвътре...Но ме беше страх да я отрежа ,но като видях ,че на това Типо ,на което са били халогените ,е рязана ,за да ги сложат се успокоих...На самата броня има всичко ,само дето на тези без халогени седят капаците отпред...То самата броня е все едно от две части и на задната част седят леглата за захващане...Така че ще режа ,но да видим кога ,че не знам кога ще намеря време ,най-вероятно ще е другата събота...Ще пиша като ги сложа ,че то и инсталация трябва да си направя...
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #6
            То кабели, че има има ... Обаче нямаш реле, нямаш копче и т.н. Кабелите са до десния фар в една букса има и за левия и за десния
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              Valiosport написа:
              То кабели, че има има ... Обаче нямаш реле, нямаш копче и т.н. Кабелите са до десния фар в една букса има и за левия и за десния
              В какъв смисъл няма копче ? Моето копче си е на фаровете,даже индикацията за пуснати халогени си свети.
              Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
              Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
              Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

              Коментар


                #8
                Копчето за халогените се намира над врътките за парното ... И реле нямат оригинално (има място къде да се сложи но го няма) ...
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар


                  #9
                  Чекайте, пичове, че сте направили на садо-мазо юбавата тема. Да си налея една бира и да изясним нещата стъпка по стъпка. ’Начи... Броните на типотата са съставени от две части - вътрешна и външна. Външната част е два варианта - с отвори за халогените и без отвори за халогените. А вътрешната част е една и съща - при всички положения има отливки за монтиране на халогени и пъпки за самонарезните болтове. И вече в зависимост от оборудването на колата с опция "фарове за мъгла" или без такава, монтират единия или другия вариант предната част (демек с отвори или без отвори).Така че с едно поялниче - леко, леко могат да се изрежат капаците, после да се загладят старателно ръбовете и да стане като оригинално. До тук - нищо осбено.Следващата стъпка е да се намерят и оригиналните конектори за към халогените. Не, че не могат да се вържат направо жиците, ама цигания.

                  Коментар


                    #10
                    Като следващ етап трябва да се помисли колко мощни крушки ще монтираме. Оригиналните крушки са по 55 W. Лично аз съм монтирал с такава мощност, но найтбрейкъри. Продават, обаче и от по 100 W. Оригиналната инсталация не може да ги "издържи", тъй като мощността е почти двойна и следователно и тока. Тогава вече се отива към варианта на допълнителна - свързват се външно двойно по-мощно реле и двойно по-мощен бушон или другия вариант - две допълнителни релета с два бушона. Жиците да халогените също стават с двойно сечение.

                    Коментар


                      #11
                      С какво сечение трябва да е кабелът за плюса ,от акумулатора?Щото съм взел един многожилен кабел ,който е по дебел от оригиналните кабели точно преди халогените...Конекторите са на тях ,просто жиците са отрязани след тях...Релето ,което съм взел е 30А ,надявам се ,че ще ми свърши работа... За по-хубави крушки е хубаво да се замисля ,но като гледам халогените са залепени ,а на единия халоген зъбът ,който се предполага ,че държи двете части е счупен...Ако го разлепя ,за да сменя крушките остава проблемът със залепянето...Освен да го залепя с пистолет за горещ силикон ,но не знам колко ще държи...ПП:А и между другото съм си взел и копче ,светещо ,много готино... :P
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар


                        #12
                        Ето я оригиналната схема на свързване на халогените на типо. Таблото, което е с бушоните и с релетата е унифицирано за всички и радостното е, че са окомплектовани с бушона и релето за халогените. (Тъй като релето е съсвем съвместимо с тези за късите и дългите светлини, а и с други, то е съвсем вероятно предния собственик да е измекярствал, като го е ползвал за заменка и затова при някои екземпляри да го няма). Бутона за за включване се намира над врътките за парното, а този за задните светлини за мъгла е на лоста за светлините и мигачите. Двете схеми за предните и задните светлини за мъгла, Вълко, нямат нищо общо помежду си и са съвсем автономни. Впрочем няма фабрично типо без работещи задни светлини за мъгла. За предните, обаче е опция.
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Оффф Yellow_Flash_Colorz_PDT_44 нищо не разбирам от тази схема...Ако я имаш в оригинален размер ,ще те помоля да ми я пратиш по скайп ,че така ...Впрочем дори и по-ясна да е пак не знам дали ще разбера нещо... Аз щях да използвам схемата ,която един колега е дал в друга тема за халогени...
                          Прикачени файлове
                          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                          Коментар


                            #14
                            Тази е усилената външна схема. Имай на предвид, обаче, че при оригиналното свързване халогените можеш да ги пуснеш само ако са включени, контакта и габаритите или светлините. Тази която си постнал не се влияе от такива неща - само от бутона за включване.

                            Коментар


                              #15
                              Халогените на Типо/Темпра се пускат от ръчките на волана-страничен бутон.Крушките се сменяват като се развият 4 винта отзад на халогена и се свали капачката.
                              Маренго 1.9Jtd-110 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X