Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

датчик на разпределителните валове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    датчик на разпределителните валове

    Здравейте колеги ,преди няколко дена ми светна лампата на Инжектора и веднага качвам на диагностика показа датчик на разпред.валове въпроса ми е каква му е функцията , има ли вероятност да се е разместил и да не показва точно или да се е зацапал , има ли как да проверя да ли е нещо от това (има ли как да го измеря да видя каде е причината ? ) колата е от подписа Smile
    1.6 16v 96 г. 103 hp.
    България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
    Да мина да те взема...или да взема да те мина?

    #2
    аз го имах същия проблем,но при мен беше че който е правил обслужването преди мен(взех я обслужена колата) е сложил така кабела на датчика че ангренажния ремък го е скъсал и на мен това ми беше проблема сега ще ти пусна снимки да видиш от къде тръгва кабела за да го проследиш дали е от него.дано да е нещо малко защото нови са малко скъпички.на снимката където са двете букси от там тръгва,но не помня от коя точно беше,буксите се намират под смукателните колектори пред блока ще ги видиш,а на другата снимка съм отбелязал кабела където съм ти го отбелязал минава точно до пръчката за маслото.дано да съм помогнал.ПОЗДРАВИ!!!
    Прикачени файлове
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      мерси колега а дали има някакви стойности да ли мога да го замеря с мултицет ?
      1.6 16v 96 г. 103 hp.
      България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
      Да мина да те взема...или да взема да те мина?

      Коментар


        #4
        metropolix написа:
        мерси колега а дали има някакви стойности да ли мога да го замеря с мултицет ?
        Трябва ти диагностика,иначе този датчик отговаря за пръскането на дюзите,демек следи положението на разпределителния вал и компа според показанията му решава коя дюза кога да пръсне.Когато се прецака,компа управлява и 4-те дюзи едновременно,което води до повишен разход на гориво,и доста спад в мощността
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          #5
          Тоя датчик му се подаваат 5 волта и на един от пиновете дава импулси.С мултицет няма как да го измериш, трябва осцилоскоп.Моя уж работеше като го мерих ама даваше грешка.С него и без него колата вървеше и харчеше по еднакъв начин.А за да го смениш трябва да свалиш колелото на единия разп. вал.
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            на мен ми гореше около 14/100 бензин и след като го направиха върви с една идея по-добре.на диагностика ще покаже дали работи иначе за мултицет не знам.
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

            Коментар


              #7
              благодаря много аз съм я качвал на диагностика и там си дава грешката трият ги паля минават 2-3 секунди и си дава грешка ,въпроса да ли може да се измери е че лятото като я карах по маГистралата реших да я продухам на бензин (тъй като е на газ колата) при една висока скорост и изгасна което ме наведе на мисълта че може нещо да се е разместило или нещо такова
              1.6 16v 96 г. 103 hp.
              България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
              Да мина да те взема...или да взема да те мина?

              Коментар


                #8
                metropolix написа:
                благодаря много аз съм я качвал на диагностика и там си дава грешката трият ги паля минават 2-3 секунди и си дава грешка ,въпроса да ли може да се измери е че лятото като я карах по маГистралата реших да я продухам на бензин (тъй като е на газ колата) при една висока скорост и изгасна което ме наведе на мисълта че може нещо да се е разместило или нещо такова
                Проблемите може да са няколко,дефектирал датчик-трябва да се измери/става и без осцилоскоп/,клеясал куплунг/оттук трябва да се започне,защото мястото му е едно такова хубаво-немам думи/,изкривено колело на разпределителния вал,и не на последно място скъсан кабел.Но при всякакви положения трябва да закараш колата в сервиз според мен
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  #9
                  да разбира се сега ще я карам ще сменям агр.ремък и него на един път в аутодата-та съм виждал че има някакви стойности ала знам ли не ги разбирам толкова
                  1.6 16v 96 г. 103 hp.
                  България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                  Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                  Коментар


                    #10
                    На зъбното колело има специален просвет, който трябва да бъде точно позициониран, спрямо датчика. Понякога, когато се сменява ангренаж по правилата (със сваляне на ангренажните колела), не се обръща внимание на това и тъй като вала е на конус, се допуска грешка при центроването. Едва ли при теб се е получило точно това, след като проблема се е появил в процес на експлоатация, а не след смяна на ангренаж, например, но е добре да се знае.
                    Fiat Marea 1.8i 16V
                    Fiat Tipo 1.4i 8V
                    Fiat Punto 1.6i 8V
                    www.italauto-bg.net/forum/

                    Коментар

                    Working...
                    X