Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт на термостат възможен или не.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Stoynev85 написа:
    Колега можеш ли по-точно да опишеш какво си направил / преравил, някакъв снимков материал да дадеш да видим как е станало? И другия въпрос - можели да се разбере по нещо дали термостата е оригиналния, някакъв номер на него или нещо друго?
    Снимки съм дал как се разглобява останалото е купуваш си термостат от Делта или Уно вадиш клапана както намериш за добре и зглобяваш по обратния път .Ако избирате тепмостат от Уно казвате в магазина 92 година .
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #32
      Ето го! Ланчиа Y10 с 1.1 двигател 93 година.
      Прикачени файлове
      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

      Коментар


        #33
        днес и аз развих стария си термостат, извадих термопатрона, обаче не е съвсем същия като на снимката по-горе. на горната снимка липсва след тази кривата ламаринка една пластина, която май затваря този байпасен път за парнот ли закакво беше. по-късно ще снимам
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #34
          30 КИНТА НОВ
          мойта баба Яга
          (_-_)______////_______(_х_)
          http://vbox7.com/play:9363206a

          Коментар


            #35
            Точно тоя байпасен път прави стерлките толкова шавливи а не стоят като залепени по средата.
            FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

            Коментар


              #36
              dani389 написа:
              Точно тоя байпасен път прави стерлките толкова шавливи а не стоят като залепени по средата.
              не си спомням добре къде отива този щуцер, за отопление на дросела ли беше? защо точно това да прави стрелката шавлива, би ли обяснил? винаги съм си мислил, че е така, защото датчика за темп е на самия термостат, който много бързо отразява промените, защото там водата излиза тъкмо от блока, при някои коли датчика е на радиатора, при други пък бил електоронно манипулирам в някакъв порядък от стойности да не променя показанието на таблото, да си седи залепена....
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #37
                Защото първо топлата вода идва от там и датчика достига примерно средата на скалата термостата отваря и в отворено положение затваря тоя приток и започва да въпти по хладка течнос или големия кръг течноста бързо се смесва но температурата и пада с около 5 градуса най малко и защото датчика е в тако положение че е зависинм от положението на термостата и стрелката е шавлива ,което е напълно нормално за тоя принцип на действие .Ако датчика беше поставен на блока както на доста немски коли нямаше да помръдва и при извънградско.А колегите които са с термостат от рено 5 в маркуча за тоя имплант не съм сигурен но си мисля че и при тях много не мърдат стрелките.Но това със сигурност може да го сподели някой който го е правил.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #38
                  dani389 написа:
                  А колегите които са с термостат от рено 5 в маркуча за тоя имплант не съм сигурен но си мисля че и при тях много не мърдат стрелките.Но това със сигурност може да го сподели някой който го е правил.
                  Мърда, мърда. Особено при първото отваряне на термостата температурата пада с 3 черти, после се постабилизирват нещата, но общо взето стрелката няма фиксирано място освен извънградско където колебанията са по-малки. Ама на мен това ми харесва защото евентуален проблем в системата се забелязва по-бързо.
                  Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                  Коментар


                    #39
                    maskarata написа:
                    dani389 написа:
                    А колегите които са с термостат от рено 5 в маркуча за тоя имплант не съм сигурен но си мисля че и при тях много не мърдат стрелките.Но това със сигурност може да го сподели някой който го е правил.
                    Мърда, мърда. Особено при първото отваряне на термостата температурата пада с 3 черти, после се постабилизирват нещата, но общо взето стрелката няма фиксирано място освен извънградско където колебанията са по-малки. Ама на мен това ми харесва защото евентуален проблем в системата се забелязва по-бързо.
                    Може би и това е идеята на конструкторите датчика да взема информация от няколко места ,ина мен това ми харесва .
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #40
                      Моя съм го ремонтирал и стрелката е като залепена :D
                      Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                      Коментар


                        #41
                        кроко61 написа:
                        Моя съм го ремонтирал и стрелката е като залепена :D
                        Какво си му ремонтирал?
                        Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                        Коментар


                          #42
                          Да отваря когато на мен ми трябва-на по-висока температура
                          Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                          Коментар


                            #43
                            кроко61 написа:
                            Да отваря когато на мен ми трябва-на по-висока температура
                            Какво му направи?
                            Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

                            Коментар


                              #44
                              кроко61 написа:
                              Да отваря когато на мен ми трябва-на по-висока температура
                              И как го направи?
                              ex. Tipo 1.6 i.e DOHC
                              ex. Marea Weekend HLX TD100

                              ex. Nissan Primastar 1,9 dci
                              Mercedes Vito W447
                              Skoda Rapid 1.2 110ps

                              Коментар


                                #45
                                С изместване на опората отговорна за начално и пълно отваряне.
                                Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X