Намира се отстрани на смукателния колектор до капачката за наливане на масло отдясно.Пробвай да му почистиш клемите и да го мериш с мултицет като е студен какво дава, в сервизното ръководство имаше графика температура-съпротивление.П.С. Грешка не е това, това е датчика за температурата на входящия въздух, а ти вероятно търсиш този за температура на антифриза.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Намира се отстрани на смукателния колектор до капачката за наливане на масло отдясно.Пробвай да му почистиш клемите и да го мериш с мултицет като е студен какво дава, в сервизното ръководство имаше графика температура-съпротивление.П.С. Грешка не е това, това е датчика за температурата на входящия въздух, а ти вероятно търсиш този за температура на антифриза.
Ми аз ако съм разбрал правилно от поста на колегата Дани те са на едно в мап сензора.Но май преди всичко ще трябва да мина през адаптациа на моторчето с компа
Датчик за температура на водата (антифриза) е само един за цялата кола, намира се навит на термостата, букса с 3 кабела - два за ЕКУ, и един за уреда на таблото. В зависимост от тази температура - ЕКУ решава колко е загряла колата и прави корекции в сместа.
Датчик за температура на водата (антифриза) е само един за цялата кола, намира се навит на термостата, букса с 3 кабела - два за ЕКУ, и един за уреда на таблото. В зависимост от тази температура - ЕКУ решава колко е загряла колата и прави корекции в сместа.
Батенце те тоя шит нема нищо на термостата и около него
Батенце, защо не минеш на някоя среща, например утре вечер в Дон Вито, да го потърсим, че от няколко места гледам, все пише че е на термостата, а наживо явно е някъде там... Ето какво казва книШката:Датчикът е на термостата, дрън-дрън-дрън-дрън....Таблицата показва стойностите при различни температури, които могат да бъдат измерени при откачена букса, а когато е закачена - ЕКУ подава 5 стабилизирани волта, и дрън-дрън-дрън-дрън....
Батенце, защо не минеш на някоя среща, например утре вечер в Дон Вито, да го потърсим, че от няколко места гледам, все пише че е на термостата, а наживо явно е някъде там... Ето какво казва книШката:Датчикът е на термостата, дрън-дрън-дрън-дрън....Таблицата показва стойностите при различни температури, които могат да бъдат измерени при откачена букса, а когато е закачена - ЕКУ подава 5 стабилизирани волта, и дрън-дрън-дрън-дрън....
Абе аз утре че ше дойда е ясно,ама нали се сещаш че нема как да ме накараш да дигна капака и да се гъза около ш....я фиат при положение че на софрата има я бира я мастичка п.п То хубаво пише ама термостата представлява алуминиево конусовидно тяло с 2 отвора и вътре е елемента.нема ни резби ни отвори нищо.лъжат ма.....а им италианска
ш....я фиат при положение че на софрата има я бира я мастичка п.п То хубаво пише ама термостата представлява алуминиево конусовидно тяло с 2 отвора и вътре е елемента.нема ни резби ни отвори нищо.лъжат ма.....а им италианска
Ами някъде около него е, ще го намерим. Няма да се взираме ккой знае колко в шИРОКИя Фиат.
ш....я фиат при положение че на софрата има я бира я мастичка п.п То хубаво пише ама термостата представлява алуминиево конусовидно тяло с 2 отвора и вътре е елемента.нема ни резби ни отвори нищо.лъжат ма.....а им италианска
Ами някъде около него е, ще го намерим. Няма да се взираме ккой знае колко в шИРОКИя Фиат.
Абе ше го търса в неделя,нема се кьорава у тъмницата.Ше пийнем ше апнем ш си поговорим и тва е.А коя е Ася?Да н говориш за сервитьорката
Коментар