Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не пали !!!

    Брава 1,6Нещо и стана днесЗапали и след 1 секунда загаснаПосле само върти, но не палиПомпата се чуваИма бензинГледах бутона под седалката - как да разбера какво му е нормалното положение? Има съвсем малък ход, но не щракаИли е от датчика на коляновия вал - тази кола има ли го? Защото четох подобни темиДруго не се сещам Поматайте
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    #2
    ами неда изкарам 1 кабел от свещите ли?малко ме е страх, че са много смотани и се късата ако го изкарам от бобината?
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      хмкофти работаааапазя старите кабелище изкарам единия от бобината и ще пробвам със стариякак точно да видя за искрата?към блока ли да го доближа или ще стане и без това?
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        няма искрасамо за момент едва забележимопробвах и на 4-те кабела
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          sev написа:
          няма искрасамо за момент едва забележимопробвах и на 4-те кабела
          Възможни повреди:1. Бобина2. Кабел бобина-делко Тези двете можеш да ги тестваш като замениш кабела на бобината с 1 изправен кабел от свещ със свещ накрая. Ако тук имаш искра, тогава, слагаш старият кабел и пробваш пак. (тук не е ясно може ли да се пъхне свещ на края на кабела)... внимавай да не те хване ток. Ако пак има напрежение, остава:3. Дистрибутор - капачка и/или палец - направо ги сменяй. Кабелите по принцип можеш да ги измериш с омметър - трябва да дават някакво съпротивление, макар и десетки килооми, но не и безкрайност.Ако на бобината няма напрежение - започва неприятното:4. Неизправна бобина или комутатор (ел. запалване): Първо провери МНОГО ВНИМАТЕЛНО всички куплунзи и маси - може да е разхлабена някоя връзка. Ако не я откриеш може да ти струва доста пари за части (а след това при смяната връзката да се оправи и ти да не разбереш, а да си мислиш че бобината е била дефектна). Ако връзките са наред, опитай да смениш бобината с изправна такава. Ако нещата се оправят, добре. Ако не - значи е електронното запалване и ти трябва специалист.Успех.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            значи кабела от делкото към бобинатаако пак няма ток значи бобината е о.к?
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              sev написа:
              значи кабела от делкото към бобинатаако пак няма ток значи бобината е о.к?
              Това не го разбрах много, но ако на входа на делкото няма напрежение, причината може да е или в бобината (не генерира напрежение) или в кабела (бобината дава напрежение, но кабела е прекъснат и не го предава на делкото). Най-лесно се проверява кабела, като към бобината се закачи кабел за свещ (изправен) и се види дали има искра - ако има, значи бобината е изправна. Тогава остава само участъка бобина-делко или самото делко.
              Fiat Ritmo 105TC
              1600cc 105к.с.

              Коментар


                #8
                johnfound написа:
                sev написа:
                значи кабела от делкото към бобинатаако пак няма ток значи бобината е о.к?
                Това не го разбрах много, но ако на входа на делкото няма напрежение, причината може да е или в бобината (не генерира напрежение) или в кабела (бобината дава напрежение, но кабела е прекъснат и не го предава на делкото). Най-лесно се проверява кабела, като към бобината се закачи кабел за свещ (изправен) и се види дали има искра - ако има, значи бобината е изправна. Тогава остава само участъка бобина-делко или самото делко.
                чакай сегатова преди свещите не е ли бобината?значи от бобината към свещите няма искрасега трябва да се провери кабела от делкото към бобината нали?ако пак няма ток - бобината е о.к. и проблема са търси в делкототака ли е?
                2015 Renault Megane Expression GT
                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                Всичко за FIAT Bravo 2007

                Коментар


                  #9
                  Ти не си ли само с бобина?

                  Коментар


                    #10
                    не знамсамо разбрах, че май са две бобини в общ блок
                    2015 Renault Megane Expression GT
                    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                    Всичко за FIAT Bravo 2007

                    Коментар


                      #11
                      Точно така,две бобини в общ блок.Няма делко нито дистрибуторна капачка.Много е възможно да са заминали бобините,цената им е някъде към 150 лв. -нови.Но може и да не е това.Ако имаш възможност да смениш с изправна бобина и да видиш резултата какъв ще е,ще е най-добре,вместо направо да купуваш бобини.Успех!

                      Коментар


                        #12
                        peho написа:
                        Точно така,две бобини в общ блок.Няма делко нито дистрибуторна капачка.
                        Това е съвсем друга работа... Тогава опиши точно как си тествал свещите, защото при тази система си има особенности. Ако си извадил всички кабели е нормално да няма искра.Правилната процедура е следната - вадиш лулите на двете свещи, които са към една и съща бобина. слагаш две стари свещи. Със парче жица, надеждно свързваш двете резбови части на свещите една към друга и към маса, и тогава пробваш със стартера. Това е така, защото при тази система, тока на искрата преминава през двете свещи едновременно. Ако си тествал по друг начин, може затова да не е имало искра.
                        Fiat Ritmo 105TC
                        1600cc 105к.с.

                        Коментар


                          #13
                          провери и датчика за въздуха ,мойто браво при откачен такъв датчик няма запалване !
                          фиатче Браво 2.0

                          Коментар


                            #14
                            Хол датчика на коляновия вал ли е?А този за въздуха къде се намира?И още нещо - и друг път го е правила, но връщам ключа в нормално положение, пробвам пак и палиДа се е случвало 7-8 пъти за 8 месеца
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #15
                              johnfound написа:
                              peho написа:
                              Точно така,две бобини в общ блок.Няма делко нито дистрибуторна капачка.
                              Това е съвсем друга работа... Тогава опиши точно как си тествал свещите, защото при тази система си има особенности. Ако си извадил всички кабели е нормално да няма искра.Правилната процедура е следната - вадиш лулите на двете свещи, които са към една и съща бобина. слагаш две стари свещи. Със парче жица, надеждно свързваш двете резбови части на свещите една към друга и към маса, и тогава пробваш със стартера. Това е така, защото при тази система, тока на искрата преминава през двете свещи едновременно. Ако си тествал по друг начин, може затова да не е имало искра.
                              това вече е друга работа :D то в тъкав случай може да изкарам и само 1 свещ, само въпроса е да има маса нали?а другите да не са извадени, а да са си по цилиндритеще пробвам днеси още нещов книгата пише да се измери съпротивлението на бобинатаи това ще направяако е в нормите, значи ли че е о.к.?
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X