Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Вентилатора на парното на Стило работи само на 4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вентилатора на парното на Стило работи само на 4

    От известно време ми прекъсваше вентилатора, но от снощи работи само на 4. Поразрових се в Гугъл и открих , че е някъква термопрекъсвач. Молбата ми е ако някой се е сблъсквал да ми помогне. (Имам предвид със снимков материал.) Не можах да намеря нищо за Стило. Знам само ,че е някъде под жабката но си нямам и идея какво представлява. Колегата EMZO нещо беше правил по парното ако има идея ще го черпя.

    #2
    Беше на Бравото обаче, щом ти работи само 4та степен може да е проблема в резистора, ще потърся инфо.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Точно преди 1 седмица имах същия проблем. Най-веряотно ти е изгоряла термозащитата на компютърчето на парното. Това се получава когато не сменяш поленовия филтър. Сваляш си компютърчто (намира се под жабката), режеш посредата старите крачета на термозащитата (представлява нещо като резисторче), за да можеш да запоиш новата за старите крачета, тъй като те са заварявани с някаква точкова заварка. Също внимавай при запояването да не изгориш новата термозащита и след като го направиш и сложиш на колата за да пробваш е добре да не го цъкаш много за да не го прегрееш пак. Това е евтиният вариянт, а ако не искаш да се занимаваш с цигании си купуваш ново компютърче и си решаваш проблема Успех!P.S За съжаление не успях да направя снимков материал, но мога да те упътя, че това представлява нещо като платка, вързана за един сноп кабели с една букса. Ще го познаеш по това, че е с оранжав корпус... няма как да не го видиш
      Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

      Коментар


        #4
        Коя жабка, горната или долната ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Под долната. Така или иначе ще трябва да сменя поленов филтър, такаче ще разглобява...
          Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

          Коментар


            #6
            Питам, защото поленовия на жетеде не иска сваляне на жабката
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Не, не... не казвам да сваля цялата жабка, а отдолу нали има една кора и отстрани на скоростния лост. Така хем ще си отвори пространство за работа, хем се свалят и слагат за 1 минута
              Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

              Коментар


                #8
                Сменям поленовия филтър на всяка смяна на маслото. 10 000км.Утре ако имам време ще го видя и ще снимам.Предполагам , че това е резистора. Ако е той, го има за около 30 лв.
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #9
                  Имам късмет , само от буксата е .

                  Коментар


                    #10
                    Какво и беше на буксата? Иначе термозащитата, която на мен ми беше дефектирала е онова, което прилича на резисторче отгоре над този зеления блок. Едва ли обаче струва 30 лв. след като моят майстор ми взе около 10-15 лв. за ремонта...
                    Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                    Коментар


                      #11
                      От буксата е нагоряла е едната клема. Явно като сменях филтъра съм я разместил.Постегнах ги и около 10 мин. работи и не грееше, но ще трябва да я сменя.http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1

                      Коментар


                        #12
                        Stelio89 написа:
                        Какво и беше на буксата? Иначе термозащитата, която на мен ми беше дефектирала е онова, което прилича на резисторче отгоре над този зеления блок. Едва ли обаче струва 30 лв. след като моят майстор ми взе около 10-15 лв. за ремонта...
                        А да ти е казал твоя майстор да сменяш по-често филтъра на купето? Моя поленов филтър беше на 5000км като го смених, а цвета му беше сякаш е заливан с боза.
                        Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                        Коментар


                          #13
                          При мен миналата година, беше затлачен. Но то се усети, почти не духаше. И затова сега го смених на 6 000 км. Просто за зимата, защото повече използвам парното. Лятото карам почти без климатик, защото работата ми е близо. И като се замисля най хубаво е да го сменям Пролет и Есен.

                          Коментар


                            #14
                            dobrujanetza написа:
                            А да ти е казал твоя майстор да сменяш по-често филтъра на купето? Моя поленов филтър беше на 5000км като го смених, а цвета му беше сякаш е заливан с боза.
                            Казвал ми е когато ходя за смяна на масла и филтри (на 10 хил. км.) да сменям и този филтър...
                            Fiat Stilo 1.9 JTD 115hp

                            Коментар


                              #15
                              Въздушен и поленов филтър сменям на 5000км.
                              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                              Коментар

                              Working...
                              X