значипоследноима искра и на 4-те свещималка е, но мисля, че така си е добрепросто е мужду двете повърхнини на свещтамерих съпротивленията на бобинатаА= 1.3B= 1.3C= 8400D= 8400по книга А и B трабва да са 0,5 - 0,6 ома C,D 8500 - 9600май са в границитекакво остава?горивото?помпата се чувано може и да е издала багажаслед като пробвам да запаля, от инжекторите се чува някакъв звукбензин имам поне 15 литракакво да пробвам?да извадя маркуча за горивото и в леген да видя дали качва?къде да го докопам тоя маркуч?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали !!!
Collapse
X
-
етообаче колата запалис голям зорс яко даване на газв началото едва креташе, но след 30 секудни вече работеше нормалнопокарах явърви екстраобачеколата загря до 90 градусаи оборотите като почват да се качват уреда на температурата започна да пада рязкокато е на свободен ход си стои на 90пада много рязко уреда за температуратасякаш има проблем с тоцитеи като загася не пали веднагаиздава звук на умряло - същия като когато колата е запалена и по грешка ключа се завърти все едно за паленеи така 2-3 пъти и след това пали
Коментар
-
sev написа:добрена диагностика няма ли да излезе грешка в компютъра?ако компютъра не го покаже като грешка, ми се струва че не всеки сервиз ще се справиТемпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
alex12 написа:sev написа:добрена диагностика няма ли да излезе грешка в компютъра?ако компютъра не го покаже като грешка, ми се струва че не всеки сервиз ще се справи
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар