Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Tipo поставяне на халогени

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ///// написа:
    Тази е усилената външна схема. Имай на предвид, обаче, че при оригиналното свързване халогените можеш да ги пуснеш само ако са включени, контакта и габаритите или светлините. Тази която си постнал не се влияе от такива неща - само от бутона за включване.
    Дам ясно ми е ,че се влияе само от бутона ,но мисля да я направя така ,понеже ме е страх да не объркам нещо по инсталацията...
    goro71 написа:
    Халогените на Типо/Темпра се пускат от ръчките на волана-страничен бутон.Крушките се сменяват като се развият 4 винта отзад на халогена и се свали капачката.
    От там се пускат задните фарове за мъгла ,а за тези отпред си има отделно копче ,което се намира над врътките на парното...
    Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
    Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
    EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

    Коментар


      #17
      goro71 написа:
      Халогените на Типо/Темпра се пускат от ръчките на волана-страничен бутон.
      Predatorsi написа:
      От там се пускат задните фарове за мъгла ,а за тези отпред си има отделно копче ,което се намира над врътките на парното...
      Точно! И е добре измислено при италианските автомобили, отделно предни, отделно задни. За разлика от някои други.Защото умирам от яд да видя ануси, които за да са малко по джиджави си пускат халогените без да има абсолютно никаква нужда от тях.И отпред добре, лошо няма, ако светят надолу както трябва да бъде.Но задните [понеже от едно копче се пускат и предни и задни] ми изпиляват нервите в ясно време.
      .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
      www.cyxap.com

      Коментар


        #18
        До колкото съм видял на моето Типо няма инсталация за халогени и за съответното копче. И естествено съм си пуснал захранване за копчето от габарит и захранване задължително през бушон от акумулатора. Просто за справка - сигнала от габарита го има на бушонното табло(отпред към "щита" ,на една от двете най-леви букси).
        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
        -------------------------------------------------------------

        Коментар


          #19
          А кабелът от плюсовата клема на акумулатора до релето трябва ли да е по-дебел...Че съм взел един многожилен кабел и се чудя дали да взема дебел за плюса...
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #20
            Predatorsi написа:
            А кабелът от плюсовата клема на акумулатора до релето трябва ли да е по-дебел...Че съм взел един многожилен кабел и се чудя дали да взема дебел за плюса...
            Определено трябва да е дебеличък поне 1 квадрат и половина и да няма хлабави връзки иначе кабелите греят и може да се запали нещо
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #21
              Да халогените на ТИПО се цъкат от лентата над врътките за парното където седи и ОРИГИНАЛНИЯТ Бутон и Оригиналната инсталация зад бутона
              '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
              '97 Coupe 16VT 262WHP+

              Коментар


                #22
                Така...Вчера с един приятел отрязахме левия капак и се видя ,че отдолу е спукана и няма как да се хванат халогените ,реших да импровизирам...Левия съм го хванал с Г профил за вътрешната страна ,но с 300 зора...За левия не смятах да рискувам и да режем пак по ръба ,затова оставихме по едно ъгълче в четирите краища на самия капак и за тях хванах халогените...Не стана много красиво ,понеже малко са поизпъкнали ,но пък много им се кефя как светят... Преди да ги сложа ги ъпгрейднах с крушки Osram 12V H3 55W CoolBlue ,а на фаровете Osram 12V H4 60/55W CoolBlue...Хората пишат ,че не светели силно ,като NightBraker-ите ,но за сметка на това изкарвали по повече време и затова реших да взема такива... Засега нямам наблюдение на тъмно ,но честно казано не можах да видя синьото светене... Може би защото беше на смрачаване...Та така вече и аз съм с халогени... :D
                Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                Коментар


                  #23
                  След като покарах колата в тъмната част на денонощието ,смея да твърдя ,че крушките се представят доста добре...Като светлина са в пъти по-добре от обикновените халогенни крушки ,с които бях...Халогенките също светят много добре...
                  Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                  Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                  EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                  Коментар


                    #24
                    Значи най-накрая си ги свързал така ли да разбираме :P
                    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                    Коментар


                      #25
                      Дам ,така да се разбира...
                      Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                      Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                      EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                      Коментар

                      Working...
                      X