Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да сменя температурен датчик - Brava

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да сменя температурен датчик - Brava

    Утре трябва да пристигне прословутия датчик. Мисля да се опитам да го сменя сам. Проблема е, че не знам дори къде да го търся, ако може някой да ме насочи къде е точно ... най-добре илюстрирано. Единственото инфо за него ми е, че е със син куплунг и е монтиран на термостата ... трябва ли да знам нещо допълнително при смяната за да не прецакам нещо? Не си падам много разбирач ...

    #2
    Re: Как да сменя температурен датчик - Brava

    wwweb написа:
    Утре трябва да пристигне прословутия датчик. Мисля да се опитам да го сменя сам. Проблема е, че не знам дори къде да го търся, ако може някой да ме насочи къде е точно ... най-добре илюстрирано. Единственото инфо за него ми е, че е със син куплунг и е монтиран на термостата ... трябва ли да знам нещо допълнително при смяната за да не прецакам нещо? Не си падам много разбирач ...
    ами не съм сменял на брава ама няма нищо трудно сигурен съм просто развиваш стария и навиваш новия като го стягаш внимаваш да не е супер силно да не спукаш корпуса/предполагам е пластмасов/ на термостата евентуално
    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
    UNO 1.0 FIRE

    Коментар


      #3
      Re: Как да сменя температурен датчик - Brava

      wwweb написа:
      Утре трябва да пристигне прословутия датчик. Мисля да се опитам да го сменя сам. Проблема е, че не знам дори къде да го търся, ако може някой да ме насочи къде е точно ... най-добре илюстрирано. Единственото инфо за него ми е, че е със син куплунг и е монтиран на термостата ... трябва ли да знам нещо допълнително при смяната за да не прецакам нещо? Не си падам много разбирач ...
      този за компа ли, или за таблото?тоя синия май беше за компаедин до друг са - върху термостататози с единия проводник е за таблото - с кабелна обувка еоткачаш кабеларазвиваш и слагаш новиянамери си ключ - лулано не знам кой номергледай да е студена колата, че антифриза ще е топълдействай бързо, за да не изтече много
      2015 Renault Megane Expression GT
      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
      Всичко за FIAT Bravo 2007

      Коментар


        #4
        Задължително се сменя на студен двигател. Не само защото може да се изгориш, а и защото при топъл двигател, отворите се разширяват от топлината и лесно може да пренатегнеш резбата. (Същото важи и за свещите между другото).Ако уплътнителната шайба е медна или алуминиева, трябва да се смени заедно със датчика. Тези шайби са за еднократна употреба - възможно е с датчика да си дойде и шайба, не знам. Ако е гумен О-пръстен, пак е желателно да се смени, но не е задължително.
        Fiat Ritmo 105TC
        1600cc 105к.с.

        Коментар


          #5
          ето горе-долу как изглежда термостата...а за антифриза - ще изтече, долей си после, само че не забравяй да обезвъздушиш!
          Прикачени файлове
          FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

          Коментар


            #6
            Mazgarev написа:
            ето горе-долу как изглежда термостата...а за антифриза - ще изтече, долей си после, само че не забравяй да обезвъздушиш!
            Да, задължително трябва да се обезвъздуши

            Коментар


              #7
              Mazgarev написа:
              ето горе-долу как изглежда термостата...а за антифриза - ще изтече, долей си после, само че не забравяй да обезвъздушиш!
              наистина е подобенсамо че е малко по-сложениначе датчиците са същите
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #8
                Смених го, имаше 2 датчика, единия със син куплунг (този дето ми трябваше), а другия беше червникав ... самия датчик беше жълт ... имам малко подобрение по колата след като го смених, но не беше болка за умиране ...

                Коментар

                Working...
                X